Vidim da nekima rast Bpi-a od čak 6,5 % izgleda negativno??
Samo nek nastavi biti tako “negativan” !!!
izvlačiš skroz iz kontaksta. kad sam ja napisao da je to negativno? napiasao sam da je rast atpl daleko neproporcionalan u odnosu na rast peer grupe koja je u daleko povoljnijem položaju zbog strukture flote. i to odgovorno tvrdim. trenutni rast ukoliko potraje do kraja kvartala pružit će utoliko olakšanje da se financijska pozicija skroz ne uruši short term, ali je mid term vrlo upitan i zato je ovo jedno od najšpekulativnijih ulaganja na zse
Kolega palindrom
Spekulativno ulaganje? Po definiciji to iskljucuje jedno drugo…
Ako potraje razina BDI? U iduce 3 – 5 godina ce prosjek BDI biti veci nego trenutnI BDI dovoljno je vidjeti povijesni BDI nakon kineskih potpora gospodarstvu 2003-2007 i 2009-2014.
Baltic Dry Index Falls 5.13% to 1,849 Capesize -10.03% to $29,610 Panamax +4.57% to $12,315 !!! Supramax 58k tons +6.5% to $8,498 Handysize +1.03% to $5,589
Bpi odličan opet, a i Bci je imao ogroman rast dosad tako da mu ni ovaj pad nije nešto posebno!
zaključak? ništa posebno ili….ipak možda posuditi novac od mame i tate?
Kolega palindrom
Spekulativno ulaganje? Po definiciji to iskljucuje jedno drugo…
Ako potraje razina BDI? U iduce 3 – 5 godina ce prosjek BDI biti veci nego trenutnI BDI dovoljno je vidjeti povijesni BDI nakon kineskih potpora gospodarstvu 2003-2007 i 2009-2014.
hvatas se za detalje, ali nema veze. bitno je da ljudi shvate poruku. a ona ja da je ATPL trenutno jedna od najprecjenjenijih brodarskih dionica uopće i da će u H1 natući ekstra gubitka i duga da joj ni dvije povoljne godine neće biti dovoljne da to amortiziraju. o vrednovanju njihove imovine sam već pisao i smatram da je taj dio tempirana bomba jer bi realan prikaz pokopao sve vaše argumente.
U Kini danas Cape-ovi značajno padaju, a Panamaxi značajno rastu!
Baš malo gledam da je BDI u ovo vrijeme prošle godine bio tu
negdje na ovim razinama..a dionica ATPL je bila skoro 100% viša…
Istina, natukli su gubitka u Q1 zbog Korone i svega, ali su i prodali
jedan brod u Q2, a cijena dionice je za 50% niža u odnosu na prošlu
godinu, dok su brodarski indeksi za manje klase trenutno u rastućem
trendu…
Ova godina će zbog godišnjeg prosjeka vozarina vjerojatno završiti
u minusu, ali baš me zanima koliko će se ovaj put indeksi zadržati
na višim profitabilnim razinama, kako analitičari ovaj put, kao i
mnogo puta do sada, predviđaju…
BDI -2.1% to 1,810
Capesize -5.2%
Panamax +2.9%
Handysize +2%
Supramax +4.7%
Nevjerojatno je da brodari mogu padati dok vozarine rastu iz dana u dan!
a meni je nevjerojatno zašto se tebi to nevjerojatno nakon svega što sam ranije naveo.
Nevjerojatno je da brodari mogu padati dok vozarine rastu iz dana u dan!
a meni je nevjerojatno zašto se tebi to nevjerojatno nakon svega što sam ranije naveo.
A to što si ti naveo je nešto čega se ljudi trebaju pridržavat? Ti se kao kompetentan za nešto?