Baltic Dry Index Falls 1.28% to 539 in London
•Capesize -0.02% to $4,631
•Panamax -4.09% to $4,525
•Supramax 58k tons -0.65% to $5,920
•Handysize -2.1% to $4,329
•Panamax -4.09% to $4,525
kako je krenulo otići će ispod 4000 USD !
4 od 5 panamaxa je u dugoročnom time charteru, kako je rekao Kulaš u članku iz rujna 2019.
Najvjerojatnije voze po iznad 10.000 $ dnevno po brodu.
Ovo je već nevjerojatan pad BDI-a… ipak ATPL se drži na ovoj razini, može još pasti ali je pitanje može li puno niže tako da je to prilika za lagani dokup. Ja sam malo ušao jučer i danas. Pa da vidimo. Fredriksen je kupio hrpu GOGL-a jučer, to je znak da smo blizu dna možda.
Cijene nafte bile su u toku da prekinuju šestodnevni gubitnički potez u utorak, skromno rastući sredinom sjednice jer se činilo da investitori odbacuju zabrinutosti oko izbijanja koronavirusa.
DryBulkETF
The Capesize Index is now hovering close to levels that historically have signified a bottom.
Uz ove redovne uzrocnike niskih vozarina na pocetku godine:
– manja potraznja za sirovinama,
– kineska nova godina,
– lose vrijeme koje otezava rad u rudnicima,
ove godine u kombinaciji imamo i ove piz.darije:
– VLSFO
– poplave u Brazilu zbog ekstremnih kisa,
– epidemija u Kini,
…
Jos nam samo fali najezda skakavaca 🙂
Jedan citat:
A Colossal buying opportunity?!
Baltic Dry Index falls to 530 points, lowest level in nearly four years. Since its inception in 1985, the BDI sits below 600 points for only 2.7% of its total days!
What’s the best way to trade this really tradable, cyclical market?
Jedan citat:
A Colossal buying opportunity?!
Baltic Dry Index falls to 530 points, lowest level in nearly four years. Since its inception in 1985, the BDI sits below 600 points for only 2.7% of its total days!
What's the best way to trade this really tradable, cyclical market?
How yes no, sve oko Kine je sada popriličan sell, uklucijuci i prijevoz i commodities. Ovo će kinesku ekonomiiu koštati znatno vise od SARS-a.