If the U.S.-China trade impasse drags on and global growth slows further, what will happen? Shipowners will pull even more vessels out of the global fleet — and charter rates will remain stable, in the least.
On the other hand, if the White House and Beijing decide to bring the tariff war to a negotiated conclusion, global industries will take that as a sign of economic growth to come — and charter rates will move sharply higher.
If the U.S.-China trade impasse drags on and global growth slows further, what will happen? Shipowners will pull even more vessels out of the global fleet — and charter rates will remain stable, in the least.
On the other hand, if the White House and Beijing decide to bring the tariff war to a negotiated conclusion, global industries will take that as a sign of economic growth to come — and charter rates will move sharply higher.
Da li tko zna gdje se može pogledati kakve ugovore po brodovima ima Atpl? Npr u izvjescu Tpng se vidi koji brodovi su ugovorili vozarine i za koji period.. jer sto nam znace npr ove vozarine ako su u sijecnju ugovorili neki brod po tim vozarinama na period od 2 godine?!
Vrlo jednostavno je takve stvari indirektno provjeriti. Pogledsš u izvješću koja je pr ostvarena vozarina u odnosu na pr vozsrinu preslikanu po indexu.
Koliko ja iščitavam pr ostvarena vozarina u H1 brodova AP a bilaj e cca 9.500$/daily, a preslikana na sa indexa cca 8.200$. Znači razlika je cca +15,8%
Koliko.pratim u zadnjih par godina uvijek pobjeduju indexe.
👍✌
p.s. Naravno nije vazna samo pr vozarina nego i utilizacija flote. I ona je neusporedivo viša u odnosu na Svjetsku flotu. Istp pise u izvješću. Imali su utilizaciju preko 98%, a svj flota cca 86%
marcipan 1.4.2015 15:53
@plavi
uvijek me razvesele takvi pesimistični članci…u kojima neki analitičari laprdaju o propasti…ne samo brodara sipkih tereta, već i naftnih kompanija uslijed recimo pada cijene nafte…ili cijene prirodnog plina…recimo ovi u US više ne znaju gdi bi sve pohranili svu tu silnu naftu i plin…ima da svi tamo koji se bave naftom i plinom bankrotiraju…ili da se obogate kada počnu izvoziti plin u EU…
isto je i sa brodarskim sektorom…stanje je nikakvo…svi to već znamo…vozarine nikakve već nekoliko godina…a ipak, ploviti se mora…jasno, ima i nekih koji bankrotiraju…možda se to dogodi i jadroplovu…a možda i 80% firmi koje su izlistane na ZSE…ne vidim da posluju išta bolje ili gore….
zato se veselim tim pesimističnim osvrtima…jer obično smo onda negdi pri dnu….recimo, kada je cijena barel nafte pala sa 100 $ na 40 $, uvijek će se još naći netko tko će vikati da ide na 20$…a istovremeno taj netko se dobrano krca…
vidjet ćemo…
marcipan 27.2.2019 21:07
gigic23
Koje misliš operativne 365/366 mil kn sa kokiko ono operativnih dana manje. Inače Marcioančiću nauci citati bilancu RDG i cqsh flow. Doduse trebat će godine, ali…..
Trebat će godine da se sektor i vozarine oporave…a i tebi da to shvatiš…
Ovo je Marcipan pisao krajem veljace. Kaze trebat će godine da se vozrine oporave. Jednom Nostradamus uvijek Nostradamus ✌👍
Kejp +1,8%
Danas će Panamaxi vjerojatno porasti do 17.500$. Ali čini se da ni to nije dovoljno da se ATPL konačno malo mrdne. “Zabetonirala” se na ovim razinama i ne mrda. Pomalo i neobično, čini se… Al takva situacija otvara pretpostavku naglog skoka cijene u jednom trenutku i to vjerojatno za 40-50% na trenutnu cijenu.
BDI +2.0, 2.088
Capesize +1.79% to $29,624
Panamax +0.94% to $17,359
Supramax 58k tons +4.36% to $12,753
Handysize +1.75% to $8,210
🤞👌😉😂✌👍😎👋👏💪😀😁