DSX je u minusu. Eto, mi pratimo DSX.
Mišljenja su podijeljena kako će trgovinski rat utjecati na brodare. Za njih je kilometraža trgovine često puno važnija nego volumen. Tonaža će se gotovo sigurno smanjiti ali zato prosječna udaljenost povećati, smanjiti težina jediničnog tereta a lako moguće da će se istim teretom trgovati višestruko čega do sada nije bilo. Neefikasnost i neekonomičnost su dugoročno zapravo veliki prijatelji brodara.
Nije da se hvalim ali moja teorija iz prethodnog forumskog života pokazuje se točnom. Zapravo je ovakvo stanje dobro za sređene kompanije. Vozarine su dobre a negativni rizici i bijeg banaka stavili su limite na rast globalne flote. Zbog istih razloga NAV još uvijek ne prati vozarine ali ako ovakve vozarine potraju trebalo bi i to uslijediti. Do tada može se još uvijek kupovati jeftino.
The Baltic Dry Index reaches a new six-year high, with Capesizes topping 31,000/d amd Panamaxes on their way to 18,000/d. And all these with the seasonally strong fourth quarter right ahead.
Bilo bi poželjno da BDI konačno počne padati,tako da cijena dionice krene prema gore,jer izgleda dok god indeksi rastu,nema nam spasa.
Kina svi segmenti u plusu, vrijeme je za ATPL ispod 400 kn.
Posebno me veseli porast Supramaxa koji se događa u posljednje vrijeme 🙂
China Cape / Pmax both up 3.94% / 1.48%
Supra – these rates rose 5.30%
Svaki danom je ATPL sve jeftinija i jeftinija s obzirom da se fundamenti
stalno popravljaju. Preporučio bih svima da poslušaju optimističan intevju
sa kap. Kulašom – link na temi ATPL
Samo je pitanje časa kad će ask biti pometen do visokih razina.
prije da će to ići po bidu jer kad dionica ne reagira na dobre vijesti, znači da se reakcija očekuje na loše
a jasno je što to znači
Panamaxi? Supre?
Koga briga, cijena se stišće na dole. ZSE <3
BDI +2,44, 2.267
Capesize +3.43% to $32,182
Panamax +0.77% to $17,897
Supramax 58k tons +1.8% to $14,768
Handysize +1.55% to $9,393
😎💪😂🤞👏👋✌😀👌😉😁👍