Slikedeci tjedan smo debelo preko 100bodova…
A ova rasprodaja na atpl ide od cerpa sa dogovorenim transakcijama
bdi +3.8% 904
cape +9.9%
pnmx +4.1% 8711
supre +0.9% 8785
handy +1.2% 6691
ufff, neko reče BRUTALNO!
Sve ce doci na svoje..
Ovi koji su riskirali te kulovali kad je bio smak svijeta ce brutalno zaraditi..
Ovi sto ce poceti kupovati kada pocnu izlaziti pozitivna izvjesca ce takodjer zaraditi pitanje je samo koliko.
Sto se tice ugovora jdpl i najava direktora da vec prvi kvartal bi trebao biti pozitivan ili oko nule a drugi vec pristojan…mozemo vec sada recu da ce brodari ovu godinu zavrsiti sa dobiti sto je nakon 9 godina najgorih u povjesti brodskog marketa zasita imresivno.
Ja sam osobno mislio da nece izdrzati ni atpl ni jdpl ni ulpl osim tnpl.
Ali evo svi su prezivjeli i svi plobe vise od pola stoljeca..
Mozda sam ja preoptimistican isto kao sto sam bio pesimistican 2005 pa znamo sto se desilo..
Svatko i sve u svoje vrijeme.
Primjetno je pojacan rast brodara vani i kod nas priljev velikoe kolicine svjezeg kesa u brodski sektor.
Ovo naravno nije nagovor na kupnju bilo kakvih dionica a posebno brodskih.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Evo malo i tehničke analize za BDI.
…
Nakon godine dana na tjednom grafu MACD okreće.
Onda je bio BDI na cca. 300 bodova, a pravi test će biti negdje na 1200 bodova.
Zadnji vrh je bio 1257 bodova… U koliko ga probije u sto uopce ne sumjanjam ide preko 2000 i onda stabilizacija do jeseni oko 2000 100 bodova gorw dolje.. I onda tradicionalno nastavak vec u 9 mjesec do nove godine po mom i po onom s to vitam na stranim forumima 3500 bodova… A to je vec brutalna zarada.
Od svih brodara gotovo sam siguran da ce ovu godinu zavrsiti u debelom plusu.
Onaj nankojem se vidi da ce vec raditi aa plusok je jdpl
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
BDI već duži period glavinja između 500 – 1200 bodova, tako će biti i ubuduće. Dakle, sasvim na niskim razinama. Razloge za neki veći skok vozarina nema na vidiku, tako da ne vidim ni razloga za optimizam.
Mislim da ne smijemo zaboraviti da je brodarstvo ciklični biznis u kojem poslije svake krize dolazi oporavak i uspon”, zaključuje Jan Ninnemann, profesor za pomorsku logistiku pri “Hamburg School of Business Administration”. Eto ,sada se upravo događa taj uspon samo to treba prepoznat na vrijeme, raste bdi cijena nafte pada 🙂
Mislim da ne smijemo zaboraviti da je brodarstvo ciklični biznis u kojem poslije svake krize dolazi oporavak i uspon", zaključuje Jan Ninnemann, profesor za pomorsku logistiku pri "Hamburg School of Business Administration". Eto ,sada se upravo događa taj uspon samo to treba prepoznat na vrijeme, raste bdi cijena nafte pada 🙂
Iz godišnjeg izvješća uprave ULPL
“Kretanja na svjetskom pomorskom tržištu ukazuju na snažan rast u segmentu prijevoza rasutih tereta i to počev već od veljače 2017. godine. Iako se uključenje većeg broja već izgrađenih brodova za prijevoz rasutih tereta očekuje u prvom kvartalu ove godine, očekujem da će rast vozarina ipak biti značajan, a sve kao posljedica povećane aktivnosti na tržištu i smanjenog broja novougovorenih brodova.”
Bdi opet plus… Za sat dva cu izbaciti brojeve sta koliko i koji segment..
Idemo dalje