Kako to komentiraju ovi sto sve znaju i sto danima govore da ce padati…pa mora se i to desiti u trendu rasta….
Trend je uzlazan i mogu oni svirati koliko god hoce ali protiv trenda se nemoze..
Evo i najnovija TA za BDI….
svi ovdje pišete o rastu cape-ova… koliki je udio capeova kod naših brodara (ATPL, JDPL, ULPL)?
svi ovdje pišete o rastu cape-ova… koliki je udio capeova kod naših brodara (ATPL, JDPL, ULPL)?
Pa o tome se i radi, Panamaxi i Supramaxi jako loše stoje, a Capeovi se kao nešto pokreću. Još ništa od oporavka dok BDI ne bude bar 2500 bodova
svi ovdje pišete o rastu cape-ova… koliki je udio capeova kod naših brodara (ATPL, JDPL, ULPL)?
Nikakvi….capovi su motor i pokazatelj za paname i supre…
Kako bilo…zao mi je vas sto ste ostali zarobljeni u todexu pa sad vam nije lako gledat kako ce vam brodari proci kroz prste..
Propustena dobit boli puno vise od cistog gubitka…
Znansveno dokazano…
I onada uslijed toga imamo to sto imamo na topivima brodara…
Javljaju se razni korisnici koji veze nemaju sa brodarstvom…
I uostalom, po stoti put. Ako ste uvjereni, prodaja vam je dostupna. Ali ne, Vi čekate da vam drugi podignu cijenu pa da bar malo ublažite svoj minus. Čisto navlačenje s “oporavkom”
Za povetak potegnuli atpl i ulpl….cekamo jdpl…
Naravno da imam sve brodare koji su izlistani na zse i ovo nije jikakav nagovor ili poziv na kupnju…
Gledajte…biti ce interesantno…a te ove jeseni i poslije zavrsetka kineske jove godine BDI nije nemoguc i na 4000 bodova
Gledajte ljudi, rijec je o zakonu ponude i potraznje.
Sve dok potraznja za brodovima bude veca od ponude, indexi ce rasti.
Ako za 10 tereta postoji 7 brodova, znaci imamo manjka 3 broda i automatski ce indexi da rastu.
Znaci, ovi indeksi ce rasti sve dok imamo manjak brodova na trzistu.
Vesela vijest je da su predvidanja da ce potraznja za brodovima bit veca nego ponuda iducih par godina, sto se vec moze primjetiti jer su indexi poceli rasti puno prije nego uobicajno.
Ovo sto govori SeaBear da BDI index moze doci i do 4000 nije nemoguce jer iduce 2, 3 godine predvidanja kazu da ce biti manjak brodova na trzistima.
S druge strane, ako rokne USA trziste i opet pocme kriza kao iz 2008 godine moze do kolapsa i BDI index padne na niske grane opet.
Ali ako ne bude krize i kraha USA gospodarstva, BDI od 4000 bodova nije nemoguc
svi ovdje pišete o rastu cape-ova… koliki je udio capeova kod naših brodara (ATPL, JDPL, ULPL)?
Nikakvi….capovi su motor i pokazatelj za paname i supre…
Kako bilo…zao mi je vas sto ste ostali zarobljeni u todexu pa sad vam nije lako gledat kako ce vam brodari proci kroz prste..
Propustena dobit boli puno vise od cistog gubitka…
Znansveno dokazano…
I onada uslijed toga imamo to sto imamo na topivima brodara…
Javljaju se razni korisnici koji veze nemaju sa brodarstvom…
[/quote]
Propustena dobit boli puno vise od cistog gubitka…
U sridu!! Osobno isto tako osjecam. Na srecu ovdje sam kartu kupio na pocetku voznje 🙂