200 mil je za 2012
ispod 150 mil dug sigruno nije bez obzira kakva godina bila
nemože generirati više 50 mil slobodnog novčanog toka za otpaltu kredita
@Techman
Znam, ali ima još takvih dionica pa se sa njima bez problema može trgovat. Dobro, ubacili su i ovo samo im je trebalo nekoliko dana.
Ja mislim da Vicko može kupit JDPL bez krede. Sjetite se kad je rekao Grofu i Ostoji da će prodat upravnu zgradu i nešto flote da isplati temeljni kapital. Temeljni kapital je isplačen, zgrada na mjestu a umjesto prodaje flote došli novi ax bow tegljaci. Mađioničar. Ko zna, zna a da nije Zna se 🙂
Pa dobro koliko love ima taj BDSS, JDPL po ovim cijenama s burze vrijedi oko 250 milja kuna?
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/m19bserGM8NKbgrxSkudpA==.pdf
Ide dividenda, a dobit u 2013 25 milja kuna[emo_ooooo],inače TK je 93 milje kuna
Ovi ako isplate izvanrednu dividendu, ona bi mogla biti kao i cijena dionice. Nešto gledam unazad konkretno iskopao 2009, dobit slična kao i 2013.,dio u zakonske rezerve,dio za dividendu i ostane im 20 milja, pa kad pomnožimo s 10 godina,to je ladnih 200 milja,a TK upola manja,ima li bolje dionice?
Ja sam danas izašao na naj višoj cijeni. To je zarada više od duploplus dividende a mislio sam da neću za Vicina života vidjeti niti uloženo. Zadnji put da ulažem u nelikvidne dionice.
Natječaj do 3. studenoga
Ina je zainteresirana, ali vrlo rano govoriti za koje i koliko blokova. Prvo ćemo vrlo ozbiljno proučiti geološke podatke i potom odlučiti, poručio je Aldott. Podsjetimo, Ina je bila prva kompanija koja je javno potvrdila interes za ovaj natječaj. Inače, natječaj je otvoren do 3. studenog, a nakon zatvaranja natječaja Ministarstvo će uzeti dva mjeseca za odluku o pobjednicima natječaja.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.vecernji.hr%2Fkompanije-i-trzista%2Fivan-vrdoljak-hrvatska-ce-imati-najjeftiniji-plin-u-regiji-930537&ei=CpmRU9iuLuSL7AaHyYDIDQ&usg=AFQjCNEBXbvzTDxgn7AtBjy9QZ2UmVRjKA&bvm=bv.68445247,d.bGE&cad=rja
,a evo što radi BDSS:
Godine 1970. i mnogo intenzivnije od 1977. Brodospas se uključio
u OFFSHORE djelatnost.
Tvrtka je vlasnik 7 specijaliziranih brodova za teglenje i opskrbu bušaćih
platformi, te za rad sa sidrima platformi, s vrlo iskusnom i sposobnom pomorskom posadom (“BRODOSPAS ALFA”, “BRODOSPAS BETA”,“BRODOSPAS STAR”, “BRODOSPAS SUN”, “BRODOSPAS MOON”, “BRODOSPAS STORM” I “BRODOSPAS RAINBOW”),
te tri brze brodice “CREW BOAT”(“SILNI”,”JUNAK”,”REFUL”) za brzi prijevoz ljudi i tereta plinskim/naftnim instalacijama na moru.
Usluge koje pruža sa spomenutim brodovima i posadama uključuju prijevoze / opskrbu bušačih
platformi potrebnim materijalima, teglenja platformi kako na dugim tako i na kratkim relacijama,
pozicioniranje i sidrenje platformi, uvijek uz visoku pomorsku sigurnost osoblja i opreme.
Sva oprema koja se koristi vrlo visokog je standarda.
Početno, ove usluge pružale su se na dugoročnoj osnovi nacionalnoj naftnoj kompaniji INA Zagreb,
i to u području Jadrana i Mediterana, a prije desetak godina aktivnosti su proširene na Sjeverno more
i Srednji istok, pa i na područje Zapadne Afrike i druge Offshore lokacije. Offshore usluge pružene
mnogim značajnim svijetskim naftnim tvrtkama kao što su AGIP, CHEVRON, TEXACO, SHELL,
OCCIDENTAL, AMOCO, CONOCO, SAMEDAN, a također i na “spot tržištu” Sjevernog mora tvrtkama
BRITISH PETROLEUM, STEWART OFFSHORE, LAMBERT BROTHERS, JACOBS, ROWAN Co. itd.
uvijek su bile na njihovo potpuno zadovoljstvo, a naše sposobnosti potvrđene izvrsnim ocjenama
stručnjaka NOBLE, DENTON AND ASS.
Dva naša broda korištena su kao brodovi Britanske obalne straže.
Naši specijalizirani tegljači snabdjevači imaju najvišu klasu Bureau Veritas-a i Hrvatskog registra brodova.
Brodovi su, također, opremljeni protupožarnom opremom visokog kapaciteta, kao i opremom za rezanje i zavarivanje.
Pa i ovako zarađuju, 25 milja godišnje i na računu imaju love ko u priči, što donose iduće…ili masna izvanredna dividenda ili će netko morati iskeširati bar 10 x više od trenutne TK za preuzimanje
Kad će FI?
(Pomiješao sam konsolidirano i nekonsolidirano pa sam imao neko pitanje oko amortizacije, ali otkrio sam u čemu je problem, sad ne znam kako obrisati ovaj post.)
Usto, upozoravaju na vjerojatnost da budući vlasnik zamijeni domaće pomorce Filipincima, što je također vjerojatan scenarij. “Bez uvjeta da “Jadroplov” ostane u Splitu i Hrvatskoj, bez zadržavanja kontrolnog paketa u vlasništvu RH i bez ikakvih garancija da će “Jadroplov” i dalje ukrcavati hrvatske pomorce, ovu privatizaciju možemo slobodno nazvati izdajom interesa Hrvatske”, kaže za Slobodnu dalmaciju sindikalist Melvan, i najavljuje veliki skup pomoraca slijedećeg tjedna. “Brodarsku tvrtku prodaju oni koji o brodovima i brodarskom tržištu ništa ne znaju”, kaže kapetan Ante Roje, bivši direktor “Jadroplova”.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0CEkQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.dnevno.hr%2Fnovac%2F125824-bez-uvjeta-da-jadroplov-ostane-u-hrvatskoj-hoce-li-domace-pomorce-zamijeniti-filipinci.html&ei=rPWrU7gew9PsBve1gdgF&usg=AFQjCNHtzb5mKXAozBaXhho5qWxy51v6bA&bvm=bv.69837884,d.ZWU&cad=rja
Pritisak da kupac bude Hrvatski, to bi tek bio posao za BDSS za 23 milje dolara kupiš nešto što vrijedi 145 milja dolara, love naravno ne fali[emo_palacg]