sad tek vidim…
Maloprodajni kapaciteti
Brodomerkur ima razgranatu maloprodajnu mrežu koja se prostire ukupno na 33.310 metara. Među maloprodajnim objektima ističu se dva trgovinska centra na rubnim prilazima Splitu. Brodomerkurove trgovine najvećim dijelom pokrivaju Dalmaciju (39), ali sustavom franšizinga širi se na hrvatsko tržište. Već postoji 21 takva trgovina.
kad se maloprodaji (33310 m2) doda upravna zgrada od 11200 m2 dobije se cca 45000 m2.
naravno, dodatno jos skladista…
malo buni ovo “fransizing” kao i hipoteka koja se spominje na drugom forumu.
ukratko, iako dobro ipak puno manje m2, bar mi se tako cini.
Što se tiče točke 5. Skladište eksploziva «Sićani» , imate pravo, moja greška, to se nebi smjelo uračunati…
Evo vijesti s brodomerkurove stranice:
Dvije naše trgovine na Poljičkoj cesti u Splitu spojene su u jednu površine od oko 400 četvornih metara . Preuređenje je završeno i od danas je otvoren novi i uglancani specijalizirani salon . Prodaje se tu naš prepoznatljiv program –skuteri Malaguti te vanbrodski motori Tohatsu . Novina u programu su motori poznatog talijanskog brenda Benelli.Ti motori imaju tradiciju dugu oko sto godina .
kupio sitno BDMR po prvi puta, naravno po najskupljoj cijeni danas,
pobjeze mi 11 komada nesto kasnije.
evo force, niste vise sami.
DALMATINSKI OSKAR HUMANOSTI BRODOMERKURU
U organizaciji Mreže udruga osoba s invaliditetom proglašene su najbolje tvrtke , pojedinci i institucije koje su osvjedočeni dobročiniteji i promicatelji ideja i projekata humanosti .
Brodomerkuru je dodijeljeno priznanje u kategoriji trgovačke tvrtke , a kipić ” Dodir dobrote ” dobio je je i kao sveukupno najbolja tvrtka u Dalmaciji kojoj je filantropoja sastavni dio društveno odgovornog poslovanja.
FINALISTI SVJETSKOG OSKARA POSLOVNOSTI – STEVIE AWARD
Brodomerkur se već drugi put našao u finalu velikog i prestižnog svjetskog marketinškog događaja za Oscar poslovnosti i to u kategoriji društveno odgovornog poslovanja. «Stevie Award» dodjeljuje se u dvadesetak kategorija , a jedna od njih je odgovorno ponašanje prema zajednici, pa nominirane projekte ocjenjuje žiri uglednih stručnjaka i izvršnih direktora iz cijelog svijeta.» Centar od ljubavi «,baš kao projekt vezan uz “Lastavice” prije dvije godine, prepoznat je kao ideja i akcija koja zaslužuje ulazak u finale nakon jednomjesečnog žiriranja.Za koji dan znat će se sve o oskarovcima kao i to kojim je sve tvrtkama Brodomekur nadmetao u finalu .
PREMA “POSLOVNOM DNEVNIKU ” BRODOMERKUR 33
Stručni časopisi rade poredak «naj kompanija « u Hrvatskoj nakon što su godišnji poslovni rezultati objavljeni.
«Poslovni tjednik» po ukupnom prihodu Brodomerkur svrstava na 33 mjesto. Godinu ranije prema istom kriteriju Brodomerkur je bio je 35 .
Od ukupno 500 najvećih tvrtki 44 imaju sjedište u Dalmaciji , a među 50 najboljih kompanija po ostvarenom ukupnom prihodu za 2006. godinu , samo su se pozicionirali Konstruktor s 1,8 milijardi kuna ostvarenog ukupnog prihoda i Brodomerkur s 1,5 milijardi kuna
Od splitskih i dalmatinskih tvrtki najbolji je Konstruktor – inženjering s «plasmanom « na 24.mjesto, Brodomerkur je u regiji drugi , treća je Tankerska plovidba kao 54. , Kerum je 58., Dalmacijacement 61….
Brodomerkur u finalu za Oscara poslovnosti
Brodomerkur se drugi put plasirao u finale svjetskog natječaja za Oscar poslovnosti – Stevie Award, i to u kategoriji programa društvene odgovornosti. Splitska trgovačka kuća našla se u finalu zbog humanitarne akcije “Centar od ljubavi” u kojoj su se prikupljala sredstva za modernizaciju i dogradnju Odjela onkologije splitske bolnice. Humanitarni projekt uz Brodomerkur inicirali su Županijska liga protiv raka i Slobodna Dalmacija. Prošli put Brodomerkur se “natjecao” za Oscara poslovnosti s humanitarnom akcijom “Svaka lasta čini proljeće” za kupnju stana štićenici Udruge za inkluziju Lastavica. Ovogošnjeg Oscara dobit će tvrtka DaimlerChrysler AG iz Stuttgarta za akciju po nazivom Mondialogo: “Međukulturalni dijalog i razmjena”. Uz Brodomerkur u finale su se još plasirali BDR Associates iz Bukurešta, Procter˛& Gamblea: “Nauči kako bi promijenio stvari”, te BT iz Londona. Budući da je broj prijavljenih tvrtki za programe društvene odgovornosti ove godine bio velik, prvi put finalisti su podijeljeni po regionalnom principu.
Vrlo interesantna dionica, samo Grdešić i Floki bi trebali malo aktivirati kupi – prodaj![smiley2]
Za nas male![smiley1]
Kupio bi ju prije HT![smiley13]
ISTRAŽIVANJE- MUŠKARCI NAJČEŠĆI BRODOMERKUROVI KUPCI
Istraživanje zadovoljstva kupaca koje je obveza iz standarda ISO 9001
trajalo je tri tjedna i anketirani su kupci u tri trgovačka centra, dva u Splitu Dujam , Sirobuja te u Osijeku , te u dvije prodavaonice u Splitu.
Među anketiranima zastupljeniji su bili muškarci –72,6 posto , dok je prema dobnim skupinama reprezentativna dob s 47,3 posto ona od 36 do 50 godina.
Upravo kupci u rasponu godina od 36 do 50 najbolje poznaju djelatnost Brodomerkura (75 posto ) i riječ je o muškarcima .
O tome da je Brodomerkur tvrtka koja ima svoje temelje u splitskoj tradiciji govori podatak da su svi stariji od 61 godine znali što stoji iza «znaka» Brodomerkur i njegove djelatnosti
Mladi od 21-35 godina imaju visok postotak prepoznavanja naše tvrtke što je vrijedan podatak.