Istina je da je bdi index u padu, i to velikom ali tako je svake godine kao što možete vidjeti iz posta gore koji je poslao kolega……bolje bi se bilo zapitati se zašto brodari vani ne padaju tako jako kao atpl……meni izgleda kao šišanje ovčica jer za sada nema ni jednog razloga za takav pad ako usporedimo sa kretanjima brodara vani i sa činjenicam sa je tako velik pad več “tradicija” u ovom periodu …….isto tako nadam se da je ovaj phase trade deal sada stvarno pred potpisom i da če to promjeniti drastično na bolje vozarine u “tradicionalno” slabom prvom kvartalu……
kako se ekipa uskokodakala na temi…cijene vozarina u slobodnom padu…sada uporno nama "neznalicama" i svima ostalima žele ovdje nešto dokazati…a ujedno kažu da ne vjeruju da njihovo piskaranje ne može utjecati na trgovanje na zse…dečki, trebali ste u vatrogasce….
@ mittko…fino si izvukao pad BDI-ja za proteklih 8 godina za prosinac…ajde molim te sada stavi pored tih brojki da vidimo kako je poslovala ATPL na ovim razinama BDI-ja…neovisno o tim padovima od 40-60%…ono, godišnja izvješća…ako ti ne bi bio problem…pa da probamo doći do nekog zaključka…
Tebi bas zapela atpl za zub, da gricneš, a 🙂 pa sta se opterecujes necim sta ne vrijedi, toliko ti je stalo da ne izgubimo na vrijednosti dionice :))
Preokret je blizu
Freight futures
Capesize up ~11%
Panamax up ~3%
Baltic Dry-indeksen svekkes for den 21. dagen på rad. Indeksen faller 2,3 prosent til 773 poeng.
Capesize er uendret til 9.020 dollar pr. dag. Panamax synker hele 6,2 prosent til 5.887 dollar dagen. Handysize er ned 2,2 prosent til 5.709 dollar, mens Supramax tynges 3 prosent til 6.519 dollar.
GOGL +2.00%
Evo još jedan jak razlog zašto se može očekivati skori oporavak vozarina. Puno toga ovisit će i o (ne)prilikama u Australiji i Brazilu koje su uobičajene u ovo doba godine.
SMM data showed that iron ore stocks across 35 Chinese ports totalled 115.41 million mt as of January 3, down 1.63 million mt from a week ago and 15.03 million mt lower than a year ago. Inventories at Jingtang and Caofeidian ports, two major ports in the top steelmaking hub of Tangshan, fell sharply this week.
Tebi bas zapela atpl za zub, da gricneš, a 🙂 pa sta se opterecujes necim sta ne vrijedi, toliko ti je stalo da ne izgubimo na vrijednosti dionice :))
Samo vi grickajte…i pazite na zube…
Čekam mitkka da nam stavi pokraj onih padova bdi-ja i rezultate poslovanja atpl…pa da vidimo koliko su profitabilni na ovim razinama…godišnja izvješća molim…ona predstvaljaju prosjek…jer ekipa voli reć da treba gledat prosjek…pa da vidimo…s prosječnim bdi-jem na ovim razinama na kojima se vrti posljednjih 8 godina, koliko je ili nije atpl zaradila novaca i stvorila dodatne vrijednosti svojim dioničarima…
Marcipan, sam si to izanaliziraj. Naravno da brodari na spotu sa ovim vozarinama nisu profitabilni na , tko je to ikada tvrdio? Zanimlivo je što ovakvi padovi u ovo vrijeme dođu i prođu, i tako iz godine u godinu.
Vidi još malo zanimljivih brojki:
Time Charter estimates – panamax (6 months):
January 08 2020 – 13.500 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 13.500 (Atlantic), 13.000 (Pacific)
January 03 2018 – 13.750 (Atlantic), 10.900 (Pacific)
Time Charter estimates – panamax (1 year):
January 08 2020 – 12.000 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 11.950 (Atlantic), 12.500 (Pacific)
January 03 2018 – 12.500 (Atlantic), 11.000 (Pacific)
TC vozarine su manje-više iste kao u zadnje tri godine u ovo doba. Još ako uzmemo u obzir da u ovoj godini imamo VLSFO, ove vozarine su odlične, nisu pale zbog skupljeg goriva, chartereri preuzimaju dodatni trošak.
Marcipan, sam si to izanaliziraj. Naravno da brodari na spotu sa ovim vozarinama nisu profitabilni na , tko je to ikada tvrdio? Zanimlivo je što ovakvi padovi u ovo vrijeme dođu i prođu, i tako iz godine u godinu.
Vidi još malo zanimljivih brojki:
Time Charter estimates – panamax (6 months):
January 08 2020 – 13.500 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 13.500 (Atlantic), 13.000 (Pacific)
January 03 2018 – 13.750 (Atlantic), 10.900 (Pacific)
Time Charter estimates – panamax (1 year):
January 08 2020 – 12.000 (Atlantic), 11.500 (Pacific)
January 02 2019 – 11.950 (Atlantic), 12.500 (Pacific)
January 03 2018 – 12.500 (Atlantic), 11.000 (Pacific)
TC vozarine su manje-više iste kao u zadnje tri godine u ovo doba. Još ako uzmemo u obzir da u ovoj godini imamo VLSFO, ove vozarine su odlične, nisu pale zbog skupljeg goriva, chartereri preuzimaju dodatni trošak.
E moj mitkko…kad ne znate više kako bi smanjili štetu…onda se lovite za slamke spasa…i mažete oči forumašima s TC vozarinama…
bile su TC vozarine i 2012., 2013. itd….
kao što ste i sami naveli…bio je i pad bdi-ja u prosincu-siječnju svake od navedenih godina…
a eto…ovako vam piše u godišnjim FI za ATPL…
2012. gubitak 76 mil
2013. gubitak 5 mil
2014. gubitak 815 mil
2015. gubitak 232 mil
2016. gubitak 93 mil kn
2017. dobit 81 mil kn
2018. dobit 5 mil kn
dobit koja se javila 2017. godine…isključivo je zbog prodaje brodova Libertas i Imperial za 27 mil dolara…
isto tako, gubitak u 2016. bio bi i veći da nisu prodali hotel Lapad…ako netko od dioničara zna po kojoj je cijeni prodan taj hotel…jer nije mi ostalo u sjećanju da li je to ikada igdje bilo objavljeno…zamislite…kompanija prodaje nešto u čemu imate udio…a ne znate po koliko je prodano…
i o kakvoj vi sada uspješnoj kompaniji ovdje brljate…i kakvim spot i tc vozarinama nama mažete oči?
gdje nalazite u ovim brojkama ikakav optimizam….ja uistinu ne znam….
Marcipan, ja sam ovu dionicu kupio zbog budućnosti, ne zbog prošlosti. Ostavi se više ustaša i partizana i gledaj unaprijed.
Prihvaćam to da ti ne vidiš preokret u poslovanju AP-a i svijetlu budućnost brodara, zato predlažem da se ostaviš ove dionice i koncentriraš se na nesto drugo, a ovo ostaviš nama koji ovdje vidimo dobru ulagačku priliku.
Dušebrižnici su mi uvijek bili najgora sorta.