BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

mittko

ovo je vrlo zanimljiv link koji si objavio. Šta je onda to dobro za BDI ili loše?

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

US trade adviser Kudlow says China trade deal in final stages after Beijing insists on tariff cut
White House chief economic adviser Larry Kudlow says a trade deal with China is close but ‘not done yet’
Top trade negotiators from Washington and Beijing are due to talk on Friday, US Agriculture Department official says
https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/3037849/us-trade-adviser-kudlow-says-china-trade-deal-final-stages


•Panamax -2.85% to $9,126

gdje je granica profitabilnosti za panamakse koje ima ATPL?

nije da baš pratim vozarine i brodare, ali ostalo mi je da je razina profitabilnosti za panamax oko 11.-12.000 USD?

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Evo iz moje analize od prije koju sam radio 2000 sati.

“Uzmu li se u obzir operativni i financijski troškovi capesize brodova, pozitivan cash flow nastaje na razinama vozarina od 15.300$. Dodamo li amortizaciju od oko 5000$, brodovi su potpuno računovodstveno profitabilni nešto iznad 20.000$. Dnevni operativni trošak panamax broda trenutno iznosi 5663$ (prosječne starosti). Njima treba dodati troškove financiranja i amortizacije od 1600$, odnosno 3400$, pa dobivamo da je Panamax potpuno profitabilan nešto iznad 10.500$. Kod Handysize kategorije ukupan je trošak broda s amortizacijom 7700$, dok je Supramax-a 8500$.”

Sad tu treba dodati ugradnju filtera za balasne vode, kao i skuplje gorivo, pa se za panamax brodove stupanj profitabilnosti penje iznad 12.000$. Toliko o debeloj profitabilnosti na 9000.

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

Nije li break even za atpl na razini od oko 9000 USD?….

Krivo vam je “ostalo”.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

EuroDry Expects ‘Profitable’ Fourth Quarter

http://www.shippingherald.com/eurodry-expects-profitable-fourth-quarter/

“We expect that the drybulk market supply and demand balance will be shaped by the limited supply growth expected over the next couple of years due to one of the lowest orderbook levels, especially for the segments we operate, and potential further vessel availability squeeze due to the implementation of the emissions and ballast water treatment regulations. We hope that this will translate to higher earnings for our ships, despite the drop of the market rates during October and November. We expect that trade developments will directly influence the rates with any reduction of the uncertainty relating to trade wars being a positive factor amongst others and any overall economic slowdown being a negative one.”

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Iz jednog nedavnog izvješća za Q2 2019.:

Standard Capesize (Baltic reference Capesize 180,000 DWT without scrubbers) rate required to earn CBE 9 278 $.

E sad, ako je za takav Cape ovo breakeven, vama na maštu ostavljam koliko je za Panamax niži. A i taj podatak možete lako pronaći.
, educirajte se, ažurirajte podatke, uradite domaću zadaću.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Ja sam radio 5 kompanija i iz njih jos više trazio podatke tokom godina. Treba onda uzeti prosjek, jer nije svaka kompanija ista.

Ajmo ovako. Cak i da svi shvate. 2Q 2019 su brodovi (panamax) vozili debelo iznad 9000$ tokom cijelog razdoblja. Kako atpl nije poslovala pozitivno?

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

Jeste li sugurni da su u q2 vozili iznad 9000?,ako se ne varam tek su pred kraj kvartala vozarine na spotu pocele prelaziti 9000….

Znaci 1.7 su poceli sa 11.500-11.750$. Do 1.8 su bili između 12.400-14.000$, da bi 1.9 dosli do između 13.000-15.750$. Više cijene su za novije brodove, dok su niže za starije od 3 godine. Govorim o 3Q, ne o drugom. Tek sam sad vidio da sam napisao 2Q. Eto, nek mi geniji onda objasne kako je moguce da atpl plovi negativno s tolikim cijenama prijevoza, kad je profitabilna, po diablu, vec preko 42$ po brodu.

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

New Report

Close