Best Buy:
VDKT
BVPS VDKT-a je 458 kn. BVPS HDEL-a je 336 kn. dakle prema BVPS, cijena VDKT na burzi bi (da je barem donekle fer vrednovana) trebala biti= cijena HDEL X 1,34. Ako je cijena HDEL na burzi cca 315, tada bi cijena VDKT trebala biti minimalno 315 X 1,34= 422 kn. Kažem minimalno zato jer VDKT i HDEL ne bi smjele imati jednak P/BV multiplikator. VDKT bi prema P/BV trebao imati premiju zbog činjenice da je bolja firma, tj ima niži P/EBITDA i EV/EBITDA, te puno veću EBITDA maržu. To nije slučaj samo zadnjeg polugodišta nego redovito unazad 5 godina poslovanja. Cijena VDKT bi trebala biti između 450 i 500 kuna ako je HDEL na 315. A minimum minimuma je 422, a to je da potpuno ignoriramo EV/EBITDA i činjenicu da je VDKT bolja firma zbog EBITDA marže.
ULPL
-najpodcijenjeniji brodar i jedini koji povećava prihode u odnosu na isti period lani. Smatram da uz ATPL na 1250 (dividenda uključena) ULPL treba biti minimalno na 850 do 900.
ADPL
JNAF
LEDO
KODT
TISK
VIRO
PTKM
TNPL
INGR
VDKT -nelikvidnost je guši, loše stoji, prilično netransparentna uprava i ekipa oko nje
HDEL- isto kao i za VDKT, s tim da im je uprava malo poštenija
Najbolji građevinari su ipak IGH i Tehnika
ULPL, ATPL, TNPL – brodari su svi ovisni o stanju međunarodnog prijevoza i svjetske trgovine a onda je u jako lošem stanju
LEDO – već se trguje na preko 2 booka
ADPL – uz stanje na automobilskom tržištu gdje Toyota suspendira proizvodnju 1.000.000 vozila u idućih godinu dana, ovdje ne treba drugi komentar
TISAK – asortiman podložan najvećem rezanju od strane potrošača u recesiji (osim cigareta)
JANAF i KODT su OK
PTKM u teškim problemima, zar bi rezali plaće da nije?
VIRO – strahovito loš cash flow
INGR – isto što i za HDEL i VDKT, prisutna mogućnost bankrota
@ Narodna banka
Ovo je tema best buy, a ne best sell. [lol]
Što se tiče Tiska.
Ja u životu nisam više trošio u kioscima.
Otkad mi je mali otkrio figurice, sličice, sokiće, stripove (Ben10, "Miki Miš", Power Rangres itd).
Na svaki kiosk svrati. E sad, pokušaj njemu obajsniti da se mora šparati, jer treba kupovati šnicele, blitvu i sl. koji su bljak, bljak.
Što se tiče Tiska.
Ja u životu nisam više trošio u kioscima.
Otkad mi je mali otkrio figurice, sličice, sokiće, stripove (Ben10, "Miki Miš", Power Rangres itd).
Na svaki kiosk svrati. E sad, pokušaj njemu obajsniti da se mora šparati, jer treba kupovati šnicele, blitvu i sl. koji su bljak, bljak.
Imaš pravo, treba smoći snage djetetu reći – ne!…………………….srećom ne prolazite kraj javnih kuća [smiley]
VDKT -nelikvidnost je guši, loše stoji, prilično netransparentna uprava i ekipa oko nje
nelikvidnost ju guši ništa više od bilo kojeg drugog građevinara. u zadnjih 5 godina svake godine dijeli dividendu, ove godine odgođena ali ne i opzvana.
HDEL- isto kao i za VDKT, s tim da im je uprava malo poštenija
Najbolji građevinari su ipak IGH i Tehnika
je, jako je poštenija uprava. dijelili su dividendu jednom u 2007, 2 kune. a možda bi i dijelili kada bi nešto i zaradili.
Nek se promjeni vlast i vidjet ćeš kako je IGH najbolji građevinar. Pišeš o VDKT da ga nelikvidnost guši, a Jure Radić diže kredit za plaće. THNK je OK. Ja nemam ništa protiv IGH, ali daj čovjeće nemoj biti smiješan. Osim toga ja uopće ne pišem koji je najbolji građevinar i boli me qurac koji je najbolji, ja pišem o onom koji je najpodcijenjeniji u odnosu na ostale, a izuzev LVCV čija dionica je extra nelikvidna VDKT je najpodcjenjeniji.
ULPL, ATPL, TNPL – brodari su svi ovisni o stanju međunarodnog prijevoza i svjetske trgovine a onda je u jako lošem stanju
Boli me đon o stanju međunarodnog prijevoza. Ja smatram da je ULPL najpodcjenjeniji brodar, tj da ima gap između cijene dionice ULPL i basketa ostalih brodara. A što se tiće međunarodnog prijevoza i svjetske trgovine ti pajdo mora da si prespavo zadnjih 6 mjeseci jer su vozarine na visinama gdje brodari zarađuju novac. Dovoljno je pogledati izvješća naših brodara, a ponajviše ULPL i onda ne bi piso ovo što pišeš.
LEDO – već se trguje na preko 2 booka
trguje se na 1,72 BV. Inače vrlo glup argument, s obzirom da mu je polugodišnji ROE gotovo 10%, a do kraja godine će biti preko 17%. ttm PE mu je 13. LKRI se trguje na 3,71 booka, a ATGR na 2,11 uz 30% slabiji ROE. osim toga ovih 2800 BVPS je nekonsolidirano RH. konsolidirani BV je veći, ali i da nije ovaj argument ti je promašaj. Coca Cola je na 5BV.
ADPL – uz stanje na automobilskom tržištu gdje Toyota suspendira proizvodnju 1.000.000 vozila u idućih godinu dana, ovdje ne treba drugi komentar
samo ti gledaj komentare sljedećih par tjedana. Neka ADPL zaradi jednu jedinu kunu u 3Q cijena dionice od 0,35BV neće izdržati niti sekunde. Neće izdržati niti da rade s gubitkom…
TISAK – asortiman podložan najvećem rezanju od strane potrošača u recesiji (osim cigareta)
nema veze, NPM je ono što je trenutni "problem" tiska, s obzirom da uprkos ovoj činjenici koju navodiš, prihodi tiska rastu u yoy. NPM će se povečati kad isplate investicijski ciklus
JANAF i KODT su OK
A jel? KODT se trguje preko 2BV, dvostruka mjerila? I da… KODT je OK.
PTKM u teškim problemima, zar bi rezali plaće da nije?
0,4BV, imaju EBITDA… prošeći.
VIRO – strahovito loš cash flow
ne poznaješ poslovanje Vira i raspored prihoda po kvartalima. pričat ćemo na kraju godine.
INGR – isto što i za HDEL i VDKT, prisutna mogućnost bankrota
a za IGH mogućnost bankrota nema? hahaha, koji si ti smijeh… osim toga, na 0,5BV je.a šta ako ne bankrotiraju?
i generalno… tvoji su argumetni "generalni" i samim tim poprilično glupi sa aspekta value investitora jer niti jedan taj argument nisi stavio u direktnu korelaciju sa cijenom dionice. Te su činjenice anticipirane u ove cijene. ajde ti navedi koje su tvoji best buyev-i. naći ću ti jedno 7 puta više mana nego ti ovima… inače, po meni je sve ispod crobex 2800 više ili manje best buy
Moji argumenti uopće nisu glupi nego realni……………………..to što ste vi zaneseni svojim vlastitim hvalospjevima koje već danima pjevate po forumu je vaše pravo……………….
Ako ne bankrotiraju vi ćete zaraditi, a ako bankrotiraju sve ćete izgubiti.
Što se tiče mogućnosti bankrota nju ima svaka kompanija pa i IGH, razlika je samo u vjerovatnosti iste za Viadukt i Hidroelektru u odnosu na IGH
I kolega naučite se gledate SVE pokazatelje a ne samo neke, pa tako kod VDKT gledate jedan a kod Tiska sasvim drugi pokazatelj.
A zatvaranje očiju pred problemima nikome nije donijelo ništa dobra na burzi…………… [lol]
Realnosti nije mjesto ovdje, ako si realan oroči to je REALNO. Jer kada bi realno stavio u kontekst života općenito, tada bi i život bio besmislen.
Tržište kapitala je čista psihologija koja potkrepljena argumentima gura gore ili dolje, oba smjera smo iskusili pa znamo o čemu se priča.
Vidiš npr. kada je PTKM bila 7 kuna, pljuvali su je kao gubitaša, pa je narasla na 350 kuna, iako je na 7 kuna kada je bila izgledala kao da će (pro)pasti.
Što se autoindustrije tiče, ako misliš da će ona nestati, grdno se varaš, dapače, izumiranjem autoindustrije nestaje i čovjek, jer potreba za komuniciranjem jer je čovjek društveno biće ista je kao i potreba za prijevozom. Živ bio!!! [thumbsup]
Moji argumenti uopće nisu glupi nego realni……………………..to što ste vi zaneseni svojim vlastitim hvalospjevima koje već danima pjevate po forumu je vaše pravo……………….
Ako ne bankrotiraju vi ćete zaraditi, a ako bankrotiraju sve ćete izgubiti.
Što se tiče mogućnosti bankrota nju ima svaka kompanija pa i IGH, razlika je samo u vjerovatnosti iste za Viadukt i Hidroelektru u odnosu na IGH
vlastitim hvalospjevima? kolega, za svaku dionicu sam napisao argument, ne vidim ikoga da ovdje piše argumente kad napiše dionice, osim ivane 7. ako su agrumenti hvalospjevi, onda ok.. pišem hvalospjeve. tvoji su kontra-argumenti svi do reda poptuno bezvezni a razlog je zato jer ih ne promatraš kroz value nego ih nabrajaš neovisno o tome. Ti argumenti bi vrijedili kada bi se sve ove dionice tržila na 3 do 4 većim cijenama.Primjerice, šta mi pričaš gluposti o Toyotinim otkazima ako se ADPL trže na trećini kapitala uz dobit prije poreza i amortizacije od 27 milja u prvom polugodištu… Taj argument o Toyoti dolazi u obzir tek kad ADPL dođe na vrijednost kapitala i rezervi. kolega, zato vam ti argumenti sada ne vrijede ama baš ništa…
I kolega naučite se gledate SVE pokazatelje a ne samo neke, pa tako kod VDKT gledate jedan a kod Tiska sasvim drugi pokazatelj.
A zatvaranje očiju pred problemima nikome nije donijelo ništa dobra na burzi…………… [lol]
opet vam ponavljam… itekako gledam SVE pokazatelje, uspoređujem dionice sa istima iz sektora i generalno cijenu na burzi uspoređujem sa rizicima i eventualnom nagradom. Na sve vaše kontraargumente sam odgovorio…argumentima. lijep pozdrav.
samo nesto ptkm je jos uvijek drzavna firma i uprava postupa po naredbi vlade a da je gubitas e pa o tome bi se dalo raspravljati 2007g dobit 78.mil.kn najmanje jos 150mil uzeto firmi za olaksice hrv.seljaka kao soc.osjetljivost,2008 dobit 58mil.kn uzeto od firme 100mil.kn za seljake nije placena zrzna cijena gnoja i 1q 2008 ptkm je imala minus od 33mil kn pa je opet i bila u pozitivi,i sad minus od 46mil kn jer je trziste stalo u eu proizvodnja gnoja je ciklickog karaktera neka raspisu tender pa da vidimo jer nevredi ovih 132kn i jos nesto pogledajte zaduzenost firme i jos nesto u zadnjih godina ptkm je ulozila ni vise ni manje nego 350mil.kn u modernizaciju tvornice ko hoce neka cita na temi ptkm a vi probajte za 400mil.kn izgraditi tvornicu gnoja al jebes ti sve to stvar je u sentimentu a sad je on up,up mozda u kratkorocnom ne ali u srednje rocnom sigurno pod tim 3-6mj molim moderatora na ispriku i da me ne brise
ADPL – uz stanje na automobilskom tržištu gdje Toyota suspendira proizvodnju 1.000.000 vozila u idućih godinu dana, ovdje ne treba drugi komentar
Kolega, kakve veze ima Toyota sa ADPL?
Oni ti rade najviše za REnault i to mala vozila, kojima prodaja raste.
Malo se raspitaj kako rade, dati ću ti konkretnu informaciju a Ti provjeri u samoj tvrtki da li je to istina ili nije.
Već par mjeseci rade nedjeljom, jer toliko posla imaju, a tvornica u Rusiji tek treba proraditi punim kapacitetom.
Ponavljam Ti, nazovi u tvrtku, predstavi se kao dioničar i provjeri.