Dobro je, dobro je….faza 1 je potpisana, cijene vozarina i dalje tonu…atpl i dalje ne mrda….pa to čekate već jako dugo…i najavljujete brutalan oporavak vozarina…naravno, nakon kineske nove godine…ah, bilo je tako i prošle godine i one prije itd…
Bdi ispod 800…
Siguran sam da ti kao veliki stručnjak u ovom području znaš da vozarine nisu špekulativna kategorija kojom se mešetari i onda ugrađuju u cijenu ovakve vijesti (konkretno o potpisu ovog sporazuma), dobre ili loše. Vozarine (na spotu) ovise isključivo o omjeru supply/demand tog dana i temelje se na stvarnim ugovorima o prijevozu robe tog dana. Ali zgodno je što te vijesti utječu na budući supply/demand jer veći promet robe = veći demand uz isti supply, što će naravno rezultirati i većim vozarinama kada krenu narudžbe iz Kine. A kako su trenutno Kinezi na "feriju", prometa baš i nema. Jednostavno.
Ne znam zašto stalno spominješ "brutalan" rast vozarina, nisam vidio da itko ovdje tako govori osim tebe. Meni je dovoljno da vozarine budu takve da firma radi sa dobiti i da su u trendu rasta. I cijena dionice će to onda lijepo popratiti.
Evo ti u prilogu graf povijesnih kretanja vozarina prije i poslije Kineske nove godine. Ja se volim držati brojki. Ako je tako uvijek bilo u prošlosti, zašto ne bi bilo i ove godine. Šta je danas drugačije? Tijekom 5-6 tjedana poslije kineske nove godine panamaxi su prosječno porasli 40%, a supramaxi 55%.
Znam da ti to sve znaš, ali se praviš Englez. Neka svatko za sebe zaključi iz kojeg je to razloga.
[/quote]
Ja vidim da ti dosta toga znaš…daj nam napiši onda…na koliko vidiš bdi i cijene vozarina nakon kineske nove godine…i s obzirom na potpisivanje faze 1 i na povećanje demanda kako kažeš…i na kolko vidiš cijenu atpl…s obzirom na sve pozitivno što se događa u sektoru…evo…što bi se po tebi trebalo odigrati unutar mjesec dana…u brojkama molim…bdi…cijena atpl…molim te napiši to…možeš i u roku 2 mjeseca ako ti je ovo prebrzo…samo napiši….možeš i kraj godine uzeti…eto…ako se ne želiš svrstavati u kategoriju špekulanata….samo napiši, da te mogu doći demantirati…koji su targeti, pretpostavljam da sad zagovaraš kupnju…kad bi trebalo doći do rasta, kolkog rasta i koji je tvoj target za prodaju?
Panamax freight spikes in Pacific on Atlantic grain demand, US-China deal
Panamax freight spikes in Pacific on Atlantic grain demand, US-China deal
“South American grain demand is pushing [the rates] right now. I wonder how many February [loadings] are there,” a ship-operator source said on Friday.
“Brazil will perhaps be trying to export as much [soybeans] as they can before the US enters the market. This is a good sign for ships opening in the south [Pacific],” the ship operator added.
The market is anticipating an increase in the flow of grain cargoes during second-half February and March, which is helping push up rates on the Pacific round voyages, sources said.
Tørlastindekset Baltic Dry falder mandag med -3,3 pct. til 729 point.
Znači lagano, ali sigurno prema razinama povijesnog minimuma..
A onda çe se odbijanac prema gore…i povratak na razine 1000+ prezentorati ovdje kao wow…
Ključ je razina 1500 i trenutak kad se ona dosegne. Prošle godine to je bio početak srpnja, a za ovu mislim da bi to moglo biti tijekom ožujka mada je to dosta smjelo prognozirati u ovom trenutku.
Prognoza MMF-a rasta 3.3% za ovu u odnosu na 2.9% za prošlu godinu idu u prilog tome bez obzira što su blago snižene.
Redhat
IMF je smanjio prognozu za rast svjetskog gospodarstva, a ne ga povećao. Tako su rekli da će gospodarstvo ove godine rasti 2,9%, a ne 3% kako su predviđali u listopadu, a da će sljedeće godine rasti 3,3%, manje nego 3,4% prijašnja prognoza. Ovdje ekipa ne može niti najjednostavnije copy/paste informacije prenijeti točno
Gospodarstvo ce rasti ove i slijedece godine, to je bitno. Sto se tice vozarina i brodarskih indeksa dno je obično negdje oko 10.02. (završetak Kineske Nove godine – 5Y graf dolje na linku), nakon čega je posljednjih par godina išao značajan oporavak, osim, što je, za Panamax brodove oporavak ove godine krenuo nešto ranije, pretpostavljam uslijed utjecaja Phase 1 Trade deal-a.
https://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND [bloomberg.com]
Global recovery
The IMF has forecast the global economy to rebound to 3.3% this year from an estimated 2.9% last year. However, that projection for 2020 is a downward revision from 3.4% stated in its October 2019 World Economic Outlook.
Prenosim:
The Magic of Fuel Prices at work:
Brazil-China spot rate:
1/20/19=17.66/ton
1/20/20=17.64/ton
Australia-China spot rate:
1/20/19=6.69/ton
1/20/20=6.68/ton
Capesize spot rate:
1/20/19=15,606
1/20/20=7,760
Redhat
IMF je smanjio prognozu za rast svjetskog gospodarstva, a ne ga povećao. Tako su rekli da će gospodarstvo ove godine rasti 2,9%, a ne 3% kako su predviđali u listopadu, a da će sljedeće godine rasti 3,3%, manje nego 3,4% prijašnja prognoza. Ovdje ekipa ne može niti najjednostavnije copy/paste informacije prenijeti točno
Imaš problema s razumijevanjem elementarnih stvari. Pročitaj još jednom što sam napisao.
Baltic Dry Index -5.49% to 689 as Chinese New Year draws near, in-line w our forecasts
•Capesize -8.99% to $7,062
•Panamax -5.78% to $6,082
•Supramax 58k tons -0.65% to $6,116
•Handysize -1.01% to $4,787
Lijepo pada nema šta a ovo čudo od atpl iznad 300kn😲
zašto bi ljudi sada prodavali kad znaju da će za 20-30 dana krenuti jači i duži oporavak vozarina?