BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Sve short pozicije su zatvorene na brodarima vani…

Ovo fakat nemoj nikad više izvalit za tvoje dobro (čak i kod bluechipova pokoji promil drže shortsi). Ako hoćeš baš Dianu DSX postotak floata koji drže shortsi je 6,5-7,3% (ovisno o izvoru, tj danu za koji uzimaju podatak). Bar to ti je lako provjerljivo jbg.
To naravno ne znači da ista ne može biti šortskvizana.


Poanta mog palamuđenja nije uopće obraćanje tebi, nego opaska na post na ovoj temi da je vani opaki uzlet brodara dajući primjer DRYS +105% za jedan dan.
Ne pada mi napamet nabrajati tvoje "alternativne činjenice" kojih prosipaš svaki dan, ali me fakat zanima koliko sam ja to "alternativnih činjenica" iznio u svojoj opasci?
E da…molim te podsjeti svekoliku javnost koji su to jaaaakooo veliki institucionalni igrači ulazili u brodare?
Ja pojma nemam dal će brodari gore il' dole, samo je nealternativna činjenica da se na nyse brodari trejdaju kao pennystocks.

Meni ne pada na mamet raspravljati sa nekim tko govori ovo citirat cu te:
Poanta mog palamuđenja nije uopće obraćanje tebi, nego opaska na post na ovoj temi da je vani opaki uzlet brodara dajući primjer DRYS +105% za jedan dan.

I ti sebe nazivaš znalcem..
Moja priča ovdje završava.

A BALVANA!!! :) :) :)

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Kineska Nova godina počela i prema očekivanjima brodari vani uzletili. DRYS +105,28% uz promet od 163 mil., a prosječni dnevni je bio 3 mil. Do kraja tjedna i BDI na novim visinama.


Opaska je bila na ovaj post kao što rekoh ne na tvoje nealternativne činjenice (još nisam dobio odgovor što sam to neistinito iznio, a ni neću izgleda, šmrrrrc).
Opaaaaa, ajd da i tebi neko činjenicama “začepi” pisanje pizdarija.
Drago mi je da smo bar postigli suglasje oko EOD jer mi se fakat ne da. Puno uspjeha u tvojem daljnjem “ulaganju” želim.
LP.

http://investmenttools.com/futures/bdi_baltic_dry_index.htm

Sve o BDI na jedno mjestu.
Ova tema je otvorena kao BDI indikator budućnosti.
Nije mi namjera niti želim trošiti bateriju od mobitela pokušavajući objasniti nekom balvanu nešto što ne ide.
Bukva je tvrda.
Ovo mi se čini kao jako dobra stranica pa neka svatko za sebe nešto pronađe…jako dobra stvar.
A uz ovo ću ispod još jednom staviti Elliota..

http://stockcharts.com/public/1269446/tenpp/13

A BALVANA!!! :) :) :)

https://www.investing.com/indices/baltic-dry-chart

A BALVANA!!! :) :) :)

The BDI is termed a leading economic indicator because it predicts future economic activity.

Because it provides “an assessment of the price of moving the major raw materials by sea,” according to The Baltic, “… it provides both a rare window into the highly opaque and diffuse shipping market and an accurate barometer of the volume of global trade — devoid of political and other agenda concerns.

Another index, the Harpex, focuses on containers freight. It provides an insight on the transport of a much wider base of commercial goods than commodities alone.

Other leading economic indicators — which serve as the foundation of important political and economic decisions – are often massaged to serve narrow interests, and subjected to adjustments or revisions. Payroll or employment numbers are often estimates; consumer confidence appears to measure nothing more than sentiment, often with no link to actual consumer behaviour; gross national product figures are consistently revised, and so forth. Unlike stock and bond markets, the BDI “is totally de

3 Stock Market Trends To Watch In 2017

Below chart visualizes the Baltic Dry Index, crude oil and copper. Visibly, copper has a more constructive setup at this point. In other words, with the recovery of the Baltic Dry Index, the copper market is set to profit most of it. Stock market investors should watch copper stocks very closely in 2017 as a potentially very profitable stock market trend.

A BALVANA!!! :) :) :)

Jednu stvar želim ovdje napisati.
BDI kao jedan od vrlo važnih pokazatelja svijetske ekonomije i jedan od indikatora predviđanja globalne trgovinske ,a onda i ekonomske aktivnosti!
Zašto sam mišljenja da još jednu ili dvije godine 99% svih svjetskih brodara nebi izdržalo male vozarine,jer mnogi su pred kolapsom i bankrotom.
Šta će se trgovinska razmjena roba odvijati teleportacijom?
Hoće sigurno ali za jedno 500-1000 godina.
Iako je Kina usporila rast neminovno je da će još puno godina rasti prije nego zaštuca…a kad zaštuca Kina onda nas čeka recesija tipa 1929 godine.
Nemoguće je da 90% svjetske trgovine kolabrira zbog vozarina koje mogu biti umjetne ali su svakako produkt ponude i potražnje kako roba tako i brodova kojih je štancano kao na traci od 2007 godine jer su se svi bili polakomili za lakom zaradom.
Tipa kupi jedan bulk za 15-20 mil….koji ti donosi 50-60 tisuća dolara dnevno. Neovisno o ugovorima na vremenski period ili na ugovorima vezanih uz sopt vozarine.
Dosta je brodarskih kompanija bankrotiralo i čak su postojale među menađerima (prošle godine) interne kladionice tko je slijedeći.
Tome dolazi kraj.
Scrapano je dosta brodova.
Brodogradilišta više ne izbacuju brodove kao prije jer je knjiga narudžbi sve manja.Puno narudžbi je otkazano i više se isplatilo platiti penale nego preuzeti brod.
Postoje brojevi,postoje statistike…..neka ih svatko za sebe tumači ili zalijepi ovdje.
9 punih godina rada sa gubitkom nebi izdržao niti jedan sektor a da se za to nije dobro pripremio.
Akumulirali su u zlatnim godinama dovoljno keša čekajući loše godine jer je ovo do sada bio ciklički posao.Čitajući po stranim portalima i forumima sve se više govori da brodski sektor neće u budućnosti biti ovako extremno volatilan jer uzmimo recimo našu atpl…izbaci neto dobit godišnju od 750 mil kuna…prije 9 godina….a danas nema uopla toliko prihoda…da stvar bude zanimljivija 2003/2004 je bilo još gore, pa su za tri godine od bankrota došli do toga da imaju 750 mil. kuna dobiti…ono keš mašina.
Navodno se neće više ići iz krajnosti….jer kome treba sektor koji je tako volatilan.
stvari se pomalo stabiliziraju i tradicionalno gledajući unatrag 30 godina vozarine uvjek krenu rasti sa završetkom kineske nove godine…što ove godine spada 12.2.
Mene samo interesira do kojih će razina BDI ići ovaj put i na kojim razinama će se stabilizirati.
Osobno nebih ništa prognozirao jer je to čisto gatanje,ali ako ćemo pričati o nekoj stabilizaciji tržišta i sektora stabilizacija bi trebala biti minimum na 2500-3000 što je već jako pristojna zarada.
Koliko snažno i brzo BDI može rasti ili padati najbolji je primjer 2006 i 2007 godina i onda 2008 godina.
Pad od skoro 12000 bodova na 680 i nešto sitno…ne sjećam se više.
A rast do tih 11000 i kusur je bio toliko intezivan,brz….da je izgledalo apsolutno nevjerojatno.
Pa index je dnevno rastao po 20% mjesecima.
Mišljenja sam da se onakva ekspanzija i onakav rast više nikad neće ponoviti u onakvom intezitetu.
Ali mnogi neznaju ili se ne sjećaju da index može u mjesec dana narasti za nekoliko tisuća bodova.
Ja ne očekujem tako nešto…ali početak jednog zdravog rasta svakako da.
Kome je u interesu da uništi ono što radi 90% svjetske trgovine. Apsolutno nikome!A to će se upravo desiti ako bude još jedna ili dvije godine kao prošla.Ove dionice i sektor se kupuju kad su na koljenima.
Oni više nisu na koljenima….slikovito pali su potrbuške.
I što sad.
Hoćemo se malo igrati predviđanja.
Kineska godina završava u slijedeću nedjelju…mišljenja sam da će vozarine tj. index početi sa zaokretom već slijedeći tjedan.
Ne kladim se …nevolim to…ali evo idem baciti okladu( izazivam nekog nek se javi na pm) da će do slijedećeg petka ili 13.2….dakle samo jedan dan iza kineske nove godine početi višemjesečni rast vozarina.

A BALVANA!!! :) :) :)

Sada je vrijeme. Nikako na ništa ne nagovaram bilo koga.
Meni je ovaj sektor oduvjek bio drag i oduvjek se bavim brodovima ( posao mi je usko vezan za brodarstvo).Ajmo vidit rasplet.
Nikada nisam bio optimističniji u zadnjih 9 godina…iako moram priznati da sam i pogriješio dva puta očekujući oporavak 2012 i 2014 godine,…vozarine jesu narasle…ali se nisu stabilizirale i održale.
Ovaj put uz rast koji je neminovan očekujem ono što je najbitnije.Stabilizaciju.
Naveo sam gore oko 2500-3000 bodova..
To su razine gdje se već pristojno zarađuje.
Osim toga u ovoj krizi su neki brodari srezali breakeven sad 12000-15000 usd dnevno na 7500-8000 usd.
Spramaxi su već iako padaju dva mjeseca na tim razinama….Supre su mi interesantne jer pratim jdpl koji je najviše zastupljen u suprama,dok kod atpl situacija mixana.
Raduje me što su se ugovori barem prema mojim informacijama počeli potpisivati na duži rok uz opciju revidiranja u koliko bede oscilacija u spot vozarinama za 20-30%…Što je jako dobro.
Koliku ulogu će jak dolar imati za naše brodare uopće ne treba spominjati kolika im je stavka u tečajnim razlikama u izvješću.
Zna se da tržište prvo prepoznaje krizu ili oporavak od 6-9 mjeseci unaprijed..
I kupujemo 2017 pa i 2018 godinu.
Smješno mi je za čitati kada mnogi kažu sačekajmo izvješće pa ćemo onda vidjeti.
Izvješće od 2016 godine se moglo vidjeti recimo na cijeni atlanske plovidbe od 100 kuna…to je bila reakcija na izvješće za 2016 godinu.
Ova cijena je reakcija na očekivanja za 3-4 kvartal ove godine.
Uostalom za našeg drugog brodara očekujemo ipak konačnu privatizaciju ove godine (o jdpl pričam naravno) te će i ta saga biti riješena.
BDI indikator budućnosti….zaista jest.

A BALVANA!!! :) :) :)

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Pitao bi strucnije kolege ako znaju da li BDI moze ici u negativno ili je najnize sto moze ici do nule?

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Zavisno kako racunas..
Ako ke u stupnjevima onda je 0….ako cemo u kelvinima onda je 273..
Znam da se zezas… Ali ja vidim tocku preokreta danas na panamaxima..
Najbolji primjer su strani brodari koji vec danima rastu a danas su vozarine za panamaxe nakon dva mjeseca okrenule u zeleno… Ocekujem supre sutra ili prekosutra i onda capove vise psiholoski… I gle cuda taman se sve poklapa sa krajem kineske nove godine u nedjelju..
Dakle od ponedjeljka sam uvjeren u tesku zelenjavu… A osobno mislim i prije… Vec u cetvrtak ili petak… I onda ide visemjesecni rast..
Bus videl frenki

A BALVANA!!! :) :) :)

ma di je prisa. ja bi volija vidit trostruko dno kao jedan stres test.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Kolega Bear dajte postajte novi EWT count jer ovaj od prije par dana više ne pije vodu s današnjim BDI-jem od 714

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

New Report

Close