Best buy – komentari i analize

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Best buy – komentari i analize

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



ja bih sa slavljem u slučaju atpl malo pričekao da vidimo kako će zatvoriti danas.
ipak se tu radi o par kuna plusa

– točno radi se o par kuna.
– ali ja ATPL nisam kupovala danas ili jučer,
– kupila sam ga kad je bio jeftin,
– tako da ga sada prodam bila bi u lijepom plusu.
– ali ja sam na ovim stranicama prognozirala rast brodarskih indexa koji se je ostvario, ostvario se je i rast brodara kod amera, ali sve to ATPL nije pratila, netko ju strašno kontrolira.

– ali evo usputna prognoza za danas.
– brodari jednostavno moraju rasti, normalno osim LPLH.

– I love this game.
Pozdrav !

[/quote]

imaš pravo ni ja nisam kupovao atpl na 1.100 nego na 200 kuna
samo bilo je to davno, ivana brlić mažuranić – priče iz davnine

danas je best buy hdel, ali odmah na otvaranju ( pa ko ulovi, kao na svadbi buketić )

http://www.kucilooro.webs.com/


– vas i sve moje ovčice je strah gubitka novca na burzi.

– na dionicama tipa VDKT, ADPL se zbilja može puno zaraditi, ali morate znati kako se upravo na takvim dionicama može i najviše izgubiti.

Pa šta je ovo, opet kontradikcija u vašim riječima. Ako me strah gubitka novca na burzi, zar bih ulagao u VDKT i ADPL (jer su one po vama jako riskantne). Da me strah gubitka novca na burzi, ne bi ulagao na burzi ili bi se držao samo HT-a. Opet vam ponavljam, pisao sam isključivo o strahu od ulaganja u ATPL iz vrlo konkretnih razloga, ali vi to odmah generalizirate i izvrćete moje riječi. Mislim da uopće niste shvatili o čemu sam pisao.

Ta vaša generalizacija i krivo zaključivanje mi daje još dodatno samopouzdanje i razbija strah od Atlantske budući da vi s njom trgujete, jer imam osnova zaključiti da radite slične propuste u razmišljanju i kod odluka o ulaganju.

U bilo kojem momentu na svoj portfelj možete gledati kao da vam ga je tog časa netko poklonio i nije vam rekao kupovne cijene


LPLH po 150 kn.To je lutija jer to je samo četvrtina BV,a nešto preko 3 NAV.Tri ili četiri puta
jeftinija od ATPL.

– gospodine Lopina jako dobro ste to usporedili s lutrijom.
– nikako ne mogu shvatiti zašto toliko pišete o brodarima kad se jednostavno rečeno u njih ne kužite,
– zar niste na njima izgubili velike novce,
– zar sve vaše procjene o brodarima nisu bile živa katastrofa osim ovoga rasta LPLH, ali taj rast je napravio samo jedan dioničar s manjom količinom dionica.
– kog vraga će vam svi ti pokazatelji koje navodite jer ako se brodarska kriza nastavi kod nas će prva bankrotirati LPLH sa svojim starim kantama.

– I love this game.
Pozdrav !

[/quote]
Stvarno su ovi forumaši nemilosrdni.Zabijaju ti aseve.Nakon moje stotke ocijena skočila na 24.Dakle,prije su bila tri asa.
S obzirom da sam ja u LPLH,a ti u ATPL mislim da sam konzervativniji ulagač .
Ja kupujem BV
LPLH 0,25
ATPL 1 i zeru više Četiri puta skuplje.
Možda vi smatrate da su brodovi ATPL četiri puta vrijedniji.U pravu ste,ali kako nisu novi i prosiječna starost ATPL flote je devet godina mislim da vrijede dva do dva i po puta više.
Ali ovaj BV je pokazatelj sa tim diskontom.
Brodari sigurno neće u bankrot.
A LPLH ćija financijska imovina ćini blizu 250 mil kn,uz kratkoročne obaveze koje su četiri puta
manje neće u slijedečih dvije tri godine imati nikakvih problema za servisiranje tih obaveza.
Čak u ova zadnja tri krizna kvartala za brodare, kratkoročna financijkska imovina raste te LPLH može ići na proširenje ili pomlađivanje flote.
ATPL se nalazi u težoj situaciji s obzirom na zaduženje od 1,6 mlrd kn/nešto preko 300 mil$/,a
kako cjelokupna flota ne vrijedi više kupnjom ATPL vi kupujete ostalu imovinu.A ta ostala je niskorentabilna.Nažalost ta flota u ovom trenutku po ovakvim vozarinama ne može pokriti kamate/gubitak/,što
bi uz ovakve vozarine trebalo generirati gubitak od cca 100 mil.kn.godišnje/dvadeseatak mil $/.
I pričati_brodari danas idu up je hrabro.Jer ATPL je lokomotiva,ai svi ostali brodari su taoci ATPL.
Ali naši brodari se nalaze u povoljnoj situaciji zbog velikih financijskih rezervi ostvarenih u 2007.
i 2008.Imali su sreću da ih je kriza uhvatila kada su imali velike rezerve gotovine.
A ako kriza nastavi uvijek će se moći prodati pokoji brod za tekuće potrebe.
Što kriza bude duže trajala više će stradati prezaduženi odnosno oni koji imaju manje rezerve keša,a to nisu ni TNPL ni LPLH.Vrlo stabilni i u ova teška vremena i izaći će iz ove krize jači.


Jer ATPL je lokomotiva,ai svi ostali brodari su taoci ATPL.

Ne bi bio problem da lokomotiva ne stoji u mjestu već tjednima… [lol]



LPLH po 150 kn.To je lutija jer to je samo četvrtina BV,a nešto preko 3 NAV.Tri ili četiri puta
jeftinija od ATPL.

– gospodine Lopina jako dobro ste to usporedili s lutrijom.
– nikako ne mogu shvatiti zašto toliko pišete o brodarima kad se jednostavno rečeno u njih ne kužite,
– zar niste na njima izgubili velike novce,
– zar sve vaše procjene o brodarima nisu bile živa katastrofa osim ovoga rasta LPLH, ali taj rast je napravio samo jedan dioničar s manjom količinom dionica.
– kog vraga će vam svi ti pokazatelji koje navodite jer ako se brodarska kriza nastavi kod nas će prva bankrotirati LPLH sa svojim starim kantama.

– I love this game.
Pozdrav !

[/quote]
Stvarno su ovi forumaši nemilosrdni.Zabijaju ti aseve.Nakon moje stotke ocijena skočila na 24.Dakle,prije su bila tri asa.
S obzirom da sam ja u LPLH,a ti u ATPL mislim da sam konzervativniji ulagač .
Ja kupujem BV
LPLH 0,25
ATPL 1 i zeru više Četiri puta skuplje.
Možda vi smatrate da su brodovi ATPL četiri puta vrijedniji.U pravu ste,ali kako nisu novi i prosiječna starost ATPL flote je devet godina mislim da vrijede dva do dva i po puta više.
Ali ovaj BV je pokazatelj sa tim diskontom.
Brodari sigurno neće u bankrot.
A LPLH ćija financijska imovina ćini blizu 250 mil kn,uz kratkoročne obaveze koje su četiri puta
manje neće u slijedečih dvije tri godine imati nikakvih problema za servisiranje tih obaveza.
Čak u ova zadnja tri krizna kvartala za brodare, kratkoročna financijkska imovina raste te LPLH može ići na proširenje ili pomlađivanje flote.
ATPL se nalazi u težoj situaciji s obzirom na zaduženje od 1,6 mlrd kn/nešto preko 300 mil$/,a
kako cjelokupna flota ne vrijedi više kupnjom ATPL vi kupujete ostalu imovinu.A ta ostala je niskorentabilna.Nažalost ta flota u ovom trenutku po ovakvim vozarinama ne može pokriti kamate/gubitak/,što
bi uz ovakve vozarine trebalo generirati gubitak od cca 100 mil.kn.godišnje/dvadeseatak mil $/.
I pričati_brodari danas idu up je hrabro.Jer ATPL je lokomotiva,ai svi ostali brodari su taoci ATPL.
Ali naši brodari se nalaze u povoljnoj situaciji zbog velikih financijskih rezervi ostvarenih u 2007.
i 2008.Imali su sreću da ih je kriza uhvatila kada su imali velike rezerve gotovine.
A ako kriza nastavi uvijek će se moći prodati pokoji brod za tekuće potrebe.
Što kriza bude duže trajala više će stradati prezaduženi odnosno oni koji imaju manje rezerve keša,a to nisu ni TNPL ni LPLH.Vrlo stabilni i u ova teška vremena i izaći će iz ove krize jači.

[/quote]
SAMO 8 PUTA SI SPOMENUO ATPL U POSTU [lol] [lol] [lol] [lol] inace na drugim temama vise puta spomenes ATPL [lol] [lol] [lol] best buy LPLH [lol] [lol] [lol]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


Ivana, hvala na odgovoru. Već sam se uplašio da ćete mi savjetovati rasprodaju i oročenje.

Ali po vašim postovima iz 2006. se vidi da ste tada ulagali između ostalog i u firme za koje niste ni znali čime se bave i ulagali ste puno riskantnije nego danas. Kao, tada se to moglo, zarade su bile brutalne, ali danas se to ne može, danas treba ići na sigurno. Treba primjetiti da su cijene dionica tada 2006., kada ste vi riskantno ulagali bile na višim razinama (neke i nekoliko puta više) nego danas, a pogotovo proljetos.

Sada kada ste se po vašim riječima obogatili, ulažete konzervativno i svima to savjetujete, čak ste to savjetovali i proljetos na dnu recesije. To je kao kad otac sinu drži predavanja o tome kako treba učiti i kako je škola važna a sin jednog dana na tavanu nađe očeve svjedodžbe sa dvojkama (a možda je i ljosnuo koji razred). Cijenim vaše iskustvo, i svi ovi savjeti će mi jako dobro doći jednog dana.

Što se tiče kladionice, tečaj za pobjedu Engleske je bio oko 1,15-1,25, uzmimo 1,25. Pišete da ste zaradili puno više od 1000 kn, uzmimo npr. 10 puta više. Recimo da ste uložili 40.000, a zaradili 10.000. I vi tvrdite da je to bilo sigurno ulaganje.

Opet sam malo zbunjen. Da li da vjerujem svjedodžbama ili vašim riječima?

Pobjeda engleske je bila 1.8, ne piši gluposti

trenutni best buy-evi su Tisak i/ili Ledo. Fundamenti i bussiness na stranu. U kuloarima i medijima postoje špekse da jedno od ova dva ide na bubanj. Ja ne znam da li će uopće i osobno baš ne vjerujem, al to je spika, pa sad…

Fundamentalni best buy je ADPL, ali to nemojte kupovat sad. To ćete kupovati nakon izvješća za treći i četvrti kvartal po 90+ kuna i bit će vam jeftino., ne bojim se ja za vas. Kao što vam je i Viro postao super po 400 a smrdio na 250.

bacite oko na PTKM, ovi dečki se ne šale. A bacite oko i a fundamente.

O JNAF-u ne treba trošiti riječi.

I'LL BE BACK

eh da… i HDEL je malo poodmakla u odnosu na VDKT iako je VDKT (barem prema izvješćima unazad 5 godina) bolja firma… iako to ništa sve skupa ne mora značit.

I'LL BE BACK

Šteta kaj je HDEL prerasla VDKT za više od 50% od ATH
shodno VDKT trenutno stoji kao firma znatno bolje..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


eh da… i HDEL je malo poodmakla u odnosu na VDKT iako je VDKT (barem prema izvješćima unazad 5 godina) bolja firma… iako to ništa sve skupa ne mora značit.

Ja znam da si ti iz sindikata VDKT ali nemoj nas iz sindikata HDEL zajebavat s ovakvim nebulozama. Pa VDKT nije u stanju 5 milja dobiti isplatiti a tu bajke pises. Inace si dobar decko [smiley]. Znam da smo Hrvati i da smo genijalni (jal nam je u genima) ali strpljenja malo – skocit ce ti i VDKT


Pobjeda engleske je bila 1.8, ne piši gluposti

OK, greška, ispričavam se. Onda je to bilo sigurno ulaganje, puno sigurnije nego uložiti na VDKT ili ADPL na ovim razinama.

U bilo kojem momentu na svoj portfelj možete gledati kao da vam ga je tog časa netko poklonio i nije vam rekao kupovne cijene



eh da… i HDEL je malo poodmakla u odnosu na VDKT iako je VDKT (barem prema izvješćima unazad 5 godina) bolja firma… iako to ništa sve skupa ne mora značit.

Ja znam da si ti iz sindikata VDKT ali nemoj nas iz sindikata HDEL zajebavat s ovakvim nebulozama. Pa VDKT nije u stanju 5 milja dobiti isplatiti a tu bajke pises. Inace si dobar decko [smiley]. Znam da smo Hrvati i da smo genijalni (jal nam je u genima) ali strpljenja malo – skocit ce ti i VDKT
[/quote]

kompa, ma hebe se meni za građevinu općenito, nemam ja ništ protiv da HDEL rate, dapače. evo stvarno, jer činjenica je da ima debelog prostora za rast. VDKT nije u stanju isplatiti dividendu jer nije u mogućnosti naplatiti već izvršene radove zbog opće nelikvidnosti u državi. S druge strane, HIDRA nije niti imala namjeru isplatiti dividendu jer nema kaj isplatiti. Da je HIDRA bolja dionica od VDKT već i vrapci na grani vide. barem za sada…pozz..

I'LL BE BACK

New Report

Close