Marcipan, sam si to izanaliziraj. Naravno da brodari na spotu sa ovim vozarinama nisu profitabilni na , tko je to ikada tvrdio? Zanimlivo je što ovakvi padovi u ovo vrijeme dođu i prođu, i tako iz godine u godinu.
Vidi još malo zanimljivih brojki:
Time Charter estimates – panamax (6 months):
January 08 2020 – 13.500 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 13.500 (Atlantic), 13.000 (Pacific)
January 03 2018 – 13.750 (Atlantic), 10.900 (Pacific)
Time Charter estimates – panamax (1 year):
January 08 2020 – 12.000 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 11.950 (Atlantic), 12.500 (Pacific)
January 03 2018 – 12.500 (Atlantic), 11.000 (Pacific)
TC vozarine su manje-više iste kao u zadnje tri godine u ovo doba. Još ako uzmemo u obzir da u ovoj godini imamo VLSFO, ove vozarine su odlične, nisu pale zbog skupljeg goriva, chartereri preuzimaju dodatni trošak.
E moj mitkko…kad ne znate više kako bi smanjili štetu…onda se lovite za slamke spasa…i mažete oči forumašima s TC vozarinama…
bile su TC vozarine i 2012., 2013. itd….
kao što ste i sami naveli…bio je i pad bdi-ja u prosincu-siječnju svake od navedenih godina…
a eto…ovako vam piše u godišnjim FI za ATPL…
2012. gubitak 76 mil
2013. gubitak 5 mil
2014. gubitak 815 mil
2015. gubitak 232 mil
2016. gubitak 93 mil kn
2017. dobit 81 mil kn
2018. dobit 5 mil kn
dobit koja se javila 2017. godine…isključivo je zbog prodaje brodova Libertas i Imperial za 27 mil dolara…
isto tako, gubitak u 2016. bio bi i veći da nisu prodali hotel Lapad…ako netko od dioničara zna po kojoj je cijeni prodan taj hotel…jer nije mi ostalo u sjećanju da li je to ikada igdje bilo objavljeno…zamislite…kompanija prodaje nešto u čemu imate udio…a ne znate po koliko je prodano…
i o kakvoj vi sada uspješnoj kompaniji ovdje brljate…i kakvim spot i tc vozarinama nama mažete oči?
gdje nalazite u ovim brojkama ikakav optimizam….ja uistinu ne znam….
[/quote]
Dobit 2018 g je bila 9 mil kn a ne 5 kako ste naveli
uf, sto je jednostavna ta matematika. sagradis zgradu, prodas stanove i na jednoj zgradi dignes market cap za pol milijarde Kuna. milina, zar ne?
oprosti, ali ova analiza ti je na razini osnovne škole
Marcipan, sam si to izanaliziraj. Naravno da brodari na spotu sa ovim vozarinama nisu profitabilni na , tko je to ikada tvrdio? Zanimlivo je što ovakvi padovi u ovo vrijeme dođu i prođu, i tako iz godine u godinu.
Vidi još malo zanimljivih brojki:
Time Charter estimates – panamax (6 months):
January 08 2020 – 13.500 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 13.500 (Atlantic), 13.000 (Pacific)
January 03 2018 – 13.750 (Atlantic), 10.900 (Pacific)
Time Charter estimates – panamax (1 year):
January 08 2020 – 12.000 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 11.950 (Atlantic), 12.500 (Pacific)
January 03 2018 – 12.500 (Atlantic), 11.000 (Pacific)
TC vozarine su manje-više iste kao u zadnje tri godine u ovo doba. Još ako uzmemo u obzir da u ovoj godini imamo VLSFO, ove vozarine su odlične, nisu pale zbog skupljeg goriva, chartereri preuzimaju dodatni trošak.
E moj mitkko…kad ne znate više kako bi smanjili štetu…onda se lovite za slamke spasa…i mažete oči forumašima s TC vozarinama…
bile su TC vozarine i 2012., 2013. itd….
kao što ste i sami naveli…bio je i pad bdi-ja u prosincu-siječnju svake od navedenih godina…
a eto…ovako vam piše u godišnjim FI za ATPL…
2012. gubitak 76 mil
2013. gubitak 5 mil
2014. gubitak 815 mil
2015. gubitak 232 mil
2016. gubitak 93 mil kn
2017. dobit 81 mil kn
2018. dobit 5 mil kn
dobit koja se javila 2017. godine…isključivo je zbog prodaje brodova Libertas i Imperial za 27 mil dolara…
isto tako, gubitak u 2016. bio bi i veći da nisu prodali hotel Lapad…ako netko od dioničara zna po kojoj je cijeni prodan taj hotel…jer nije mi ostalo u sjećanju da li je to ikada igdje bilo objavljeno…zamislite…kompanija prodaje nešto u čemu imate udio…a ne znate po koliko je prodano…
i o kakvoj vi sada uspješnoj kompaniji ovdje brljate…i kakvim spot i tc vozarinama nama mažete oči?
gdje nalazite u ovim brojkama ikakav optimizam….ja uistinu ne znam….
[/quote]
Marcipan
2017 je dobit bila 81 mil kn sto je ruzultiralo cijenom dionice od 698 kn pocetkom 2018 g.Dobit je bila zbog prodaje brodova,ove godine imamo građevinski posao koji ce generirati priljev novca mozda i veci nego sto je bio od prodaje brodova sto znaci da bi cijena dionice mogla ponovno doci blizu 700 kn.a paralelno s tim blizu smo potpisa trgovinskog sporazuma sto bi moglo pozitivno utjecati na vozarine.Kao sto je Mitkko rekao kupuje se buducnost a ne proslost,nitko od nas ne moze predvidjeti buducnost,posebno ne na osnovu proslosti .Potencijalni povratak cijene dionice na razine iz pocetka 2018 g daje prinos od skoro 100 % s obzirom na trenutnu cijenu.A argumenata za to ima jako puno sto ne znaci da poslovanje AP ne bi trebalo biti bolje.
[/quote]
uf, sto je jednostavna ta matematika. sagradis zgradu, prodas stanove i na jednoj zgradi dignes market cap za pol milijarde Kuna. milina, zar ne?
oprosti, ali ova analiza ti je na razini osnovne škole
Marcipan, sam si to izanaliziraj. Naravno da brodari na spotu sa ovim vozarinama nisu profitabilni na , tko je to ikada tvrdio? Zanimlivo je što ovakvi padovi u ovo vrijeme dođu i prođu, i tako iz godine u godinu.
Vidi još malo zanimljivih brojki:
Time Charter estimates – panamax (6 months):
January 08 2020 – 13.500 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 13.500 (Atlantic), 13.000 (Pacific)
January 03 2018 – 13.750 (Atlantic), 10.900 (Pacific)
Time Charter estimates – panamax (1 year):
January 08 2020 – 12.000 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 11.950 (Atlantic), 12.500 (Pacific)
January 03 2018 – 12.500 (Atlantic), 11.000 (Pacific)
TC vozarine su manje-više iste kao u zadnje tri godine u ovo doba. Još ako uzmemo u obzir da u ovoj godini imamo VLSFO, ove vozarine su odlične, nisu pale zbog skupljeg goriva, chartereri preuzimaju dodatni trošak.
E moj mitkko…kad ne znate više kako bi smanjili štetu…onda se lovite za slamke spasa…i mažete oči forumašima s TC vozarinama…
bile su TC vozarine i 2012., 2013. itd….
kao što ste i sami naveli…bio je i pad bdi-ja u prosincu-siječnju svake od navedenih godina…
a eto…ovako vam piše u godišnjim FI za ATPL…
2012. gubitak 76 mil
2013. gubitak 5 mil
2014. gubitak 815 mil
2015. gubitak 232 mil
2016. gubitak 93 mil kn
2017. dobit 81 mil kn
2018. dobit 5 mil kn
dobit koja se javila 2017. godine…isključivo je zbog prodaje brodova Libertas i Imperial za 27 mil dolara…
isto tako, gubitak u 2016. bio bi i veći da nisu prodali hotel Lapad…ako netko od dioničara zna po kojoj je cijeni prodan taj hotel…jer nije mi ostalo u sjećanju da li je to ikada igdje bilo objavljeno…zamislite…kompanija prodaje nešto u čemu imate udio…a ne znate po koliko je prodano…
i o kakvoj vi sada uspješnoj kompaniji ovdje brljate…i kakvim spot i tc vozarinama nama mažete oči?
gdje nalazite u ovim brojkama ikakav optimizam….ja uistinu ne znam….
[/quote]
Marcipan
2017 je dobit bila 81 mil kn sto je ruzultiralo cijenom dionice od 698 kn pocetkom 2018 g.Dobit je bila zbog prodaje brodova,ove godine imamo građevinski posao koji ce generirati priljev novca mozda i veci nego sto je bio od prodaje brodova sto znaci da bi cijena dionice mogla ponovno doci blizu 700 kn.a paralelno s tim blizu smo potpisa trgovinskog sporazuma sto bi moglo pozitivno utjecati na vozarine.Kao sto je Mitkko rekao kupuje se buducnost a ne proslost,nitko od nas ne moze predvidjeti buducnost,posebno ne na osnovu proslosti .Potencijalni povratak cijene dionice na razine iz pocetka 2018 g daje prinos od skoro 100 % s obzirom na trenutnu cijenu.A argumenata za to ima jako puno sto ne znaci da poslovanje AP ne bi trebalo biti bolje.
[/quote]
[/quote]
Banalizirate stvari. Isto kao sto su od prodaje brodova 2017 g imali jednokratnu prihod koji je generirao dobit 81 mil kn tako od prodaje stanova u ovoj i sljedecoj godini se moze dogoditi slicna dobit.
…i o kakvoj vi sada uspješnoj kompaniji ovdje brljate…i kakvim spot i tc vozarinama nama mažete oči?
gdje nalazite u ovim brojkama ikakav optimizam….ja uistinu ne znam….”
Marcipan, kakvu to štetu smanjio? O čemu ti pričaš? Budući da ti i tvoj kolega gklemenc ne razumijete osnove TC ugovora, troškova goriva, zazivate smak svijeta, itd., ove brojke vam pokazuju da se TC nije strmoglavio u odnosu na prošlu godinu kako vas dvojica sugerirate – dapače, TC vozarine su danas veće ili jednake nego te 2018 koju navodiš kada je AP poslovala sa dobiti. Meni stabilne i rastuće dugoročne TC vozarine (rastu od 2016.) nešto govore, tebi vidim ništa ne govore. Kako će biti sutra, ne znam, ali imam svoje mišljenje i zato sam kupio ove dionice. Ti nemoj, nitko te na to ne nagovara.
upravo iz ovih brojeva koje si naveo o padu bdi-ja tijekom prosinca i siječnja i u paraleli s GFI od strane ATPL…vidljivo je da oporavka nema…
vidljivo je da na ovim razinama vozarina…govorili mi o spot ili tc vozarinama…ovi će i dalje generirati gubitke….
a po takvom stilu ulaganja…da će jednom doći do oporavka…onda možete uložiti u bilo koju stečajušu na zse…možda se jednog dana izvuku…pa i vi možda onda nešto zaradite…
a ja znam zašto ti želiš da se ja ostavim ove dionice…odnosno pisanja na ovom forumu…kvarim ti druk…”
Ustaše i partizani su metafora tvog pisanja. Da pojasnim – kod nas na brdovitom balkanu kada u nekoj raspravi nemaš argumenata onda diskreditiraš protivnika tvrdnjom da mu je baba bila komunist i tu sva daljnja rasprava staje. Na bilo kakve činjenice ti odmahuješ rukom i zaključuješ da je sve to bezveze i da će sigurno u budućnosti poslovati sa minusom jer su u prošlosti poslovali sa minusom. Ne znam koji je tvoj stil ulaganja, ali ja volim nešto kupiti na dnu i prodati na vrhu, a da bi uhvatio nešto na dnu moraš gledati daleko unaprijed da bi vidio kakva je prespektiva. Nakon 10 katastrofalnih godina dry bulka ja vjerujem da slijedi nekoliko vrlo plodonosnih godina i zato sada zauzimam poziciju. To mi indicira niz okolnosti (dobar dio toga je komentiran i ovdje na forumu) za koje ti ne želiš ni čuti. Ti si siguran u suprotno, i to je OK.
Pitam te opet, šta od svega ovoga što sam zadnjih dana napisao nije točno, tj. koji dio napisanoga je drukanje? Ti i ja se možemo složiti da drugačije gledamo na iskazane brojke, tj. izvlačimo iz njih drugačije zaključke, ali se valjda možemo složiti da su navedene brojke činjenice. Znaš onu – “svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali ne i na svoje činjenice”.
Evo jedan zanimljiv članak.
Mittko, kako ovaj članak utjece na kompanije koje se uopce nisu nit krenule pripremati za tu novu emisiju? jer, bude li se sumpor jos smanjivao u gorivu, ne znači li to da će nafta biti samo skuplja i skuplja? Uz to, oni jos nisu ugradili ni filtere za balasne vode, a koji dođu nešto niže od scubbera. Ako BWTS dođu oko 75 milijuna kuna, a njega MORAJU ugraditi ove godine, koliko će to na kraju ispasti dobiti za 2020 godinu? Imaš neka predviđanja?
Odakle samo izvlačiš sve te netočne podatke? Kako si zaključio da BWTS moraju ugraditi u 2020? Odakle ti iznos od 75 milijuna? Kako se knjiži taj trošak? Jel znaš šta je amortizacija?
Ustaše i partizani su metafora tvog pisanja. Da pojasnim – kod nas na brdovitom balkanu kada u nekoj raspravi nemaš argumenata onda diskreditiraš protivnika tvrdnjom da mu je baba bila komunist i tu sva daljnja rasprava staje. Na bilo kakve činjenice ti odmahuješ rukom i zaključuješ da je sve to bezveze i da će sigurno u budućnosti poslovati sa minusom jer su u prošlosti poslovali sa minusom. Ne znam koji je tvoj stil ulaganja, ali ja volim nešto kupiti na dnu i prodati na vrhu, a da bi uhvatio nešto na dnu moraš gledati daleko unaprijed da bi vidio kakva je prespektiva. Nakon 10 katastrofalnih godina dry bulka ja vjerujem da slijedi nekoliko vrlo plodonosnih godina i zato sada zauzimam poziciju. To mi indicira niz okolnosti (dobar dio toga je komentiran i ovdje na forumu) za koje ti ne želiš ni čuti. Ti si siguran u suprotno, i to je OK.
Pitam te opet, šta od svega ovoga što sam zadnjih dana napisao nije točno, tj. koji dio napisanoga je drukanje? Ti i ja se možemo složiti da drugačije gledamo na iskazane brojke, tj. izvlačimo iz njih drugačije zaključke, ali se valjda možemo složiti da su navedene brojke činjenice. Znaš onu – "svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali ne i na svoje činjenice".
Ma dobro je brate…samo napiši više to…za mene je atpl jeftina na ovim razinama…imat će odličnu 2020. godinu….dionica će narast na 700 kn…
Sad kreće oporavak…a onda još kad stanove prodaju…bit će i izdašna dividenda…
Eto…samo to napiši…pa da te mogu umiroviti kad ne bude tako…
Eto…ja ne očekujem ništa dobrog u tom sektoru….štoviše, ne očekijem općenito ništa dobro u 2020….
Godina je počela opako sa zatezanjem odnosa između SAD-a i Irana…
Sporazum SAD-Kina…to je lutrija…i ovisi o tome dal je Trump istao na lijevu ili desnu nogu tog dana…ne bi se čudio da se ovo ne potpiše sad u 1.mjesecu i da opet izvali nešto u stilu o novim carinama…
Čini mi se da je sve prenapuhano…i da će balončić prasnuti u 2020….
Uz to…izbori za am predsjednika…što je bolje za markete…Trump ili neki demokrat…
Njemačka je pred recesijom…za dlaku ju je bila izbjegla…
Brexit….
Svašta nešta će se izdogađat u 2020….
A sad…kako bi reko jedan forumaš…ajmo ptomatrat…
Puno sreće…i ne zaboravi…marcipan vam je ovdje prijatelj…
Mittko
kad je ATPL bila zadnji put na velikom dokovanju? Dobro, mozda ne ove godine, mozda sljedece. Ali taj trošak ce nastati, jel tako? Mozda prebiju to sa stanovima. Kolika će biti zarada na tim stanovima? Tolika? Aha, ti mislis da ce oni kapitalizirati taj trošak, pa ga odbijati preko amortizacije. A koja je razlika? Jel to isti trošak? Vani su kompanije priznale ugrdnju kao jednokratni trošak, pa sam zato naveo naveo taj podatak. Filteri kostaju izmedu 500.000 i 2 mil$. Ja sam uzeo oko 900.000 za njihove brodove. Bar je toliko kostalo prije 2 godine. Ne znam dal se nesto promjenilo.
Ma, neću biti zloguki prorok, al čim je građevina u pitanju tu se radi tako da se zadovolje “partneri”. Nije Bilbija kupovao Atlantsku da je preuzme nego da stekne kontrolu sa “odabranim pripadnicima vrste”. Čemu sluzi ta kontrola, vrijeme će pokazati. Mislim da će prvi test toga biti upravo ta građevina.
Mittko, kako ovaj članak utjece na kompanije koje se uopce nisu nit krenule pripremati za tu novu emisiju? jer, bude li se sumpor jos smanjivao u gorivu, ne znači li to da će nafta biti samo skuplja i skuplja? Uz to, oni jos nisu ugradili ni filtere za balasne vode, a koji dođu nešto niže od scubbera. Ako BWTS dođu oko 75 milijuna kuna, a njega MORAJU ugraditi ove godine, koliko će to na kraju ispasti dobiti za 2020 godinu? Imaš neka predviđanja?
A jeftinije ti dođe koristiti postojeci brod do maximuma… i tako rade pozitivno sa njima,, pa kroz koju godinu kupiti novi koji ce vec biti sa svim tim parametrima i modernizirati flotu.. taman kad se fino razduze 😉