Kod ATPL je barem jednostavno.. ako BDI bude rastao, rasti će ATPL. Ako bude padao, padat će ATPL. Ako bude u razredu oko 3000, ATPL će dugoročno rasti. Po meni je potpuno 50/50, osim ako ti baš nisi 100% siguran da će BDI nastaviti padati i stabilizirati se na razinama nižim od današnjih na dulji rok. Onda ATPL mora pasti na niže cjenovne razine. Ti ne vidiš nikakvog rezona na naraste, ja ne vidim nikakvog rezona da padne… bar ne za sada, dok ne vidimo malo jasnije kaj bu s BDI.
Nije baš tako jednostavno. Pa BDI je pao za valjda 30% u mjesec dana, što bi ti još htio? A cijena ATPL stoji.
Po meni je za pad vjerojatnost veća od 50%.
[/quote]
dakle… imamo situaciju gdje je pao BDI za 30%, a ATPL nije pala. Nakon pada BDI-ja od 30%, očekuješ li nastavak pada BDI-ja ili okret istog? čemu pridaješ veću vjerojatnost? nastavku pada ili lagano prema gore? Ako ovo prvo, onda OK, ATPL ide dolje… ako ovo drugo, onda ne vidim zašto bi padala kad BDI raste, ako već nije dok je padao…
Pisanje protiv svete krave ATPL donosi loše ocijene.Čak i Ivana koja stoji na braniku domovine nikada
nije dobijala ovako visoke ocijene.Čista stotka.
Zaključak:većina je u ATPL.
Pa di baš sada kada BDI pada,a ATPL se jedina trži bolje od svjetskih brodara.Svi ostali brodari su
podcijenjeni.Ili možda i nisu jer su vozarine nisko.
Uragan se približava Meksičkom zaljevu pa bi možda tankerske vozarine mogle malo skočiti.
[/quote]
Mogle bi, ali sto se to tice TNPL?
Nego gospon Lopina, dajte vi ljudima objasnite kak je to TNPL dobar izbor kad tankeri voze po mediteranu za 4000-7000 dolara dnevno, odnosno kako to da samo BDI pada?
Pa vi stvarno mislite da su ostali jako bedasti?
Evo vam malo materijala za komentar BDTI-a.
[/quote]
Potpuno ste u pravu.Kriza vozarina je i kod suhih i mokrih.
Ali zaduženje prema veličini flote ,a samim time i potencijalnoj zaradi i mogućnosti servisiranja tih
obaveza je najteže za ULPL i ATPL .Što zaduženiji to je situacija teža.ATPL je počela prodavati
brodove i odustaje od novogradnji radi velike zaduženosti..Smatram da je to krtatkoročno dobar poslovni potez.
Likvidna sredstva su bitna u krizi.
TNPL je stabilna i ne odustaje od novogradnji.Povečava flotu.Ako krenu vozarine na više to bi moglo
multiplicirati dobit.Bitno je da se brodar previše ne zaduži.ATPL je tu u opasnijoj situaciji od TNPL dugoročno,a kratkoročno ni jednom brodaru ne cjetaju ruže.
Može se samo postaviti pitanje:Tko je manje loš?
lopina kakav je ovo minus na lplh??? [shocked]
best buy – janaf i hdel
.ATPL je počela prodavati
brodove i odustaje od novogradnji radi velike zaduženosti.
glupost. Pa prodaje stare brodove jer ih mijenja novim. I to vec radi godinama.
ako krenu vozarine up.
Ako ja dobijem na lotu? Nafta raste, proizvodnja je OGRANICENA (smanjena) a novih tankera je isto sve vise. Stvar u brodarstvu je zapravo vrlo jednostavna, bez obzira koliko se od toga pokusava stvarati paraznanost.
brodari ovise o:
1. kolicini robe koju treba prevesti
2. kolicini brodova na trzistu.
I to je to.
PS. prilikom teskih recesija prvo krame starije od 20 godina idu u rezaliste, ne samo zbog toga sto su stare, nego sto novi, jos uvijek neisplaceni brodovi (da!) mogu dulje podnijeti nize vozarine nego stare krame starije od 20-25 godina.
Moze se samo postaviti pitanje: ima li koji nas brodar koji je pun starih krama?
kolega Vidra, mozete li mi postati cijenu lplh jer mi gledalica ne radi?
hvala unaprijed.
dakle… imamo situaciju gdje je pao BDI za 30%, a ATPL nije pala. Nakon pada BDI-ja od 30%, očekuješ li nastavak pada BDI-ja ili okret istog? čemu pridaješ veću vjerojatnost? nastavku pada ili lagano prema gore? Ako ovo prvo, onda OK, ATPL ide dolje… ako ovo drugo, onda ne vidim zašto bi padala kad BDI raste, ako već nije dok je padao…
Pridajem veću vjerojatnost ostanku BDI na sadašnjim razinama +/- 10ak % nego da će se instant vratiti preko 3000. A ako BDI ostane ovdje onda je samo pitanje vremena kad će ATPL slijediti.
No naša burza je mala, može netko držati ATPL tu gdje jest ili ga srušiti na 900 bez previše muke.
.ATPL je počela prodavati
brodove i odustaje od novogradnji radi velike zaduženosti.
glupost. Pa prodaje stare brodove jer ih mijenja novim. I to vec radi godinama.
atpl je odustala od ugovorenog capea
atpl je odustala od kupnje dvije novogradnje i povukla uplate
atpl prodaje /prodala/Pelješac i Konavle
ATPL smanjuje flotu_kratkoročno
Jako loše vrijeme za ATPL jer je jako zadužena a samim time i manje profitabilna,tj stvara veći
gubitak od ostalih naših brodara.Ovo je lako vidljivo usporedbom bilanci.Svatko tko želi to može sam utvrditi.
Moze se samo postaviti pitanje: ima li koji nas brodar koji je pun starih krama?
– ima gospodine Sakai,
– ali je mali brodar te ih nema puno.
– i slobodno može s cijelokupnom flotom u rezalište.
– a ime mu je, ipak o tome puno više zna gospodin Lopina, LPLH.
– I love this game.
Pozdrav !
.ATPL je počela prodavati
brodove i odustaje od novogradnji radi velike zaduženosti.
glupost. Pa prodaje stare brodove jer ih mijenja novim. I to vec radi godinama.
atpl je odustala od ugovorenog capea
atpl je odustala od kupnje dvije novogradnje i povukla uplate
atpl prodaje /prodala/Pelješac i Konavle
ATPL smanjuje flotu_kratkoročno
Jako loše vrijeme za ATPL jer je jako zadužena a samim time i manje profitabilna,tj stvara veći
gubitak od ostalih naših brodara.Ovo je lako vidljivo usporedbom bilanci.Svatko tko želi to može sam utvrditi.
[/quote]
evo ti stotka….jer sam na bidu atpl [wink] steta da si prodao one kupljene po 1150 s minusom….sad ti je skupo po 1100 ,i opet ce kupit po 1150 [bye]
Informanka.
– LPLH ostvarila gubitak od smiješnih 11.300.000,ookn.
– a prihodi su pali za samo 30%.
– I love this game.
Pozdrav !
Ipak sam danas kupio malo LPLH na 160.Stare kante dobro brode u ovoj krizi brodara.
– imam i jedno pitanje.
– trenutno je kod brodara kriza.
– nakon krize dolaze i bolja vremena.
– samo s kojim brodovima će tada LPLH poslovati.
– np. u ovoj krizi TNPL gradi 8 novih brodova.
– I love this game.
Pozdrav !
LPLH,TNPL i JDPL/i ne baš zbog kupnje dva nova broda/imaju veliku likvidnu imovinu u odnosu na
zaduženje i kao takve mogu izdržati još nekoliko godina krize.
– vidim kako u svakoj prigodi uz te svoje gubitaše spominjete i TNPL.
– informacije radi.
– u prvom polugodištu TNPL je poslovala pozitivno.
– i sada posluje pozitivno.
– obnovila je cjelokupnu flotu.
– trenutno radi dosta novogradnja i u ovim teškim vremenima će povećati flotu za 50%.
– e sada vas pitam kakvi će tu biti rezultati kada se oporave brodski indexi, zar svijet ne izlazi iz krize ?????
– I love this game.
Pozdrav !