BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

China to sign trade deal in US next week – ministry
The Chinese Ministry of Commerce announced on Thursday that a delegation from China will travel to the United States to sign the trade deal in Washington next week.
Following an invitation by officials in Washington, Chinese Vice Premier Liu He will lead his country’s trade delegation to the United States from January 13 to January 15 to sign the phase one trade deal, the ministry explained.
United States President Donald Trump said in December that he would sign the phase one trade deal with China on January 15 at the White House.
https://www.teletrader.com/china-to-sign-trade-deal-in-us-next-week-ministr/news/details/50888627?internal=1

I ovo ide tome u prilog.


Marcipan, ja sam ovu dionicu kupio zbog budućnosti, ne zbog prošlosti. Ostavi se više ustaša i partizana i gledaj unaprijed.

Prihvaćam to da ti ne vidiš preokret u poslovanju AP-a i svijetlu budućnost brodara, zato predlažem da se ostaviš ove dionice i koncentriraš se na nesto drugo, a ovo ostaviš nama koji ovdje vidimo dobru ulagačku priliku.

Dušebrižnici su mi uvijek bili najgora sorta.

ma o čemu ti to…kakvim ustašama i partizanima? ne znam kako ti je moderator uopće propustio ovaj post…
upravo iz ovih brojeva koje si naveo o padu bdi-ja tijekom prosinca i siječnja i u paraleli s GFI od strane ATPL…vidljivo je da oporavka nema…
vidljivo je da na ovim razinama vozarina…govorili mi o spot ili tc vozarinama…ovi će i dalje generirati gubitke….
a po takvom stilu ulaganja…da će jednom doći do oporavka…onda možete uložiti u bilo koju stečajušu na zse…možda se jednog dana izvuku…pa i vi možda onda nešto zaradite…
a ja znam zašto ti želiš da se ja ostavim ove dionice…odnosno pisanja na ovom forumu…kvarim ti druk…

Vozarine su u jednom trenutku prošle godine bile na 2500 bodova, što nije zabilježeno već 10 godina, pa meni to izgleda kao da se situacija polako mijenja na bolje. Istina je da su vozarine i dalje volatilne, ali očekujem da će se i to uskoro promijeniti sa stupanjem na snagu prve faze trade deala između USA i Kine.

P.S. Naravno, ako potpišu, a po iskustvu, dok ne bude crno na bijelo uvijek se jedna strana može dignuti sa stola uslijed razgovora, što je već viđeno n puta do sada, ali budimo optimistični.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

China to adjust legislation ahead of imports from US
HONGChina to adjust legislation ahead of imports from US
The Chinese government intends to improve “regulatory quota management” on certain farm goods imports ahead of the so-called phase one trade deal signing with the United States, Chinese Commerce Ministry spokesman Gao Feng said at a press conference on Thursday. New legislation won’t “contradict” the expected increase in agricultural imports from the US, according to him.
“China will improve quota regulatory management on wheat, corn, and rice based on WTO rules, which doesn’t contradict the expansion of US agricultural product imports,” Gao asserted.
https://www.teletrader.com/china-to-adjust-legislation-ahead-of-imports-from/news/details/50889072?internal=1

Shanghai shipping index Cape / Pmax / Supra + 10,94 / -3,40 / -4,44 %

Life all comes down to a few moments. This is one of them.


Marcipanov niz brojeva i potvrđuje da se zbio preokret 2017. te da naznačava su bolja vremena pred nama.

Eto kako se izvrću činjenice…i sada nitko od uvaženih kolega neće i ne želi replicirati…
Lijepo sam napisao zašto je došlo do takvog rezultata…bez prodaje brodova, imali bi gubitak od cca 100 mil kn…dakle dobit nije iskazana zbog dobrog poslovanja ili promjene trenda…
Dečki, zašto jednostavno ne napišete da je atpl dobra kupovina na 350 kn i da je na tim razinama jeftina…a ne tu želite prikazat da je stanje u sektoru bajno…ili da će takvo postati…pa da vam mogu kasnije izvuć post…
Nije bajno već ohoho…što brojke pokazuju i govore same za sebe…
Imamo mi i drugih brodara…kako oni stoje? Dva su pred stečajem, s trećim se ne trži jer su se povukli sa zse…trži se s tvrtkom kćeri…vrlo likvidno…
Što se tiče sporazuma Kina SAD
..i potpisivanja…to vam je najjači argument za oporavsk sektora…s obzirom koliko su se puta do sada razilazili i nalazili i trebali potpisat…ne bi se baš na to oslanjao previše…

15. siječnja 2020. Donald Trump (eventualno Robert Lighthizer) i Liu He potpisati će prvu fazu trgovinskog sporazuma u Washingtonu. To je izvjesno.


15. siječnja 2020. Donald Trump (eventualno Robert Lighthizer) i Liu He potpisati će prvu fazu trgovinskog sporazuma u Washingtonu. To je izvjesno.

Osim ako neće….

Panamax danas?

na ignoriranju: ljudska bijeda "nabiduasku" (dno dna)



Marcipan, sam si to izanaliziraj. Naravno da brodari na spotu sa ovim vozarinama nisu profitabilni na , tko je to ikada tvrdio? Zanimlivo je što ovakvi padovi u ovo vrijeme dođu i prođu, i tako iz godine u godinu.

Vidi još malo zanimljivih brojki:

Time Charter estimates – panamax (6 months):
January 08 2020 – 13.500 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 13.500 (Atlantic), 13.000 (Pacific)
January 03 2018 – 13.750 (Atlantic), 10.900 (Pacific)

Time Charter estimates – panamax (1 year):
January 08 2020 – 12.000 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 11.950 (Atlantic), 12.500 (Pacific)
January 03 2018 – 12.500 (Atlantic), 11.000 (Pacific)

TC vozarine su manje-više iste kao u zadnje tri godine u ovo doba. Još ako uzmemo u obzir da u ovoj godini imamo VLSFO, ove vozarine su odlične, nisu pale zbog skupljeg goriva, chartereri preuzimaju dodatni trošak.

E moj mitkko…kad ne znate više kako bi smanjili štetu…onda se lovite za slamke spasa…i mažete oči forumašima s TC vozarinama…
bile su TC vozarine i 2012., 2013. itd….
kao što ste i sami naveli…bio je i pad bdi-ja u prosincu-siječnju svake od navedenih godina…
a eto…ovako vam piše u godišnjim FI za ATPL…

2012. gubitak 76 mil
2013. gubitak 5 mil
2014. gubitak 815 mil
2015. gubitak 232 mil
2016. gubitak 93 mil kn
2017. dobit 81 mil kn
2018. dobit 5 mil kn

dobit koja se javila 2017. godine…isključivo je zbog prodaje brodova Libertas i Imperial za 27 mil dolara…
isto tako, gubitak u 2016. bio bi i veći da nisu prodali hotel Lapad…ako netko od dioničara zna po kojoj je cijeni prodan taj hotel…jer nije mi ostalo u sjećanju da li je to ikada igdje bilo objavljeno…zamislite…kompanija prodaje nešto u čemu imate udio…a ne znate po koliko je prodano…
i o kakvoj vi sada uspješnoj kompaniji ovdje brljate…i kakvim spot i tc vozarinama nama mažete oči?
gdje nalazite u ovim brojkama ikakav optimizam….ja uistinu ne znam….
[/quote]
Marcipan
2017 je dobit bila 81 mil kn sto je ruzultiralo cijenom dionice od 698 kn pocetkom 2018 g.Dobit je bila zbog prodaje brodova,ove godine imamo građevinski posao koji ce generirati priljev novca mozda i veci nego sto je bio od prodaje brodova sto znaci da bi cijena dionice mogla ponovno doci blizu 700 kn.a paralelno s tim blizu smo potpisa trgovinskog sporazuma sto bi moglo pozitivno utjecati na vozarine.Kao sto je Mitkko rekao kupuje se buducnost a ne proslost,nitko od nas ne moze predvidjeti buducnost,posebno ne na osnovu proslosti .Potencijalni povratak cijene dionice na razine iz pocetka 2018 g daje prinos od skoro 100 % s obzirom na trenutnu cijenu.A argumenata za to ima jako puno sto ne znaci da poslovanje AP ne bi trebalo biti bolje.

maratonac, mislis li ti da će BPI ispod 15.000$?

I koliko si siguran u to?

New Report

Close