Baltic Dry Index Falls 9.58% to 623 in London, even lower than our forecast
•Capesize -16.3% to $5,911
•Panamax -9.44% to $5,508
•Supramax 58k tons -1.03% to $6,053
•Handysize -1.0% to $4,739
Baltic Dry Index -5.49% to 689 as Chinese New Year draws near, in-line w our forecasts
•Capesize -8.99% to $7,062
•Panamax -5.78% to $6,082
•Supramax 58k tons -0.65% to $6,116
•Handysize -1.01% to $4,787
Prestrasno, iskreno nisam ovo ocekivao ovako nisko.
[/quote]
a tek danas 😪 (podaci by “jasko”)
•Panamax –9.44% to $5,508
dobro je. još je to profitabilno za atpl. jel tako bug0?
pa ovakve trenutne nisu profitabilne vjerovatno za nikoga, tj. za one koji rade na spotu,,, tako da recite svima i ovdje i vani koji imaju brodare da prodaju sve šta imaju jer sad će to i do nule, još taman ovih 15-20 dana 🙂
pa ovakve trenutne nisu profitabilne vjerovatno za nikoga, tj. za one koji rade na spotu,,, tako da recite svima i ovdje i vani koji imaju brodare da prodaju sve šta imaju jer sad će to i do nule, još taman ovih 15-20 dana 🙂
[/quote]
A gledaj, ako ništa drugo, barem je nekima bolje kupovati sad po 330, nego onima po 450kn (ispod kojih sigurno ne pada, kako bi rekli vrsni znalci).
Ne sjećam se da je na bilo kojoj dionici na ZSE u zadnjih 10-12 godina bilo
toliko negativnog pisanja kao na ATPL. Firma i dalje uspješno radi i brodi, a
ploviti se mora, kako neki kažu. Koliko vidim, to zatišje u 1. i polovici 2. mjeseca
je ukalkulirano u poslovanje kao ferije za Kinesku Novu godinu i nitko se,
koliko vidim, previše oko toga ne uzbuđuje, osim par pojedinaca na ovoj temi.
Ali znate kako kažu, poslije kiše dolazi sunce, pa će i sunce da zasja kada te iste
vozarine koje sada padaju, uskoro krenu rasti, a do tada bi na poslovanje mogla
imati pozitivni utjecaj druga djelatnost, kao npr. prodaja nekretnina.
Dok psi laju, karavana prolazi. Zašto da lajem na karavanu? Nema svrhe.
https://www.investing.com/equities/atlanska-plovidb-financial-summary
Budfox
kako mislis uracunato u cijenu? Jesi napravio cashflow ili relativnu analizu pa znas realnu cijenu, i iz toga si izvukao da je uračunato, ili?
Ne sjećam se da je na bilo kojoj dionici na ZSE u zadnjih 10-12 godina bilo
toliko negativnog pisanja kao na ATPL. Firma i dalje uspješno radi i brodi, a
ploviti se mora, kako neki kažu. Koliko vidim, to zatišje u 1. i polovici 2. mjeseca
je ukalkulirano u poslovanje kao ferije za Kinesku Novu godinu i nitko se,
koliko vidim, previše oko toga ne uzbuđuje, osim par pojedinaca na ovoj temi.
Ali znate kako kažu, poslije kiše dolazi sunce, pa će i sunce da zasja kada te iste
vozarine koje sada padaju, uskoro krenu rasti, a do tada bi na poslovanje mogla
imati pozitivni utjecaj druga djelatnost, kao npr. prodaja nekretnina.
Ferije…kako ti kažeš…traje tu od 2008.godine…
Ja se ne sjećam da je bilo tu toliko pozitivnog pisanja, a bez osnova…
Dakle…ne pričamo o tome da su se vozarine oporavile na razine na kojima brodari plove i dobro zarađuju…već imamo situaciju da su vozarine daleko od razina na kojima se plovi s nulom…
Bdi ispod 700…panamaxi ispod 6k $…pa kako to možete prezentirati kao nešto na čemu bi trebalo temeljiti optimizam?
Pričate o feriju…o padu uslijed smanjene potražnje i kineske nove godine…i bilo bi ok…da su vam vozarine na razinama na kojima se i dalje plovi s plusom…da je bdi na 2000+ bodova…pa da čekate iz te pozicije snažan rast vozarina…ali ovo je blizu povijesnih minimuma…i sad prozivati nas nekolicinu i proglašavati da pišemo negativno o nekoj dionici kao nitko u zadnjih 10 godina?
Pa ne određuje nas nekolicina kud će vam indeksi i vozarine…a činjenica je da su vozarine zakucane i da zapravo nitko od vas optimista nije očekivao bdi na ispod 700 poena…samo se ne usudite to reći…jer bi time priznali da su vaše prognoze bile promašene…
Isto tako…dobri su mi komentari…tipa…tko lud sada prodaje na ovim razinama…kada je opće poznato da kroz 15 dana ide snažan odbijanac…možda će kroz 15 dana bdi biti na 400 poena…i cijena atpl ispod 300 kn…pa ti koji su prodali neće biti više toliko ludi…
A ne vidim da se ekipa grebe i skida dionice s aska…a vi čučite i čekate da vam “netko” digne cijenu dionica…zanimljivo…a zna se što kreće kroz tjedan, dva…
Puno je toga u zraku…i puno upitnika kakvo će biti poslovanje…pogotovo s ovim vozarinama i narednim ulaganjima koje čekaju brodare…
gklemenc/marcipan/alias/percepcija,
prosječne godišnje vozarine bile su veće od onih u 2018. i 2019. tek davne 2011. i to usprkos neviđenom trgovinskom ratu koji je počeo u ožujku 2018. To su činjenice. Sve drugo je pokušaj manipulacije. Što će donijeti 2020. to ćemo vidjeti, a započela je dobro s potpisivanjem trgovinskog sporazuma Amerike i Kine čime se diže oveći uteg sa svjetskog gospodarstva i trgovine.
Vjetar više ne puše u pramac, već u krmu!
Time charter vozarine su i dalje dosta više, a ATPL uglavnom vozi TC
[/quote]
[/quote]
Evo novih time charter vozarina, te mi i dalje izgledaju dobro