Baltic Dry Index Falls 2.54% to 1,304 in London
•Capesize -3.96% to $19,814
•Panamax +0.43% to $8,962
•Supramax 58k tons -0.88% to $8,096
•Handysize -1.05% to $7,269
Freight futures am update
Capesize down ~2%
Panamax up ~2%
Uf, čini se da ništa od proljeća za panamaxe
Cap -3.96% to $ 19814. Jel i sad cape predvodi ili?
Panamax raste, da li je to dobro?
•Panamax +0.43% to $8,962
A midlife crisis? Ships above 15 years may miss the cut for ballast water system installation
A midlife crisis? Ships above 15 years may miss the cut for ballast water system installation
Uf, čini se da ništa od proljeća za panamaxe
Cap -3.96% to $ 19814. Jel i sad cape predvodi ili?
Panamax raste, da li je to dobro?
•Panamax +0.43% to $8,962
[/quote]
Odlicno, zaista snazan preokret. Uvijek se nasmije covjek tu s ekipom. Primjerice, ako cape pada, a panamaxi rastu, taj pad ne znaci nista jer atpl nema capova, bitno je da panamaxi rastu. Kad capovi rastu, a panamaxi padaju kao ludi, to je isto odlicno jer capovi predvode ostale brodove, pa će uskoro krenuti rasti i panamaxi. Pa kako ih ne predvode kad im padaju cijene, nego samo kad rastu? Kako god, od 9mj se cijena atpl-a korigirala nekih 10%, dok je index njihovih brodova pao gotovo 50%. ali ekipi sve super. ako je vama onda je i meni
Evo malo updatea brojeva
Sa 01.11.2019 ugovoreno je u 2019 ukupno cca 13,1 mil dwta. Najmanje u desetljeću???
Isporuceno je ukupno 32,67 mil dwta.
Što će nam to donijet, vidjet ćemo uskoro, naravno u kombinaciji sa potpisivanjem faze I trade wara.
✌💪🤞👌🍾🖐😀😉😎👏👍
AJMO PROMATRAT
Futuresi su derivati koji odražavaju očekivanu prosječnu cijenu vozarina za određeni budući vremenski period na koji se ti konkretni futuresi odnose. Postoje futuresi za jedan mjesec unaprijed, ali isto tako i za bilo koji budući vremenski period.
Na netu imate bezbroj istraživanja o kvantificiranju korelacije između futuresa i spota, gdje možete pronaći puno zanimljivih zaključaka. Evo u nastavku dva zanimljiva zaključka iz jednog takvog istraživanja:
– ovdje uspoređuju međusobni utjecaj promjene cijena vozarina za Panamaxe između dvije različite rute, TransAtlantic RoundTrip (TA) i TransPacific RoundTrip (TP)
What is the relationship between the price of freight across different routes?
“… we see a positive relationship the other way around. I.e. a positive shock in the Pacific causes a rise in Atlantic rates (for the TA at least), whereas the reverse is not true.”
– ovdje traže korelaciju između futuresa i spota
Does the futures market tend to lead or lag the physical underlying market in price movements?
“The results … suggest that physical spot shocks have little or no impact on front month FFA prices, suggesting that they have for the most part already been priced in. However, FFA shocks do positively impact spot physical prices. As such, we can say that paper leads spot and not the other way around.”
Čak i ovi dečki iz @DryBulkETF koje vidim da svi ovdje pratite su 18.09. rekli sljedeće:
“With the spot Capesize index at 33,000 and the Q4 futures contract at 24,000, the market has never been more backwarded (~9,000) for this time of the year with only 2 weeks left till the quarter begins. What is going to give?” – tu su znakovito upozoravali na vjerojatan par Capeova, a svi znamo šta se kasnije dogodilo. Trenutno je prosjek capeova u Q4 cca 23.500 USD.
“Chinese domestic thermal coal prices are likely to rise after reports of an explosion at a coal mine in Shanxi, stoking fears of stringent mine safety checks and likely stress on cargo availability”
Maritime CEO Forum: Asset plays are coming to an end
Danas u Kini Panamaxi u malom plusu
E ovo je super
BALTIC CAPESIZE INDEX -6.1% TO USD 18,606 / DAY
za panamaxe dušu dalo. uskoro. maratonac je valjda mislio da nece cape ispod 15.000? Tko ce znati, ne javlja se nesto