čekaj malo, tek tražimo gdje je dno aktualnog pada, a vi bi već napadali..MA50 je na 1550 (plava linija)..na njoj bi mogli stati (ako ima sreće).
Atpl je lijepo odradila 2 uzlazna i 1 korektivni val u srpnju…4. val u korekciji se jako izdužio, možda iz objektivnih razloga…trump, ljetni odmori, blabla -svastanesto. U svakom slučaju ostaje joj za odradit zavrsni 5. val..koji bi tim vise mogao biti zanimljiv 🙂
Atpl je lijepo odradila 2 uzlazna i 1 korektivni val u srpnju…4. val u korekciji se jako izdužio, možda iz objektivnih razloga…trump, ljetni odmori, blabla -svastanesto. U svakom slučaju ostaje joj za odradit zavrsni 5. val..koji bi tim vise mogao biti zanimljiv 🙂
Kakvi valovi? Sta to netko jos gleda i prati? Da po tom investiram, odavno bi se ostavio tog posla
Atpl je lijepo odradila 2 uzlazna i 1 korektivni val u srpnju…4. val u korekciji se jako izdužio, možda iz objektivnih razloga…trump, ljetni odmori, blabla -svastanesto. U svakom slučaju ostaje joj za odradit zavrsni 5. val..koji bi tim vise mogao biti zanimljiv 🙂
Kakvi valovi? Sta to netko jos gleda i prati? Da po tom investiram, odavno bi se ostavio tog posla
[/quote]
Haha, a svatko si isformulira nesto logicko u lakse razumljivo… valovi, pravokutnici, parabile, tangente… ali svede se na to da pokusavas predvidit nepredvidljivo, kladionica 😀
ATPL ne trza… Kad trzne…bit će drž…nedaj…što sad…zašto nisam ranije kupio…joj, gdje mi je pamet bila…što sad…jel da kupim sad ili da čekam opet korekciju…ma ovo mora pasti, toliko je raslo…
Sad će trznut malo, iza 14 h…vozarine su “samo’ 15.000-16.000$.
BDI +1.49%, 1.774
Capesize +1.62% to $24,410
Panamax +1.79% to $15,440
Supramax 58k tons +0.56% to $11,136
Handysize +0.1% to $7,713
👍💪👏👋😉😎👌😁🤞😀✌
hvala @gigic23
BDI +1.49%, 1.774
Capesize +1.62% to $24,410
Panamax +1.79% to $15,440
Supramax 58k tons +0.56% to $11,136
Handysize +0.1% to $7,713
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Danas samo pozitiva!!
U Kini Cape-ovi i Panamaxi značajno rastu 💪💪💪💪💪
“We expect a strong #Capesize market towards Q4
“China’s commodity imports show that there is a far degree of resilience in the economy, lower commodity prices may act as spur to further buying, as they help margins.”Reuters says
#seanergymaritime #BCI #drybulk #shipping”
We expect a strong #Capesize market towards Q4
“China’s commodity imports show that there is a far degree of resilience in the economy, lower commodity prices may act as spur to further buying, as they help margins.”Reuters says#seanergymaritime #BCI #drybulk #shipping pic.twitter.com/0YrbtI2Jpo— Seanergy (@Seanergy_SHIP) August 12, 2019
“It is expected that IMO 2020 will create logistical challenges in terms of supply of marine fuel to ship owners globally. In addition to being an interesting economic opportunity, our participation in the joint venture will ensure access to acquire marine fuel at competitive prices. (…).”
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Golden-Ocean-og-Frontline-inngaar-joint-venture
“Dry cargo boss is bull
– We remain positive for the rest of 2019”
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Vi-forblir-positive-til-resten-av-2019
Potražnja za prijevozom raste, ponuda brodova ista ili se smanjuje zbog ugradnje scrubbera
“In its shipping daily, Pareto Securities writes that they note, among other things, that scrubber installations have a significant impact on this market, where the vessels spend more time in the shipyards than previously expected, which reduces the available shipping capacity.”
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Oppgang-for-Baltic-Dry
Možda i naši “vrhunski” manageri i oni koji upravljaju dioničkim fondovima shvate da je krajnje vrijeme za ulaz u kvalitetne brodarske dionice, kakve upravo i jesu dionice naše perjanice, naše Atlantske plovidbe. Tik, tak, tik, tak…