BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

svake godine komedija s tim bdi , pa nam se to reflektira na atpl … roka dole koda vanzemaljci napadaju a posle raste ko ludo posle kiše …
bar nije dosadno ..volatilnost je jaka …pa ak se prati …može se nekaj i zaradit 🙂 …

Znaci sad je jeftinije rentat cejpa nego panamax a? Dajte mi oma da se zapišem za par komada

valjda je to sad dno ili jako blizu dnu
možda ovaj put vozarine odu i u minus

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Kineska Nova godina je u subotu 25.1. traje petnaest dana do 9.2.Vidjet cemo do kojih razina se mogu srmopi.diti vozarine a hoće li i atpl roniti do proslogodisnjih cc.260kn “sam Bog valjda zna” bi rekao Houra….Novci su spremni za te razine(260-280kn) pa ajmo promatrat….

Pa valja je svima jasno da cijena atpl nema veze sa kretanjem bdia, diona je to koja po nekom svojim pravilima dela, rekao bi po svetom pismu, poslanica po igoru… Ako apostol Igor kaze da ide niže, tako će i biti, no sumljam iz dosad vidijenog da će otići ispod 300

Problem kod atpl…osim vozarina koje iz dana u dan obaraju minuse i klize prema povijesnom minimumu, je itaj što je dionica na vrlo dobrom putu da postane jako slabo likvidna…
Što nikako nije dobro…kad ovisite samo o volji jednog investitora koji određuje smjer dionice…po pisanju na forumu, puno vas je više onih koji očekuju u narednom periodu neki oporavak i odbijanac…a kupaca nedostaje…ja uistinu ne znam tko će kupovati sve silne dionice kojima ste se nakrcali…
Zločesti bi rekli…da će marcipan i ekipa…ali taj film nećete gledati…a očito neće ni I.B….on već dulje vrijeme ne kupuje…i ne znam zašto bi počeo…čini se da je on svoje postigao….
Tako da mi stvarno nije jasno tko će vam atpl napucati s 300 na 600 kn…pogotovo s ovim vozarinama…

A neko daže da su ti kinezi marljivi ljudi, dok oni več cijelu ovu godinu slave novu godinu koju svo mi rvati proslavili još prije 23 dana…..oni debelo kasne za nama…..još ih je i neki virus pogodio pa bolje da preskoče te manifetluke ovu godinu i prime se posla jel nebu dobro ni nama ni njima….

ATPL vozi na time charter vozarinama, te su cak 20-tak% bolji u prosjeku od peer skupine. TC vozarine su na profitabilnim razinama i nisu znacajno pale, stavio sam jucer link, tko ne vjeruje. Osim toga digli su operativnu ucinkovitost na preko 98%, te i uz takve proslogodisnje volatilne vozarine ce imati operativnu dobit za proslu godinu oko 150 milijuna kuna, te Neto dobit negdje u razini proslogodisnje. Sto rade sa tom dobiti? Pojacano se razduzuju(skoro 50 % u 3 – 4 god. ), dakle racionalno smanjuju dug i investiraju u projekt Batala, koji ce im, po mojoj procjeni donijeti oko 20 milijuna Eura iliti 150 milijuna kuna dobiti. Sto se tice likvidnosti dionice, ne odskace od prosjeka burze, te ima dana kada se vise trguje, a i dana kada se manje trguje, ali prosjek za zadnjih mjesec dana je oko 400 dionica dnevno. Na ljeto je taj prisjek bio oko 900 dionica dnevno. Sto se tice g. Bilbije, on ima veliki ugled u investicijskoj zajednici, jer je jedan od rijetkih koji je prepoznao turisticke dionice, konkretno Valamar, dok je ekipa takodjer pisala da to nista ne vrijedi i tu mu skidam kapu. Takodjer na GS Atlantske plobidbe imao je podrsku potrebne vecine za donosenje novog statuta i novog ustroja drustva Atlantska plovidba. Dakle, ostali suvlasnici, ukljucujuci i njegov udjel, su mu dali povjerenje na mjestu predsjednika Upravnog odbora, uz zamjenika g. Kulasa i glavnog direktora drustva g. Domijana.
Dakle, vise nemaju 9 clanova NO i 5 clanova Uprave, vec su to znacajno smanjili, kako bi jos povecali efikasnost drustva.

Par cinjenica:

25.01. (desetak dana prije nego inace) je Kineska Nova godina i cestitam je svima koji je slave. Tradicionalno u tom dijelu godine vozarine su na dnu i svidja mi se usporedba sa Turistima koji takodjer imaju glavnu sezonu i posezonu. Nakon Kineske Nove godine vozarine obicno pocnu rasti.

Potpisan je trgovinski sporazum USA – Kina sto ce sigurno povecati trgovinsku razmjenu i djelovati pozitivno na svjetsko gospodarstvo.

Sto se tice svih tehnickih pojedinosti oko scrubbera, filtera za balastne vode i skupljeg goriva, uvjeren sam da se uskoro naci ravnoteza na trzistu oko toga, te ce cijene goriva dodatno pasti, a open loop scrubberi ce se pokazati kao promasena investicija, zbog sve vecih zabrana zemalja, poglavito Kine, EU zemalja, a od nedavno i Pakistana, te ce sigurno biti jos onih koji su protiv da se sumpor ispusta u njihove obalne vode u tekucem obliku.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Strasno ste smjesni. Samo pluseve nabrajate. Pa gdje je problem da brodovi ispuštaju sumpor u vodu van tih luka? Sta ekipa ovdje misli da ti brodovi ne mogu ulaziti u kinu ili šta?


Problem kod atpl…osim vozarina koje iz dana u dan obaraju minuse i klize prema povijesnom minimumu, je itaj što je dionica na vrlo dobrom putu da postane jako slabo likvidna…
Što nikako nije dobro…kad ovisite samo o volji jednog investitora koji određuje smjer dionice…po pisanju na forumu, puno vas je više onih koji očekuju u narednom periodu neki oporavak i odbijanac…a kupaca nedostaje…ja uistinu ne znam tko će kupovati sve silne dionice kojima ste se nakrcali…
Zločesti bi rekli…da će marcipan i ekipa…ali taj film nećete gledati…a očito neće ni I.B….on već dulje vrijeme ne kupuje…i ne znam zašto bi počeo…čini se da je on svoje postigao….
Tako da mi stvarno nije jasno tko će vam atpl napucati s 300 na 600 kn…pogotovo s ovim vozarinama…

Jaki ste… pa sta vas onda toliko svrbi aptl, nevalja, padaju indexi, bit ce slabo likvidna…. i onda te toliko progoni jedan takva dionica, sta nije to malo bolesno?
Ja imam preko x.xxx komada sa prosjecima iz 2016. I cak mi je ok gledati dali ce se index opet zabiti jer imam par naloga raspoređenih u nizim razinama.. to mi je dio investicijskog portfelja, ne kupi/prodaj, pa leti sa jedne na dugu poziciju i onda navlaci

Eto sad frka sa koronavirusom, pa ce sve stati, i pasti jos dodatno… ajde sada svi neka prodaju sve sta imaju dok jos ima prilike nesto dobiti 🙂
Srecom imam i svjetske pozicije sa farmaceutskim kompanijama, pa ako ove bankrotiraju, farmacija i medicnska skrb ce uglavnom zadnja


Baltic Dry Index Falls 7.54% to 576 in London
Capesize -14.21% to $5,071
Panamax -7.61% to $5,089
Supramax 58k tons -0.84% to $6,002
Handysize -2.38% to $4,626

je li danas konačno stao potop vozarina?



Baltic Dry Index Falls 7.54% to 576 in London
Capesize -14.21% to $5,071
Panamax -7.61% to $5,089
Supramax 58k tons -0.84% to $6,002
Handysize -2.38% to $4,626

je li danas konačno stao potop vozarina?
[/quote]

Freight futures am update
Capesize up ~4%
Panamax down ~1%

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

New Report

Close