BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BDI -36


Što je i danas praznik u UK 🙂


nije. Capeovi -0,8%

使用を信頼し、あなた自身の能力の

Ronaldinho,
Jesi siguran u ono što si napisao?

BDI -6

Bdi tek u minimalnom minusu od 0,5%.
Bsi je danas u plusu (3 boda), a greškom je i on prikazan crvenom bojom.
Tako da nema tu ništa osobito .
Jesen stiže i tek sad čekamo popriličan rast vozarina.

Kako dežurni optimisti komentiraju članak objavljen na Poslovnom, u kojem stoji da je knjiga narudžbi 22% veća u odnosu na isto razdoblje lani?
Sudeći po tome, izgleda da će blagi oporavak cijena vozarina rezultirati ono o čemu smo govorili…formiranju čarobnog kruga…te će uslijed rasta cijena vozarina rasti i nove narudžbe…što će u konačnici rezultirati stagnacijom i ponovnim padom cijena vozarina…

U knjizi narudžbi trenutno 42 broda ili 1,68 milijardi dolara

Pa sve je rečeno u navedenom članku, hvala na linku:

“…očekuje se porast svjetske flote, po stopi 1 posto u sljedećih pet godina. Istodobno se procjenjuje i da će potražnja za prijevozom roba rasti godišnjom stopom od 3 posto.”

“…a što već rezultira oporavkom cijena novogradnji i rastom vozarina.”

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Knjiga narudžbi je već veća za 22%, a potražnja za prijevozom roba i njezin rast trebaju se tek dogoditi…
S obzirom na podatke i projekcije vezano uz Kinu koje sam postao ovdje neki dan, nisam baš siguran u rast…
A i ono što sam prije pisao…brodovi se ne rade za jednu godinu…već za narednih 20…pa da i budu naznake rasta za iduću godinu i potrebe…trebao bi se takav rast i potrebe održati malo dulji period da bi mogli pričati o nekakvom oporavku…
Teza pojedinih forumaša ovdje je bila da oporavak vozarina kreće uslijed nikad manjeg i tanjeg oreder booka…što se iz članka baš i ne da zaključiti…već da su se blagim oporavkom cijena vozarina prijevoznici polakomili i počeli naručivati novogradnje…

A gdje zametnula isprika!?

Marcipan,pa ovo su lijepe vijesti za shipping .zahvaljujem na clanku.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Knjiga narudžbi je već veća za 22%, a potražnja za prijevozom roba i njezin rast trebaju se tek dogoditi…
S obzirom na podatke i projekcije vezano uz Kinu koje sam postao ovdje neki dan, nisam baš siguran u rast…
A i ono što sam prije pisao…brodovi se ne rade za jednu godinu…već za narednih 20…pa da i budu naznake rasta za iduću godinu i potrebe…trebao bi se takav rast i potrebe održati malo dulji period da bi mogli pričati o nekakvom oporavku…
Teza pojedinih forumaša ovdje je bila da oporavak vozarina kreće uslijed nikad manjeg i tanjeg oreder booka…što se iz članka baš i ne da zaključiti…već da su se blagim oporavkom cijena vozarina prijevoznici polakomili i počeli naručivati novogradnje…

Pažljivije treba čitati, a po potrebu i više puta. Ili namjerno iznosite dezinformacije. Pišu da je u 2017. ugovoreno 22% više novogradnji nego prošle godine, a ne da je knjiga narudžbi veća za 22% u odnosu na prošlu godinu. S time da su to podaci za sve vrste brodova.

Knjiga narudžbi za dry bulk je trenutno 60.4 milijuna DWT, što je najniže u zadnjih 13 godina (izvor BIMCO).

Ma tumačite kako hoćete, jasno se iz članka da pročitati da narudžbe za novogradnju rastu, što ne može biti dobro za vozarine…
A koliki vam je bio order book proteklih 13 godina? Ti svi brodovi još uvijek plove. .

New Report

Close