Eh moj budfox, da ti znas sta znaci ebitda u kapitalno intenzivnim industrijama nikad taj pokazatelj ne bi upotrebljavao. ali nema veze. ekipa ovdje i onako pojma nema o ičemu, pa zasto bi o ovome bilo drugacije. popapaju kamate i amortizacija tu ebitdu vrlo lagano. vidljivo iz prilozenog. dakle, oni su u jednoj vrlo solidnoj godini svejedno u minusu. a tek sad kad nisu ugradili scrubbere. pa katastrofa 1 i 2Q ove godine, dalje nepoznanica. pa onda dokovanje sljedeće godine da se ugrade filteri za balastne vode. pa plaćanje toga. Uglavnom, atpl neće zaraditi lipe u sljedeće dvije godine, uz veliku mogucnost velikog gubitka, a vi pjevate borbene i pricate o raju. jao da ste na burzama gdje su institucionalci malo pametniji, ne bi imali gace na stapu. ali u hr je sve moguce, pa uzivajte dok mozete. po meni se vi kruha necete najesti dvije godine, ali bili zivi pa vidjeli. ja sam do sad sve fulao, a vi pogodili. pozdrav maratoncu.
Ahahahaha. Evo za mittka direktno iz pisma izvršnog direktora u revidiranom izvjescu na strani 3. “Atlantska plovidba trenutno operira s 12 brodova (tip je očito nepismen jer se piše sa 12 brodova), od kojih su 6 u dugoročnom najmu, a 6 na spot tržištu.” Sad je on napisao spot, a ne kratkorocan, da ne bi bilo zabune. Opet ja pojma nemam, dok umovi ovdje samo točne informacije izbacuju. Znaci, ja nemam dionicu, a znam više o njoj od vas koji je imate. zalosno.
Ovo je odlicno. Tek sad vidim da su jos vise izgubili. Znaci, oni za dio brodova povećaju vrijednost i tako podebljaju prihod, a za dio brodova izvrše otpis vrijednosti brodova zbog nenadoknadivog gubitka. Strašno. Ovo jos nikad nisam vidio. Još mi je smješniji izračun WACC-a. Koriste unlevereged betu od 0,78, što bi koristila firma koja nema duga u bilanci. Drugo, oni koriste premiju za rizik kapitala od 5,2%, dok najveci stručnjak na svijetu kaze da je ona za hrvatsku trenutno 8,16%. Uzmemo li sve to, naravno da su dobili WACC od 9,4%, a ne od nekih 12%, pa im je i vrijednost brodova uvećana. Drugim rijecima, gubitak bi bio puno veci da nisu imali ove računovodstvene makinacije. Iako otpis nije cash, nema razloga izmišljati ovakve stvari. Jos jednom, imate srece da i profesionalci tj. institucionalci u hr, kao i vi ovdje, uopce ne kuze sta sam napisao, pa nit ne mogu uociti šta se ovdje mulja. Cini se da svakim danom ova dionica, iako pada, postaje sve skuplja.
Ajmo za dug. Ekipa je govorila da je dug smanjen. Pogledajte stranu 75. Dugoroč. dug + zajmovi su povecani za 100 mil kuna. A ono sto ce budfoxa najvise razveseliti, jer smatra da kamate padaju s rokom dospjeca, je strana 76. gdje se lijepo vidi da im od ove godine kamata iznosi 8,97%, za razliku od 2018 kad je iznosila 6,76%. Dakle, plaćaju kamatu 2,2% više, odnosno 33% skuplje. Zato se i moze vidjeti kako im je iznos kamate skočio sa 54 na 71 mil kuna. A sljedeće godine dolazi na reprogram 200 mil novih kuna, koji će biti kreditirani još skuplje. Bude li to u prvoj polovini godine, na ovako niskim vozarinama, očekujte da to reprogramiraju po 15%. I onda vi pljujete po ekipi koja je sve točno pogodila i davala vam savjete besplatno, a maratonac jos kaze da trebate staviti tu ekipu na ignore i čitati samo pozitivne postove. Ljudi moji koja ekipa. Veliki pozdrav maratoncu
”A sljedeće godine dolazi na reprogram 200 mil novih kuna, koji će biti kreditirani još skuplje.” mislio sam na ovu godinu. Ja sam još u 2019-toj
Pozdrav i gigicu kojem je EBITDA marža 45%. Na negdje 10 strani se može vidjeti da je 37%, čak i niža od one koju sam ja naveo od 39%. Vidite kako znanje vrijedi, a neznanje ne vrijedi. Predložio bih da čitate samo gigica, brodolomca, maratonca, budfoxa i mittka. Svi koji pišu negativno stvaraju negativnu vibru i treba ih na ignore. Oni i utjecu na ovake rezultate. Da nisu pisali negativno svi pokazatelji bili bi puno bolji.
nakrcao se s ATPL pa je sad na mukama 😁
Kolega percepcija zar stvarno 7 postova u nizu…nervoza?
🙂
Ne lupetaj. Svi glupi,lažu iz firme,uljepšavaju a ti sa svoja dva-tri nicka pametan i sve znaš. Ajde soli pamet nekom drugom. Jel bdi još pada i jel na nuli kako si danima bulaznio i smarao ljude kao da sutra ne postoji?
For a significant minority of people, the way of dealing with the IMO’s new sulphur regulation was to use scrubbers to make sure they fulfilled the requirements. This meant that they could use the cheaper High Sulphur Fuel Oil (HSFO) and yet still be compliant with the regulation.
At the start of the year they must have seemed like absolute Kings. $300+ in their pockets per tonne compared to non-scrubber-fitted vessels, hailed as Gods with deistic forecasting powers. However, like starting the week back at work after a festival, the high doesn’t last forever. This ‘scrubber spread’ has collapsed, with March levels currently at around $113 for Rotterdam and $115 for Singapore. The spread has lost around 65% of its value in just two months.
Many of these divine predictors will now be staring-wide eyed at their credit bill for scrubber installations with very much reduced smiles this week. This will be especially true if they did not hedge in the Hi5 levels in January. They really did miss a trick if not.