BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Bensell

Mozda nisi dobro procitao, ali ovako sam napisao prije par dana; "Polako sad krece pad vozarina, jer čelicane u Kini u 11 mjesecu moraju, zbog oneciscenja, smanjiti ili potpuno zaustavirti proizvodnju do veljace. Zato su 7 i 8 mjesec najaktivniji u brodarskom sektoru, jer se Kina puni zalihama za preko zime. Tu naravno spada i ugljen. Nastavi li se 1.9 rat i dalje s Kinom, mozete očekivati jaci pad BDI-a.

To ti je samo 3 stranice unazad. Nemoj dušu griješiti da nisam spomenuo

Rekao si 1.9. znači ovo ti je izvanredno uletilo.. a Trump malo udari carine malo odgodi primjenu. Kako ga puhne


Da li supramaxi atpl-a prevoze žitarice?

Svejedno dali voze ili ne, posljedicno ce se panamaxi i supramaxi extra zaposliti i utjecati na TC vozarina… a to je najbitnije 🙂


U rujnu počinje sezona žitarica u južnoj americi-Brazil, Argentina, i traje do prosinca.
Glavni prijevoznici žitarica su Panamaxi i veći supramaxi.

Samo jedan lagani primjer s kim se ja ovdje raspravljam. Znaci, prevoz zitarica pocinje u rujnu. Ajmo ovako. To je istina za neke. Ali, od žitarica najviše što Kini treba, a da bi BDI počeo rasti, je soja. No, kako gosp. lapad pojma nema, soja se u jesen u SAD-u žije, dok se u Brazilu tek počinje saditi. Kina je do sad od amerike kupovala soju od rujna do ožujka, a onda od ožujka do rujna iz brazila. Kako je duži put iz brazila, tako je i više brodova zauzeto za prevoz tog tereta ovih zadnjih mjeseci (7. i 8. da bi se nakupile dovoljne, već spomenute zalihe), pa tako i zbog toga sada rastu vozarine prema kini, pogotovo panamaxa. Uzmemo li u obzir zabranu uvoza soje iz amerike, vrlo je lagano, bar nekome imalo inteligentnom, šta će se dogoditi s vozarinama kad brazil ostane uskoro bez soje. Ajmo preci na pšenicu. Kina je u deficitu i sa pšenicom, ali ove godine se procjenjuje da će deficit (koji se svake godine smanjuje za većinu kultura) biti 3,5 mil tona. Uzmemo li prosjecnu velicinu panamaxa, to je oko 60 brodova potrebnih za prijevoz. Hocemo dalje nabrajati? Mislim da nema smisla. Uvijek kad nešto napišem požalim zašto sam uopće usao u raspravu sa znanstvenicima koji se mogu pronaci samo na forumu poslovnog

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

Kina
Sve u malom plusu
Panamax + 2%

Znači, danas se nastavlja rast BDI-a koji je najveći u zadnjih 9 godina.
Po današnjem trgovanju na zse, ne bi čovjek nikad rekao… Budući rezultati
poslovanja će pokazati što točno znači kada je BDI na višegodišnjem
vrhuncu, te se veselim rezultatima brodara za 2. polugodište

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

Nije problem u BDI u, nego u netransparentnom velikom institucionalnom dionicaru, koji namjerno buši bid i pokusava izazvati stampedo, potpino izvan tržisne logike i ocekivanja

😀🤞👏💪👋✌

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Croatia osiguranje? Takva raspodaja, uz ovako visoke vozarine ne izgleda normalno. Ni najmanje.

Jasan potpis netransparentnosti i unistavanja vrijednosti kompanije. Nije cilj prodati, nego prodati što niže. Putanje je zasto?

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Mogli bi ih priupitati njihovi dioničari, zašto to rade.

Ovo je komično trgovanje na ovoj našoj burzi. Al otključat će se to u jednom trenutku…

_maratonac (registriran od: 05.10.2007.)... neka briše kome smeta!!!

Zašto prodaju?

Da nije zbog buduće recesije?

BDI danas?

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

New Report

Close