I danas kolega bilo po 175, i vi opet ništa. Tko je sad kriv? HANFA?
Di je Samodol? Kolega priznajte da čekate na 100…. [wink]
Uf..ufff…, jedva po 120,07 , uz veliku gužvu.
Nece valjda i niže. Al, ako treba tu sam.
Malo cu prekrsit omertu jer dionicari ove firme zasluzuju sve pohvale. Nema rasprodaje u ovim teskim trenutcima za investitore. Sporadicne prodaje su zanemarive. Prošla godina je naj plodnija godina do sada. Profit je cca 50 miliona kuna. Mislim da je pola islo u amortizaciju. Prica se da je dividenda izmedu 12 i 20 kuna sto je izuzetno dobro prema trenutnoj cijeni dionice. Dividenda ce vjerovatno ici u dvije transe kao i lani. [proud] Vec duze vremena sam prvi na kupnji ali nikako da se nesto zakaci [sad]
Sjeo je prvi dio dividende od 2.5 kuna po dionici. Drugi dio se ocekuje u rasponu od 10-17.5 kuna. [thumbsup]
Sjeo je prvi dio dividende od 2.5 kuna po dionici. Drugi dio se ocekuje u rasponu od 10-17.5 kuna. [thumbsup]
Od kuda ti informacije za dividendu, i od kuid ti info o profitu… Imaš li izvješće
Akontacija dividende mi je sjela na racun u prosli cetvrtak. Izvjesce samo usmeno. Vice to skriva ko zmija noge. Izvor je pouzdan.
Vidim da se kupnja skuplja. Do prije par dana bio sam sam. Malo sam pazario na 145. Doduse ne sam.
Po mojim informacijama malo kasni i za ocekivati je kraj 2009.
Po mojim informacijama malo kasni i za ocekivati je kraj 2009.
U istome skveru kasni jedna druga novogradnja vise od godinu dana. Bas je zavrsila katastrofalna probna voznja nakon koje se ocekuje isporuka doticne novogradnje za 20 tjedana. Rumunjska kvaliteta + nizozemski management = nema bolje kombinacije … pitam se zasto bdss nije isao kod kuce po te novogradnje?
Mislim da je taj tip suppliera jedan od par na svijetu s axe bow (s prednje strane kao sjekira) pramcem s kojim brzina u vrlo lošim uvjetima nije nikakav problem. Aluminijska oplata u kombinaciji s 3 CAT-a kao pogon nije nimalo loše (barem meni zvuči). Mislim da će tech moći dati više informacija zašto ne naši proizvođaći.
@ Zuti
Ta vrst broda je usko specializirana u Damenu. Ni jedno nase brodogradiliste nema znacajnija iskustva sa aluminijem. Pravili se pametni prije dosta vremena kad su se gradila dva tegljaca za luku Rijeka. Kupili projekt vani. U projektu bio predvidjen celicni trup i aluminisko nadgradje. I onda stupi jugoslavenska pamet na scenu (elegantno sam nas izvukao [wink]) i zbog neiskustva sa aluminijem te njegovom cijenom odluče napravit kompletan zeljezni remorker. Kad su brodovi bili zavrseni ustanovili su da nemaju stabilitet (previse tezine u nadgradju) i nisu nikad zaplovili. Godinama su bili vezani nasuprot autobusnog kolodvora.