Upravo o cemu sam pricao. Poraznja Kine za zeljeznom rudom.
Ruta zeljezne rude C10 između Australije i Kine se znacajna poboljšala,i nije dosla do svog vrhunca.
Ocekujem prestanak pada vozarina, te stabilizaciju i nakon nekog vremena kad se ova ruta poboljsa i jaci rast vozarina.
Strani brodari isto ne znaju bi li rasli ili padali…rekli bi mixed…
Bud, može objava linka za futures-e, za danas i par prošlih dana.
Nikako da nađem!
Izgubio sam link i nikako da ga nađem, ali padalo je sve kada sam zadnji put gledao…
Brodari jučer isto crveni uz lagane pokušaje rasta, ali teško to ide…
Ček ček…evo našao sam drugi link…ajme crvenila danas na brodarima vani…
Kako danas vozarine?
BDI, BCI, BPI,….????
Ček ček…evo našao sam drugi link…ajme crvenila danas na brodarima vani…
Ja vidim samo zeleno.
Da nisi naocale zaboravio staviti.
U ovom padu/rastu na brodarima vani sam super prošao, tamo te oscilacije su takve da se može fino zaraditi. Naši niti padaju niti rastu ni sim ni tam, ne znaju koga bi pratili a promet nikakav. Treba bdi na 5000 da bi se pomakli par eura gore. Ovi vani su se vratili na početak a kod nas još sve po starome 😀😀😀 sutra će promet na jdp i ulpl biti 200 eura a na atpl velikih 5000 eura i to je naša zse….
evo za budove poklonike da mogu izračunati koliko cca dnevnog gubitka ostvaruju brodovi na spotu “vrhunskih” uprava koje su se još krajem prošle godine “zaboravile” osigurati od gubitaka u q1 i q2 dok si bonuse ne zaborave isplatiti ni za godine kad ostvaruju gubitke ……tko prvi izračuna dnevni gubitak supre atpl. npr. bravo za njega…….