Ostaje HT-R-A i OPTE-R-A, jedna bolja od druge …
Nazalost ne. Telekomunikacije sam zaboravio nabrojati u worst buyu. E sad o ostalim se dionicama moze razmisljati – ali oprez!
[lol]
Joj što tonu cijene brodara, a lijepo sam vam rekao da se ne zalijećete……………….
Vdkt i Hdel taklođer u minusu [smiley]
ako smijem primjetiti, pa više je pao IGH, koji je dobio “super poso” u ukrajni nego HDEL. Ups.. što je ono 7% u plusu? Da nije ADPL? Toyota? 100XXX otkaza…ovo…ono? [bye]
Ivana potpuno si u pravu.Ali promatrati cijelo polugodište i nije baš primjerno.
Zadnji kvartal je relevantniji.
LPLH 1.301 gubitak na kapitalu 0,38 %
ATPL -14.277 " " " 0,95
JDPL -6.206 " " " 0,95
TNPL +2.949 dobit o,15%
Ali to je ipak samo prošlost.
Treći kvatral je sličan drugome.Ali svaki brodar je ovisan o drugom indeksu.
Najbolje kotira BHSI_porast/TNPL,LPLH/
Dobro kotira BSI /JADROPLOV/
Loše kotira BDTI/TNPL/
Najgore prolazi BPI/ATPL/
Dakle,u promjenama indeksa najgore prolazi ATPL jer panamaksi padaju najviše.
Supramax/JDPL/stoji solidno i kotira solidno.
Sve ovo će biti vidljivo na slijedećem izvješću.
Jedino ULPL ne ovisi o ovim promjenama indeksa s obzirom na fiksne vozarine i vjerovatno će i dalje
poslovati sa dobitkom.
TNPL bi trebala biti na granici pozitive jer je BDTI slab,ali BHSI se dobro drži.Čak je prosječno veći nego u drugom kvartalu.
Ali ne treba zaboraviti ni porast cijene nafte.Tu najviše strada LPLH koji je na spotu sa cijelom flotom,a ostali sa tim dijlom flote.ATPL i TNPL sa otprilike 30% flote.
Sve u svemu treći kvartal nebi trebaoi biti bolji od drugog.
Dabogda prigriza jezik.
mudro si izostavio ULPL
atpl je odustala od ugovorenog capea
atpl je odustala od kupnje dvije novogradnje i povukla uplate
atpl prodaje /prodala/Pelješac i Konavle
ATPL smanjuje flotu_kratkoročno
Jako loše vrijeme za ATPL jer je jako zadužena a samim time i manje profitabilna,tj stvara veći
gubitak od ostalih naših brodara.Ovo je lako vidljivo usporedbom bilanci.Svatko tko želi to može sam utvrditi.
Los druk prepun netocnih ili polu -informacija.
Atpl je zamijenila cape za dva tankera (povecanje flote za jedan brod, by lopina metodologija)
Atpl je odustala od dvije od ukupno 4 novogradnje i novac za te dvije novogradnje je uplacen u preostale dvije.
Atpl je prodala staru kramu pelješac – hvala Bogu, jos se sjecam kako su uvaljali Sv Vlahu LPLH za koliko ono 20 mil USD?
ATPL je preuzela jedan, a uskoro ce i drugi supramax iz Vijetnama, ceka jos 2 Kineza, dva tankera sto je s obzirom na prodane brodove povecanje flote (probajte zbrojiti, ako ne drugacije ono na kalkulator).
Governer vas je pitao davno sto su to rezerve pa mu niste htjeli/znali odgovoriti. DOk ne utvrdite sto su rezerve vase komentiranje bilance je samo los vic.
TNPL vozi brodove za 4 000 dolara, dobit je vec bila manja u ovom polugodistu u trecem kvartalu slijedi tezak gubitak.
[/quote]
Grijesite ivana7. Brodari su worst buy. GRadjevinari isto tako. Naftni sektor da ne spominjem. Prehrambeni sektor treba izbjegavati. Energetiku nikako ne kupovati.
[/quote]
Onda mene zanima što nam ti preporučuješ od dionica…
[/quote]
Duboko u sebi preporučuje Todex…i to pogotovo retailere i liz liz… al ti nikad neće to priznati. hihihihihihi
[lol] [lol]
Najgore prolazi BPI/ATPL/
Dakle,u promjenama indeksa najgore prolazi ATPL jer panamaksi padaju najviše.
– gospodine Lopina da mi možda ne gledamo u (krive) različite indexe.
– jer po meni ti panamaksi (indexi) od petka rastu.
– I love this game.
Pozdrav !
Propušteni dobitak je gubitak.
Smanjeni gubitak je dobitak.
Ovakve izjave stvarno ne mogu provariti propuštena dobit je propuštena dobit,a smanjeni gubitak je realizirani gubitak.Iz realiziranog gubitka prvo ga moraš anulirati a tek tada razmišljati o eventualnom dobitku.
Ima jedna čudna stvar kad dionicu prerano prodaš,a ona nastavi rasti ostane ti gorak okus u ustima,dok ako dionicu prodaš sa gubitkom a ona nastavi padati javi se neki čudan osjećaj ugode premda si (sam) spušio novce.
E sad negdje u ovoj fazi nastaju ozbiljni problemi za trgovce nakon realiziranog gubitka naprosto sampouzdanje trgovcu splasne,desi se odbijanac i opet se kupuje po višim cijenama pa opet šišanje i jednom kad upadneš u raskorak naprosto čovjek počne srljat, kipti para na uši i rizik potencijalnih gubitaka sve više i više raste.
Nakon propuštene dobiti trgovac se ipak smiri i čeka povoljnu priliku za ulaz nema pritisak realiziranog gubitka.
Trgovac koji je realizirao dobit skoro pa automatski postane sklon riziku javi se pohlepa u čovjeku i moguće da zabrza sa sljedećom kupovinom koja ne mora da bude idealna prilika za trejdanje.
Iz vlastitih iskustava definitivno bi savjetovao nakon svakog trejda malo se odmaknuti sa burze da se dojmovi slegnu pa u nove radne pobjede.
stotka….. [thumbsup]
[/quote]
također 100tka,itekako točno…
Grijesite ivana7. Brodari su worst buy. GRadjevinari isto tako. Naftni sektor da ne spominjem. Prehrambeni sektor treba izbjegavati. Energetiku nikako ne kupovati.
[/quote]
Onda mene zanima što nam ti preporučuješ od dionica…
[/quote]
Duboko u sebi preporučuje Todex…i to pogotovo retailere i liz liz… al ti nikad neće to priznati. hihihihihihi
[lol] [lol]
[/quote]
ma ne, ti sada vjerujes u auto dijelove [lol]
nego aj sad kad si vec spomenuo te tvoje svoje. Moze li neka analiza firme koju tvoj Vodja kopira?
Mislim da i tu slijedi potop:
Grijesite ivana7. Brodari su worst buy. GRadjevinari isto tako. Naftni sektor da ne spominjem. Prehrambeni sektor treba izbjegavati. Energetiku nikako ne kupovati.
[/quote]
Onda mene zanima što nam ti preporučuješ od dionica…
[/quote]
Duboko u sebi preporučuje Todex…i to pogotovo retailere i liz liz… al ti nikad neće to priznati. hihihihihihi
[lol] [lol]
[/quote]
ma ne, ti sada vjerujes u auto dijelove [lol]
[/quote]
hehe, jok.. vjerujem u 0,3BV uz polugodišnji P/EBITDA od 7. Kad dođu na 1BV razmišljat koja je to uopće industrija i kaj rade [lol] [lol]
nego aj sad kad si vec spomenuo te tvoje svoje. Moze li neka analiza firme koju tvoj Vodja kopira?
Mislim da i tu slijedi potop:
Wal mart je car. jednom sam tamo kupio televizor. gledao ga 3 mjeseca doma, vratio im ga i dobio pare nazad. nisu me ni pitali zakaj vraćam. iznimno su srdačni.