Normalno da je sad palo tijekom ovih dana kad se vjerojatno slabije radilo, a indeks nije objavljivan već 10 dana, tako da to nije nešto senzacionalno za tako dugo razdoblje, i to ono u kojem su slabije aktivnosti.
U svakom slučaju dobra prilika za kupnju moglo bi se vrlo brzo pokazati.
Baltik Dry u četvrtak je pao za 10,5 posto, na 976 bodova. Indeks je pao u posljednjih 17 dana. Od 3. prosinca indeks je pao za preko 600 bodova.
Capesize pada 16,5 posto, na 11.976 dolara po dionici. dan. Panamax pada 13,8 posto, na 7,695 dolara dnevno.
užas kakvi padovi! bojim se da ni cijene naših brodara neće izdržati na ovim visokim razinama i da slijedi korekcija. nadam se da atpl ipak neće ispod 300 kn :-((
[/quote]
A cuj buduci da su nasi brodari na koljenima odavno, onda to ni ne igra ulogu neku extra
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug, tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug, tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
Imaš staklenu kuglu iz koje to sve vidiš? Ili to priželjkuješ?
Ima dežurna ekipa ovdje koja vidi svašta posljednje dvije godine na brodarima…a bdi ispod 1000 poena…
Eto…nova godina…i nova nada da je možda ovo godina preokreta za brodare…
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug, tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
12 mjesec će ih gadno opaliti jer padovi vozarina su brutalni.
to opet nije ni loše jer na 200-250 kn ATPL će biti best buy
Osnovno pravilo burze je nikada ne prodavati na lošu vijest!
to je pravilo burzovnih gubitnika koji na loše vijesti gurnu glavu u pijesak pa odgađaju prodaju iz dana u dan ..i onda kad dođe zadnja loša vijest tek onda prodaju na dnu kad drugi polako počinju kupovati
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug, tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
Imaš staklenu kuglu iz koje to sve vidiš? Ili to priželjkuješ?
Ima dežurna ekipa ovdje koja vidi svašta posljednje dvije godine na brodarima…a bdi ispod 1000 poena…
Eto…nova godina…i nova nada da je možda ovo godina preokreta za brodare…
[/quote]
Evo ti linkovi, pa proucavaj, kad me vec prozivas da krivo vidim:
Iako profitabilnija, Atlantska plovidba u minusu 6 milijuna kuna
Baltik Dry u četvrtak je pao za 10,5 posto, na 976 bodova. Indeks je pao u posljednjih 17 dana. Od 3. prosinca indeks je pao za preko 600 bodova.
Capesize pada 16,5 posto, na 11.976 dolara po dionici. dan. Panamax pada 13,8 posto, na 7,695 dolara dnevno. Handysize je smanjen za 9,2 posto, na 6,410 dolara, dok Supramax teži 9,1 posto, na 7,539 dolara.
Prestrano😳😳😳
rade li brodari s ovako niskim vozarinama s plusom ili s gubitkom?
Sa plusom, a to ćete vidjeti i u rezultatima za Q4
@budfox
očito nisi shvatio pitanje. ne zanima me 4q jer to je prošlost, zanima me poslovanje sa SADAŠNJIM vozarinama, tj nose li one plus ili gubitak npr. panamaxi?