BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Dobro je, dobro je….faza 1 je potpisana, cijene vozarina i dalje tonu…atpl i dalje ne mrda….pa to čekate već jako dugo…i najavljujete brutalan oporavak vozarina…naravno, nakon kineske nove godine…ah, bilo je tako i prošle godine i one prije itd…
Bdi ispod 800…


@marcipan

Siguran sam da ti kao veliki stručnjak u ovom području znaš da vozarine nisu špekulativna kategorija kojom se mešetari i onda ugrađuju u cijenu ovakve vijesti (konkretno o potpisu ovog sporazuma), dobre ili loše. Vozarine (na spotu) ovise isključivo o omjeru supply/demand tog dana i temelje se na stvarnim ugovorima o prijevozu robe tog dana. Ali zgodno je što te vijesti utječu na budući supply/demand jer veći promet robe = veći demand uz isti supply, što će naravno rezultirati i većim vozarinama kada krenu narudžbe iz Kine. A kako su trenutno Kinezi na "feriju", prometa baš i nema. Jednostavno.

Ne znam zašto stalno spominješ "brutalan" rast vozarina, nisam vidio da itko ovdje tako govori osim tebe. Meni je dovoljno da vozarine budu takve da firma radi sa dobiti i da su u trendu rasta. I cijena dionice će to onda lijepo popratiti.

Evo ti u prilogu graf povijesnih kretanja vozarina prije i poslije Kineske nove godine. Ja se volim držati brojki. Ako je tako uvijek bilo u prošlosti, zašto ne bi bilo i ove godine. Šta je danas drugačije? Tijekom 5-6 tjedana poslije kineske nove godine panamaxi su prosječno porasli 40%, a supramaxi 55%.

Znam da ti to sve znaš, ali se praviš Englez. Neka svatko za sebe zaključi iz kojeg je to razloga.
[/quote]

Ja vidim da ti dosta toga znaš…daj nam napiši onda…na koliko vidiš bdi i cijene vozarina nakon kineske nove godine…i s obzirom na potpisivanje faze 1 i na povećanje demanda kako kažeš…i na kolko vidiš cijenu atpl…s obzirom na sve pozitivno što se događa u sektoru…evo…što bi se po tebi trebalo odigrati unutar mjesec dana…u brojkama molim…bdi…cijena atpl…molim te napiši to…možeš i u roku 2 mjeseca ako ti je ovo prebrzo…samo napiši….možeš i kraj godine uzeti…eto…ako se ne želiš svrstavati u kategoriju špekulanata….samo napiši, da te mogu doći demantirati…koji su targeti, pretpostavljam da sad zagovaraš kupnju…kad bi trebalo doći do rasta, kolkog rasta i koji je tvoj target za prodaju?

Panamax freight spikes in Pacific on Atlantic grain demand, US-China deal

Panamax freight spikes in Pacific on Atlantic grain demand, US-China deal

“South American grain demand is pushing [the rates] right now. I wonder how many February [loadings] are there,” a ship-operator source said on Friday.

“Brazil will perhaps be trying to export as much [soybeans] as they can before the US enters the market. This is a good sign for ships opening in the south [Pacific],” the ship operator added.

The market is anticipating an increase in the flow of grain cargoes during second-half February and March, which is helping push up rates on the Pacific round voyages, sources said.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Tørlastindekset Baltic Dry falder mandag med -3,3 pct. til 729 point.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

Znači lagano, ali sigurno prema razinama povijesnog minimuma..
A onda çe se odbijanac prema gore…i povratak na razine 1000+ prezentorati ovdje kao wow…

Ključ je razina 1500 i trenutak kad se ona dosegne. Prošle godine to je bio početak srpnja, a za ovu mislim da bi to moglo biti tijekom ožujka mada je to dosta smjelo prognozirati u ovom trenutku.
Prognoza MMF-a rasta 3.3% za ovu u odnosu na 2.9% za prošlu godinu idu u prilog tome bez obzira što su blago snižene.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

Redhat

IMF je smanjio prognozu za rast svjetskog gospodarstva, a ne ga povećao. Tako su rekli da će gospodarstvo ove godine rasti 2,9%, a ne 3% kako su predviđali u listopadu, a da će sljedeće godine rasti 3,3%, manje nego 3,4% prijašnja prognoza. Ovdje ekipa ne može niti najjednostavnije copy/paste informacije prenijeti točno

Gospodarstvo ce rasti ove i slijedece godine, to je bitno. Sto se tice vozarina i brodarskih indeksa dno je obično negdje oko 10.02. (završetak Kineske Nove godine – 5Y graf dolje na linku), nakon čega je posljednjih par godina išao značajan oporavak, osim, što je, za Panamax brodove oporavak ove godine krenuo nešto ranije, pretpostavljam uslijed utjecaja Phase 1 Trade deal-a.

https://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND [bloomberg.com]

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Global recovery
The IMF has forecast the global economy to rebound to 3.3% this year from an estimated 2.9% last year. However, that projection for 2020 is a downward revision from 3.4% stated in its October 2019 World Economic Outlook.

Prenosim:

The Magic of Fuel Prices at work:

Brazil-China spot rate:
1/20/19=17.66/ton
1/20/20=17.64/ton

Australia-China spot rate:
1/20/19=6.69/ton
1/20/20=6.68/ton

Capesize spot rate:
1/20/19=15,606
1/20/20=7,760

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.


Redhat

IMF je smanjio prognozu za rast svjetskog gospodarstva, a ne ga povećao. Tako su rekli da će gospodarstvo ove godine rasti 2,9%, a ne 3% kako su predviđali u listopadu, a da će sljedeće godine rasti 3,3%, manje nego 3,4% prijašnja prognoza. Ovdje ekipa ne može niti najjednostavnije copy/paste informacije prenijeti točno


Imaš problema s razumijevanjem elementarnih stvari. Pročitaj još jednom što sam napisao.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

Baltic Dry Index -5.49% to 689 as Chinese New Year draws near, in-line w our forecasts
•Capesize -8.99% to $7,062
•Panamax -5.78% to $6,082
•Supramax 58k tons -0.65% to $6,116
•Handysize -1.01% to $4,787


Lijepo pada nema šta a ovo čudo od atpl iznad 300kn😲

zašto bi ljudi sada prodavali kad znaju da će za 20-30 dana krenuti jači i duži oporavak vozarina?

budapest !

New Report

Close