@mittko
Objasni mi tvoju poantu?
Nakon mjesec dana rasta i prognoza ti si docekao u crveno da mozes objavit.
Jdpl si cekao i prognozirao na 6€ kako si i pisao prije mjesec- dva i sad griznja savijesti.
Ti si ignorant bio i ostao, nemam ni volje ni zelje tebi bilo sta objasnjavati. Ti ocekujes da ce rasti vjecno?
.
Btw., pa jel nije JDPL u konacnici uistinu i bio pao do 6€? Kad me vec vuces za jezik evo ti jos jedno predvidjanje – JDPL ce i u Q4 biti u minusu.
Capesize: down ~3%
Panamax: flat
S obzirom na graf i ovo je nezamislivo što se dogodilo… Pratimo dalje…
Blago onima koji misle da je ovo prolazno… Sad će kiša i eto ga…
@mittko
Ti ocekujes da ce padati vječno?????
Ovo za 4Q da ce Jdpl bit u minusu, jeli citas iz karata ili iz kave?!
Čini se da će ograničenja prijevoza vjerojatno ostati na snazi još neko vrijeme, s kišnom sezonom u Panami koja pada od svibnja do prosinca, a mjeseci s najvećom prosječnom količinom padalina su listopad i studeni”, navodi se u bilješci istraživanja od 1. prosinca Clarksons. ”Ograničenja se možda neće značajno ublažiti do druge polovice 2024. ili kasnije.”
Vozarine su dans6u padu. Ali mislim da nema panike,nakon visednevnog skakanja mora doci i do reset.
Ovaj dio clanka sve govori.
Rates in general remain strong but are on a softening trend. We view the backdrop as supportive to freight rates due to fundamentally healthier iron ore demand and seasonally stronger iron ore trade,” Jefferies analysts wrote in a note.
@mittko
Ti ocekujes da ce padati vječno?????
Ovo za 4Q da ce Jdpl bit u minusu, jeli citas iz karata ili iz kave?!
Cape se prilicno smandrljao… -36% u svega 3 dana. Srecom pa nemamo Cape-ove 🙃
Kakve su prognoze 🙃 je li zarađuju ili nisu…
BCI 5 T/C routes 180000 34854 -7946
BPI 5 T/C routes 82500 19776 -1026
BSI 10 T/C routes 58328 16918 -159
BHSI 7 T/C routes 38200 15511 200
BDI INDEX 2495 -353