već je bilo slučaja da rast BDI (i ostalih brodara) neki povezuju s bdss… [proud]
a glede danasnjeg dana netko je probao kratkorocno odigrati igru no ocito nije uspjelo… nece to tako brzo gore kao sto bi se dalo naslutiti po danasnjem danu kad u jednom trenutku nije bilo naloga za prodaju ispod 299… (suprotnost petku sa niti jednim nalogom na kupnji)
već je bilo slučaja da rast BDI (i ostalih brodara) neki povezuju s bdss… [proud]
a glede danasnjeg dana netko je probao kratkorocno odigrati igru no ocito nije uspjelo… nece to tako brzo gore kao sto bi se dalo naslutiti po danasnjem danu kad u jednom trenutku nije bilo naloga za prodaju ispod 299… (suprotnost petku sa niti jednim nalogom na kupnji)
Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS
Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS
Kad ste već dotakli tu temu.. pitam se ima li ipak indirektne veze. Odnosno, ako netko zna, na čemu BDSS ostvaruje glavninu prihoda? Supply platformi, tegljenje brodova, šta li već?
Također, kakav je potencijal u činjenici da se značajno povećava svjetska flota (bar kad je o bulkerima riječ) i općenito globalni pomorski promet. Inače, tu nalazim vezu s BDI-jem kao indikatorom potrebe za više brodskog prostora, tj. više novih brodova.
A ako BDSS može izvući kakvu korist iz tih novih brodova, onda nije ni neobična pojava korelacije s BDI-jem. Dakle, znači li povećenje svjetske flote i povećanje obujma posla za BDSS i njemu slicne?
..dodatak. S povećanjem cijene nafte, postaju isplativa i “teža”, tj. skuplja nalazišta nafte. Pretpostavljam da se tu ubrajaju i morska nalazišta. Porast broja platformi? BDSS? Komentar?
U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.
U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.
Smije li se znati odakle podaci kolega?
U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.
kako ono ide “firma koja posluje s dobitkom nebi se trebala tržiti za manje od 1BV”…
[proud]
btw. svatko čita izvješće kako mu najbolje odgovara… osnovno pitanje da li je bdss na 2xx kn dobra kupnja ili ne?… na period >1g…
U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.
Dali su uračunati i krediti za silnog, ili je brod plaćen u kešu. Što je s dva nova supliejera, dali se prije isporuke uplačuje avans?
već je bilo slučaja da rast BDI (i ostalih brodara) neki povezuju s bdss… [proud] a glede danasnjeg dana netko je probao kratkorocno odigrati igru no ocito nije uspjelo… nece to tako brzo gore kao sto bi se dalo naslutiti po danasnjem danu kad u jednom trenutku nije bilo naloga za prodaju ispod 299… (suprotnost petku sa niti jednim nalogom na kupnji)
Nije bila igra vec moj kolega koji je nesto prodao i odlucio kupit BDSS svjestan da ce se morati strpiti ali isto tako svjestan da je jedna od naj potcjenjenijih dionica ba burzi.
Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS
Imaju ista prva dva slova [wink]
_zuti_:
”
Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS
”
Imaju ista prva dva slova [wink]
I brodovi su u igri