BDSS (Brodospas d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDSS (Brodospas d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

danas je netko opet poklonio 50ak komada u bescjenje koji se sad opet prodaju na 370 no nitko nije rekao da dejtrejding nije dopušten… nek šibicari okrenu koju kunu na drhtavcima…

nego da se vratim konkretnim stvarima može li netko stavit malo više od pet najboljih ponuda za prodaju…

bolje zivjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi...

Što si htio reč? Kako je bila to dobra poteza Batinice? Molim te ljepo. Remorkeri u Kopru rade non stop. Uopče se ne vezuju. Znam i ja vrlo dobro direktora AdriaTow-a i Cataruzza. A bogami i sve štorije oko povučenja remorkera iz Kopra. Ako bi bili samo malo pametni bi Brodospasovi remorkeri još uvik radili u Kopru i služili bajnu lovu.


remorker: ” Samo toliko što se tiče onog lumena Batinice, nije baš pametan i nezna baš posao osim skupljanja love u svoj đep. Nemojmo zaboraviti, da je več puno dobrih ugovora izgubio, več puno dobrih poslova upropastio. Što se ne sječamo više luke Kopar. Tamo je bila lova do krova. Poduzeče koje sada tamo obavlja remorkažu (AdriaTow) je od kako se je brodospas odnosno bolje rečeno Batinica povukao zbog neznanja pregovaranja kupilo več četri NOVA remorkera i to bez kredita!!!! Dajmo malo pomisliti o tome. ” Talenat ne krcaj se di nemas pojma. Direktor AdriaTowa mi je prijatelj a tehnicki direktor mi je bio drugi oficir i sa oba sam u odlicnim odnosima. Na stolu mi je njihova cestitka. Znam cijelu pricu o AdriaTowu i Brodospasu. Da li ti nesto govori ime Kataruca (nisam siguran kako se pise na Taljanskom). Zar budala moze preveslati Grofa i Ostoju? Moli boga ne bi li ti podario Batinicin IQ a ne amebe.


Znam i ja vrlo dobro direktora AdriaTow-a i Cataruzza. A bogami i sve štorije oko povučenja remorkera iz Kopra.

daj molim te ispričaj jednu priču koju znaš pa da vidimo kako je došlo do gubitka tog posla…

bolje zivjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi...


može li netko stavit malo više od pet najboljih ponuda za prodaju…

PRODAJE – BDSS-R-ACijena Količina Ukupno
360,00 1 360,00
364,99 53 19.344,47
365,00 30 10.950,00
398,96 20 7.979,20
398,98 21 8.378,58
398,99 10 3.989,90
399,00 75 29.925,00
420,00 29 12.180,00
450,00 149 67.050,00
460,00 25 11.500,00

CASH, ZVZD, ATPL, LEDO, PTKM, MRSK. Hic Rhodos, hic salta !!!!


” daj molim te ispričaj jednu priču koju znaš pa da vidimo kako je došlo do gubitka tog posla…

Prvo za direktora Brodospas Koper je bio izabran Vicko Batinica, kojega nikad ni nije bilo u kopru a firmu je tu zastupao Kurir Jakov, koji je bijo bez škole. Šta možeš očekivati od nekoga koji uopče nepoznaje poslove. Znači dogovaranja sa agencijama skoro nije bilo jer direktori agencija nisu imali sa kime razgovarat. Bilo je i podcenjivanje Cataruzze sa strane Vicka. Sam Batinica je jednom izjavijo da če Cataruzzo izbacit iz Kopra kao Štakora. Drugo što je bilo glupo sa strane Kurira, da je u svojih prostorijah non stop gostio predstavnika Cataruzze to je capt.Nelia, koji je iz prve ruke dobiva informacije koje korake poduzima Brodospas i o tome izvješava gazdu u Trstu (bijo sam prisutan u Trstu kad je Nelia podnosio izvješataj gazdi)…… ima još puno stvari o kome bi se moglo diskutirati što se tiče odlaska Brodospas iz Kopra. Kurir je bio postavljen za prokurista Brodospasa Koper, tako da je plesao na muziku Batinice. Ukoliko bi bio u Kopru čovik koji zna svoj posao, školovan,….. bi Brodospas još danas obavljao asistiranje brodova u kopru. Da vidiš koliko je love u luci koper ti šaljem sliku remorkera kojega je kupilo poduzeče AdriaTow


” Prvo za direktora Brodospas Koper je bio izabran Vicko Batinica, kojega nikad ni nije bilo u kopru a firmu je tu zastupao Kurir Jakov, koji je bijo bez škole

…osim što bih volio čuti i techmanovu stranu priče zanima me slijedeće… pretpostavimo da je batinica izgubio ovu bitku zbog greške u izboru kadrova, krivoj procjeni, bahatosti ili nečeg desetog… da li to znači da trenutno bdss nema posla? da li su brodovi/kadrovi besposleni ? rade li gubitke ? da li je možda navedeni posao “izgubljen” kako bi se bdss angažirao negdje drugdje? čemu naručuju nove brodove ako ne misle raditi nešto s njima? … možda je moglo i bolje (što je nadam se poanta remorkerovog posta kad se izbaci (pr)ocjenjivanje batinice i njegovog potencijala) ali ima vremena dobre rezultate jer pravi posao stiže u vremenu koje slijedi…

…osim toga imam jedno pitanje za znalce … kakva vrsta ugovora se sklapa na brodovima kakve u floti ima bdss… recimo da gradnja pelješkog mosta krene za mjesec-dva-pet ili nebitno koliko kojom brzinom bdss može svoju flotu osloboditi nekih možda manje važnih/slabije plaćenih ugovora i staviti na raspolaganje za “pravi posao” kakav se očekuje da će biti ako (i kad) jednom počne gradnja pelješkog mosta …

bolje zivjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi...

ac/dc eto da ti malo odgovorim

slažem se da brodospas nabavlja nove brodove slažem se, da brodovi rade i zarade ali moramo si priznati, da je luka Kopar jedna najboljih u Jadranu i tamo remorkeri zarade gomilu love. Zašto ako bi sa malo pameti i pravih ljudi u Kopru posao u luci Kopar ostao Brodospasu. AdriaTow ima sada četri remorkere koji rade defacto non stop. Praktički se ni ne vezuju. Sami znamo što to znači u novcu. Sa druge strane vidimo da mali remorkeri (Split, Šibenik, Ploče) ne zarađujo odnosno skoro imaju gubitak ako računamo amortizaciju. Je rade samo suplayeri te Reful i Silni. Svi mali remorkeri što jih ima brodospas u Hrvatskoj ne zarađuju ni toliko koliko 2 u Kopru. Ne osporavam činjenice da offshore djelatnost ne zarađuje ali nebismo mogli imati i u Kopru dobar zaradak. Ako bi Batinica postavio jednog pravog čovika u Kopru da mu vodi poduzeče (a ne Kurir Jakova) Brodospas bi još uvik ima tamo posao. Batinica Je Kurira namjestio jer ga je moga manipulirat. Zna se ko je prije Kurira vodio na neki način remorkere u Kopru, čije ime je značilo u Kopru puno a najme Batinica sa njim nije uspia radit što je htia. Sve agencije su se čudile da je dužnost preuzeo Kurir. Posao se je počeo gubit.

ostavite se više tog mosta

A ljudi moji ostavite se postanja napamet. Gospar Remorker se uvatio luke Koper ko pijan plota. Hebala te luka Koper i Braco Kurir, to je beznačajna stavka u poslovanju Brodospasa. Više zaradi jedan suplajer Brodospasa dnevno nego svi remorkeri u Lucu Koper i Ploće zajedno. Najjači je onaj , ne sjećam se više tko, koji je postao da Brodospasovi remorkeri tegle Nato- ve brodove ispred splitske luke.
Brodospas ima izdanih 372 331 dionice. Uzmimo da je prosječna cijena zadnju godinu bila 500,00 kn ili 100,00 USD (ova trenutna od 370 kn je toliko smiješna) Ispada da je vrijednost Firme Brodospas 37 233 100 USD. Brodospas ima 6 AHTS brodova (Techman i ostali znalci će znati što to znači)
Brodospas Moon, B. Star, B. Sun, B. Storm, B . Rainbow, Ibis .. prosječne vrijednosti 15 m USD . Ima 2 crew boata Silni i Reful vrijednosti 8 m USD, 2 lučka moderna lučka remorkera od kojjih jedan radi u Kamerunu . Već smo došli do vrijednosti od preko 100 k US dolara. Poslovna zgrada Brodospasa na Splitskoj rivi, ne usudim se procijeniti koliko vrijedi, al da je u Milijunima USD istina je . Kopilica, bivše carinsko skladište i još neke zemlje u Splitu i oko Splita. Ovi mali remorkeri kojih ste se vi uhvatili, uopće ih neću spominjati, Veli Jože , Pelješki most, sve je to toliko nebitno.
Bitni su ovih 6 Supliera koji rade za dnevni najam u prosjeku više od 10 000 Eura . U Damen shipyard su naručena su još 2 supliera , još jedan crew boat, potpisan je ugovor i već se grade, isporuka je 2008. Traži se još jedan manji sidraš. Neću ni spominjati koliko raste cijena nafte, koliko raste najam platformi koje traže naftu, koliko raste najam supliera koji su u servisu svima njima.
Ovo nije drukanje, procijenite sami koliko vrijedi ova firma i koliko se trži u bescjenje i zašto Vicko B. krije sve ovo.

Đubre iz Muća

Ovo nije drukanje, procijenite sami koliko vrijedi ova firma i koliko se trži u bescjenje i zašto Vicko B. krije sve ovo.

Mozda zato … [rolleyes]

When someone asks you a question you don't want to answer, smile and ask, "Why do you want to know?".

gintonik

Vidim da neznaš kolike su zarade u luci Kopar ako tvrdiš da jedan suplayer zaradi više neko svi remorkeri u luci kopar i Ploče. Niko ne osporava da je zarada suplayera velika ali zašto izgubiti posao kojeg nije bilo potreba. Posao koji ti je nosio puno, ali baš puno love.

Koliko sam čuo po priči ljudi iz Bdss -a tu se nije moglo ništa učiniti, to je politika odradila. Jedna hr firma nije mogla opstati u mladoj i nadobudnoj deželi u to vrijeme. Ali to uopće nije ni bitno toliko, davno je to bilo….. Ispravka mog gornjeg posta – Ove 3 novogradnje dolaze 2009, a hitno se traži još jedan raspoloživi brod.

Đubre iz Muća

New Report

Close