BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Baltic Dry Index Falls 7.54% to 576 in London
Capesize -14.21% to $5,071
Panamax -7.61% to $5,089
Supramax 58k tons -0.84% to $6,002
Handysize -2.38% to $4,626

je li danas konačno stao potop vozarina?
[/quote]
Je, stao je pad. Od 15%. Sad padaju po 5%

The Baltic Dry index is down 3.3 percent to 557 points Friday, according to TDN Direkt.

Capesize rates are the heaviest, down 5.9 percent to $ 4,772, while Panamax is down 4.1 percent to $ 4,880.

Handysize is down 2.3 percent to $ 4,520, while Supramax is down 0.4 percent to $ 5,976.



Baltic Dry Index Falls 7.54% to 576 in London
Capesize -14.21% to $5,071
Panamax -7.61% to $5,089
Supramax 58k tons -0.84% to $6,002
Handysize -2.38% to $4,626

je li danas konačno stao potop vozarina?
[/quote]

ja očekujem da će još padati 10-15 dana, da percepcija i ekipa stignu još nešto uzeti, budući da su prometi kikiriki,,, a da uzmu tisuću, dvije komada, nabili bi cijenu na 400 odmah


Nemoj slusati mittka kad nije napravio analizu kao i ti. On isto kao i vi samo čita linkove, a ne njihova izvješća i šta kažu njihovi CEO-i. Lijepo napravi analizu ovih brodara i onda mi reci koji od njih nema bar 50% ugrađenih scrubbera. Ja sam radio analizu prije 2 mj, tako da ih sad imaju još i više jer su rekli dosta toga ugraditi u 4Q kao i početkom ove godine. Najveci i najkvalitetniji brodari su ugradili. Klošari nisu. ATPL tu spada

Da, slazem se, nemojte slusati mitkka, on samo cita linkove i ovdje laprda.

Uvijek je u svemu preporucljivo donositi informirane odluke, za sto je preduvjet dobro se informirati. Ja se pokusavam drzati brojki, a brojke kazu da trenutno 1277 dry bulkera ima ugrađene scrubbere (11% flote), a do kraja 2020 se predviđa da ce ukupna brojka biti 1456 (vidi grafove u prilogu). Do ovih brojki dođes citanjem linkova.

Definicija –
“Percepcija je složena aktivnost organizma, proces organiziranja, integriranja, i interpretiranja osjetilnih informacija koji nam omogućuje upoznavanje i prepoznavanje značenja predmeta, pojava i događaja u našoj okolini. Ona je svojevrstan “subjektivni odraz objektivne stvarnosti.”


@percepcija
se ponasa u skladu sa svojim imenom – subjektivno odrazava objektivne stvari. Ne znam koji mu je motiv. Mozda ipak samo dobronamjerno ovdje dijeli savjete, ali kako uopce ne poznaje materiju, to sve onda malo krivo interpretira.

Kolega percepcija, molim te da mi pojasnis, ako samo 11% flote ima ugrađene scrubbere, na cemu temeljis svoju tvrdnju da ce dobavljaci angazirati samo brodove sa scrubberima (jer zasto da placaju skuplje gorivo ovima koji ih nemaju), a da ce svi ostali valjda baciti sidro i kartati belu na palubi. Meni se cini da je ta opcija moguca jedino u slucaju ako bi promet robe u svijetu pao za 90%, a sto mi se bas ne cini izglednim. Sta ti mislis?

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Bunker fuel price spreads tipped to have peaked, on course to fall below $200

Bunker fuel price spreads tipped to have peaked, on course to fall below $200

“The price spread in Singapore has now dropped from a high of $343 per tonne to $259 as of yesterday, while in Rotterdam the gap could go below $200 today for the first time.”

““Once we get over the supply constraints on the new fuels, the spread will gradually narrow,” Leszczynski said today, predicting the equilibrium spread would be somewhere around $180 to $200 per tonne in Singapore.”

Adrian Tolson, a director at consultants BLUE Insight, agreed with Leszczynski, saying the VLSFO market is slowly dealing with its early logistics issues, resulting in more competitive prices while the HSFO market is now seeing the results of low demand followed by low availability.

“The future is HSFO as a small volume, logistically challenging fuel choice. In many ports with no consistent scrubber demand there will no supply. HSFO buyers will face higher prices and greater bulk to retail premiums even in main ports,” Tolson said.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.


Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Jedan dan ćeš biti u pravu, al ne moraš revrednovati i ponovno ispitivati “Newtnove zakone”, da bi pokazao da dno postoji.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

@mittko

Meni se cini da je tebi psiha stradala od te volatilnosti, zato štancaš postove na svim brodarskim temama ko rotacija u Vjesniku. Crtkaš kojekakve crtkarije i spajas pixele po ekranu. Sad je dno, pa drugi dan opet… sad je dno, pa sutra, pa prekosutra.

Možda bi ti bilo najbolje da ugasiš koji tjedan ekran i odmoris se.

The effect of scrubbers since January 1st (and the March 31 carriage ban on HSFO) has created a two-tiered charter rate market, especially for VLCC’s and Cape bulkers. It has been reported that scrubber fitted Cape bulkers are earning close to $14,000/day on a weighted time-charter average while non-scrubber Capes are getting just under $6,000/day.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.



Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Jedan dan ćeš biti u pravu, al ne moraš revrednovati i ponovno ispitivati “Newtnove zakone”, da bi pokazao da dno postoji.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

@mittko

Meni se cini da je tebi psiha stradala od te volatilnosti, zato štancaš postove na svim brodarskim temama ko rotacija u Vjesniku. Crtkaš kojekakve crtkarije i spajas pixele po ekranu. Sad je dno, pa drugi dan opet… sad je dno, pa sutra, pa prekosutra.

Možda bi ti bilo najbolje da ugasiš koji tjedan ekran i odmoris se.
[/quote]

Meni psiha može stradati jedino ako se krenem upuštati u raspravu sa trolovima kao što si ti. Nisam vidio da si na ijednoj temi napisao nešto konstruktivno. Nijedna dionica ti ne valja.

Brodare pratim svakodnevno (i gotovo isključivo brodare) pa ponešto informacija prenesem i ovdje na forum, odnosno kako kažeš “štancam postove na svim brodarskim temama”. Pokušavam biti konstruktivan i doprinijeti raspravi, razumijem da je to tebi strana tema.

Što se tiče TA (odnosno “crtkarije i spajanje pixela”), tu nemam šta komentirati. Tu se možemo složiti da se ne slažemo. Tebi su to crtkarije, meni je to vrlo koristan alat koji mi daje prednost pred ignorantima.

Evo još jedan koristan link, čisto da nastavim sa “štancanjem”. Ti ga nemoj pročitati jer bi mogao iz toga nešto korisno čuti.

Opportunity knocks at the strangest of times for capesizes

“Judging by the volatility of the calculations I’ve made (‘bloody volatile’ I believe is the statistical term of the day), these extreme windows do not last long. So act now, from wherever you may be starting. It turns out that opportunity knocks at the strangest of times. You just need to listen out for it.”

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Mittko

vec sam ti napisao da si jedan od rijetkih koji kuzi nesto ovu temu. Nemoj to kvariti TA, molim te. Ako si ikad citao ijednu knjigu o tome, a valjda jesi, onda ti vec u uvodu piše (bilo koje knjige o TA), da bi se ona uopce koristila, da treba biti ogroman promet da se ista može uopce uzeti u obzir, jer isti pattern mora vidjeti više ljudi. Tko radi TA na zse, ne znam kako to lijepse nazvati, je smijesan

Da prekinem malo ovu žustru raspravu 🙂

Jel zna netko možda da li se može negdje trgovati sa nekim ETFom koji je vezan na BDI index ili samim BDI indexom?




Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Jedan dan ćeš biti u pravu, al ne moraš revrednovati i ponovno ispitivati “Newtnove zakone”, da bi pokazao da dno postoji.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

@mittko

Meni se cini da je tebi psiha stradala od te volatilnosti, zato štancaš postove na svim brodarskim temama ko rotacija u Vjesniku. Crtkaš kojekakve crtkarije i spajas pixele po ekranu. Sad je dno, pa drugi dan opet… sad je dno, pa sutra, pa prekosutra.

Možda bi ti bilo najbolje da ugasiš koji tjedan ekran i odmoris se.
[/quote]

Meni psiha može stradati jedino ako se krenem upuštati u raspravu sa trolovima kao što si ti. Nisam vidio da si na ijednoj temi napisao nešto konstruktivno. Nijedna dionica ti ne valja.

Brodare pratim svakodnevno (i gotovo isključivo brodare) pa ponešto informacija prenesem i ovdje na forum, odnosno kako kažeš "štancam postove na svim brodarskim temama". Pokušavam biti konstruktivan i doprinijeti raspravi, razumijem da je to tebi strana tema.

Što se tiče TA (odnosno "crtkarije i spajanje pixela"), tu nemam šta komentirati. Tu se možemo složiti da se ne slažemo. Tebi su to crtkarije, meni je to vrlo koristan alat koji mi daje prednost pred ignorantima.

Evo još jedan koristan link, čisto da nastavim sa "štancanjem". Ti ga nemoj pročitati jer bi mogao iz toga nešto korisno čuti.

Opportunity knocks at the strangest of times for capesizes

"Judging by the volatility of the calculations I’ve made (‘bloody volatile’ I believe is the statistical term of the day), these extreme windows do not last long. So act now, from wherever you may be starting. It turns out that opportunity knocks at the strangest of times. You just need to listen out for it."
[/quote]

Vidi se da si puknuo ko kokica. Pronađi si neku normalnu investicijsku priču, a ne ganjanje pixella po ekranu. Možeš ti biti konstruktivan od Splita do Shangaja, al od dreka ne možeš napraviti pitu. Pogotovo ne na ZSE. Pokušavaš prodati priču koja je izuzetno kontaminirana. Zar ti ne vidiš sto se zbiva u Kini i ne možeš procijeniti kako će se to odraziti na njihovu ekonomiju? Moguće i globalnu.

A ti se baviš sumporanjem nafte i scrubberima i dokazuješ nekakav gap u vozarinama koji ti je neki petparački blog prodao “pod mjesec dana besplatne pretplate”. Pametuješ, a sam vidiš kako se ponaša cijena i sad samog sebe (i okolni puk) pokušavaš uvjeriti u nešto u što niti sam nisi siguran.

Džaba ti tvoje analize i crtakrije kad ti padaš na prvoj stepenici logičnog zaključivanja.

EoD.


Da prekinem malo ovu žustru raspravu 🙂

Jel zna netko možda da li se može negdje trgovati sa nekim ETFom koji je vezan na BDI index ili samim BDI indexom?

BDRY

New Report

Close