Kako te nije sram ispred svih na forumu kad kupis i trejdas, nema te na forumu, jesi li proda javljas se.
Druskane moj kraj ti je upisan i ovdje.
ma kojih 12 € Jadroplov?…….da sa 10 dionica!……..ajd ti sutra stavi 10 000 na ask po 12 pa da vidimo kad češ prodat…….nečeš ga stić ni povuć a cijena će već bit ispod 11…….vidim da ta “iznimno snažna firma” ide u dokap ove godine samo što nitko ne želi dokapitalitirati pa se putuje po svijetu do sljedeće propale dokapitalizacije……..svi prše od optimizma a nitko ne da 100 kila ojra ili koliko već pa da uđe bar u Top 10 a za ozbiljnje igraće ni 10× toliko ne bi trebao bit problem ali ih nema…….kao ni u atpl za sada…….a svak bi kupio 100 kom i onda za godinu, tri ili pet prodao za “100 milijardi” po komadu………ne ide to tak……lovu na sunce……
Cega bi me to tocno trebalo biti sram? Brodari nisu dionice koje kupis i zaboravis, to cijelo vrijeme tvrdim i u skladu s time se i ponasam. Bilo bi me sram da recimo pisem ovdje naivne navijacke bedastoce kakve ti pises.
Drybulk investitori danas.
Isto je poljubila dry bulk investitora, nije mogla odolit.
Je, poljubila ga i onda mu uzela sve pare. To su takve zene.
.
Stvarno si nepopravljivi optimist 😀. I to je u redu, samo to nije “my cup of tea”.
.
Nemoj sta zamjeriti, mozemo se malo saliti.
BCI 5 T/C routes 180000 14466 683
BPI 5 T/C routes 82500 14884 267
BSI 10 T/C routes 58328 13296 321
BHSI 7 T/C routes 38200 11361 194 BDI INDEX 1424 +45
Katastrofa će velika, ali ipak ne još. Treba biti spreman pa taman i za 5 godina da bude…
Podizanje Capesize-a namijenjeno Kini poraslo je za 7,4% na godišnjoj razini u veljači na 91,9 milijuna tona i najveća je zabilježena količina podignuta velikim brodovima u veljači. Uoči kongresa Nacionalne stranke prošlog tjedna, mnoge primarne industrije u Kini bile su podvrgnute racioniranju energije i morale su smanjiti radni kapacitet. S ovim sada ukinutim, proizvođači čelika (i aluminija) mogu početi povećavati proizvodnju gledajući prema Q2, što bi trebalo podržati potražnju za željeznom rudom i boksitom. Gore navedeni čimbenici upućuju na to da je najgore u Kini prošlo, što podržava Cape s obzirom na izloženost ovih plovila kineskoj potražnji. Budući da je kineska vlada ponovila da neće pribjeći mjerama masovnog poticaja, mi ipak vjerujemo da ćemo vidjeti više postupnog poboljšanja potražnje u zemlji kao što vidimo danas, u usporedbi s naglim oporavkom tijekom 2020.
https://www.braemarscreen.com/
Pmax i Smax ce ove godine i te kako profitirati.
Jupiter i Venera vrlo su blizu nakon zalaska Sunca 1. i 2. ožujka. Dijelit će ih oko 40 lučnih minuta, malo više od prividnog Mjesečevog promjera. No Jupiter je sjajniji od Saturna, a i nebo će biti tamnije pa bi ova konjunkcija vizualno mogla biti prilično upečatljiva a s tim će doći i do pada BDI i cijelokupnog tržišta bulka. Ako to sve sagledamo i uočimo pad dionica na američkom tržištu od jučer ne obazireći se na danas, moglo bi doći do strmoglavog pada u ponedjeljak.