Evo i nastavka istog clanka:
“Govorimo o sustavu koji sumpor iz goriva, umjesto u zrak, otpušta direktno u more i po nama je pitanje trenutka kada će postati ekološki neprihvatljiv u cijelom svijetu. Druga je mogućnost zatvoreni sustav, tzv. closed loop. Osim što je iznimno skupa investicija, tu se, pak, postavlja pitanje skladištenja otpadnih voda zasićenih sumporom iz goriva. I to ne samo skladištenja na brodu nego i gdje će se takav nusprodukt iskrcati na kopnu. Nepoznanica je još uvijek mnogo iako smo na pragu stupanja na snagu novih propisa.”
Baltic Dry Index Rises 0.26% to 774 in London
#Panamax -2.17% to $5,603
pred koji mjesec bili su preko 15.000 USD??ovo je fakat nevjerojatan pad!
Freight futures
Capesize up ~2%
Panamax up ~2%
Freight futures
Capesize up ~2%
Panamax up ~2%
nakon tolikog pada, zar se moglo nešto drugo očekivati, još malo će kraj siječnja i nadam dogovoru Amera i Kineza, te povratak vozarina na neke realne nivoe
China 2019-20 soybean demand may hit up to 90 mil mt on pig herd recovery: Platts Analytics
China 2019-20 soybean demand may hit up to 90 mil mt on pig herd recovery: Platts Analytics
Pmax -4,06 %
ovo stvarno izgleda sve gore i gore
ovo stvarno izgleda sve gore i gore
[/quote]
ne samo da izgleda, nego i je gore,
to je upravo vrijeme za prave kupce
Baltic Dry Index Falls 1.16% to 765 in London
•Capesize -1.23% to $9,322
•Panamax -1.87% to $5,498
•Supramax 58k tons -0.73% to $6,221
•Handysize -2.86% to $5,232
Baltic Dry-indeksen, som viser hvor mye skip som frakter tørrlast tjener i snitt, faller 1,2 prosent til 765 poeng mandag, ifølge Infront TDN Direkt.
Slik går det med de ulike segmentene:
Capesize faller 1,2 prosent til 9.322 dollar
Panamax er ned 1,9 prosent til 5.498 dollar
Handysize faller 2,9 prosent til 5.232 dollar
Supramax er ned 0,7 prosent til 6.221 dollar
Novi TC ja nešto pao, ali i sa novim načinom izračuna i dalje omogućava uredno pozitivno poslovanje…
https://www.hellenicshippingnews.com/category/report-analysis/weekly-dry-time-charter-estimates/