To je znak za bežaniju…
I to čim čim brže, tim tim bolje…
[/quote]
Ha ha, beži i ne okreći se sine,a keš stavi na banku uz visoke kamate!
To je znak za bežaniju…
I to čim čim brže, tim tim bolje…
[/quote]
Kolega @maratonac
Šteta za vas što ste prodali dionice ATPL taman pred porast cijene dionice!!
Zanimljivo. Pogledajte cijene termalnog ugljena. Ne dode li do hladne zime u Kini, mogao bi nastati veliki problem za oporavak vozarina. Uz to, vidim i da su zalihe zeljezne rude u lukama 120 mil tona, što je oko prosjeka, i ne vidim da će se te zalihe povećavati, pogovotovo ako se nastavi ovaj rat s amerima. Brazilu i Argentini bi najbolje bilo kupovati jeftinu soju od amera i pretvarati je u krmivo i slati u Kinu. Vjerujem da će se to i dogoditi i to bi moglo usporiti pad vozarina, ali ne nešto previše. Panamaxi bi tu mogli profitirati, ali Capovi nikako. Ovako, na brzinu prouceno, BDI ne ide nikud. Prije dole nego gore. Capovi sigurno, manji brodovi nesto manje.
China’s coal imports have been robust, but winter crunch looms
Chinese trade negotiators will head to US for trade talks after National Day holiday
Wang Shouwen, vice-commerce minister and a key member of China’s trade negotiation team, also said the deputy ministerial-level talks in Washington last week were “constructive” and called for the situation to be handled with mutual respect and calm heads.
He told a press briefing in Beijing that the Chinese negotiators would travel to the United States after the week-long holiday, which begins with National Day on Tuesday. US media last week reported that the trade talks would be held from October 10 to 11.
https://www.scmp.com/news/china/diplomacy/article/3030856/chinese-trade-negotiators-will-head-us-trade-talks-after
Zanimljivo. Pogledajte cijene termalnog ugljena. Ne dode li do hladne zime u Kini, mogao bi nastati veliki problem za oporavak vozarina. Uz to, vidim i da su zalihe zeljezne rude u lukama 120 mil tona, što je oko prosjeka, i ne vidim da će se te zalihe povećavati, pogovotovo ako se nastavi ovaj rat s amerima. Brazilu i Argentini bi najbolje bilo kupovati jeftinu soju od amera i pretvarati je u krmivo i slati u Kinu. Vjerujem da će se to i dogoditi i to bi moglo usporiti pad vozarina, ali ne nešto previše. Panamaxi bi tu mogli profitirati, ali Capovi nikako. Ovako, na brzinu prouceno, BDI ne ide nikud. Prije dole nego gore. Capovi sigurno, manji brodovi nesto manje.
China’s coal imports have been robust, but winter crunch looms
Uj, uh , ajde plesse postaj nam zalihe iron orea u zadnjih 18 mjeseci pa da se i Mi uvjerimo u OVU tvoju umotvorinu, a sto se tice ugljena postaj nam kako se kreće import ugljena u ovoj godini u odnosu na prođlu
👏🤗👼😁😎😀👋👋🤞😂
Naravno, sad cu traziti podatke za tebe. Hoces samo za zadnjih 18mj ili 24?
Naravno, sad cu traziti podatke za tebe. Hoces samo za zadnjih 18mj ili 24?
Ma samo od peaka na 163 mil tona, ajde please 🍾💪😀😂🤞👋😎
Danas je usporio pad indeksa u Kini!
Shanghai shipping index Cape / Pmax / Supra -0,35 / -1,53 / -0,59 %