atpl 15.02.2016.=100
11.04.2017. =480
za mene kao skromnog investitora to su propuštena "čuda" ali dozvoljavam
da ima i onih za koje je to "kikiriki" koji ostvaruju veće prinose.
ako ste jedan od tih svaka čast,čestitam ,moj naklon.
sa svojim sam prinosima zadovoljan i nebi ih mjenjao.
neka ostane svakome njegovo i svi sretni.
vi vjerujete da netko može "napucati" cijenu?
da je atpl napucana?
na temi atpl ste imali pozive željnim da prodaju dionice atpl,nudilo im se da preuzmu dionice na posudbu i nitko nije prihvatio pa ni vi i znate što ?
jako dobro da niste jer bi danas imali još bitno više razloga za mokre snove.
ostali brodari će odraditi svoje,strpljivi će dočekati.
brodari su neutemeljeno kolateralne žrtve agrokora.
investitori će dočekati svoje a kratkoročno nije moj stil pa…
pa eto…na osnovu čega je cijena u godinu dana porasla sa 100 na 400?
kako to da se nije barem udvostručila cijena ulpl i jdpl?
kako je to atpl pošteđena agrokora dok ostali nisu?
i da…mislim da se cijena itekako može napucati…na ovom plitkom tržištu sve je moguće…najlakše napumpat cijenu….
[/quote]
Nije se udvostručila jer jer je to bila dogovorena operacija Biblije i uprave i radi se o tihom preuzimanju. Pa nije njih SOA slučajno istraživala.
Slazem se da je to tajna operacija.jos bi nadodao da maric stvarno nije znao kako agrokor posluje, da je clintonica zapravo guster i da nas chemtrailsi svakodnevno truju
Možda je tebi to zabavno i smiješno, al sve se zna.
Nego, kad će BDI na 2000? Valjda zato raste Atlantska… ccc
Možda je tebi to zabavno i smiješno, al sve se zna.
Nego, kad će BDI na 2000? Valjda zato raste Atlantska… ccc
Kako raste kad pada evo vec nekoliko tjedana
Capeovi +203$😃
atpl 15.02.2016.=100
11.04.2017. =480
za mene kao skromnog investitora to su propuštena "čuda" ali dozvoljavam
da ima i onih za koje je to "kikiriki" koji ostvaruju veće prinose.
ako ste jedan od tih svaka čast,čestitam ,moj naklon.
sa svojim sam prinosima zadovoljan i nebi ih mjenjao.
neka ostane svakome njegovo i svi sretni.
vi vjerujete da netko može "napucati" cijenu?
da je atpl napucana?
na temi atpl ste imali pozive željnim da prodaju dionice atpl,nudilo im se da preuzmu dionice na posudbu i nitko nije prihvatio pa ni vi i znate što ?
jako dobro da niste jer bi danas imali još bitno više razloga za mokre snove.
ostali brodari će odraditi svoje,strpljivi će dočekati.
brodari su neutemeljeno kolateralne žrtve agrokora.
investitori će dočekati svoje a kratkoročno nije moj stil pa…
pa eto…na osnovu čega je cijena u godinu dana porasla sa 100 na 400?
kako to da se nije barem udvostručila cijena ulpl i jdpl?
kako je to atpl pošteđena agrokora dok ostali nisu?
i da…mislim da se cijena itekako može napucati…na ovom plitkom tržištu sve je moguće…najlakše napumpat cijenu….
[/quote]
Vjerovatno zato jer AP posluje pozitivno i jer postoje investitori koji to prepoznaju. Jednostavno,zar ne Marcipan 😃
Capeovi +203$😃
cape pojas 5-ti dan
ne loše ,još ako ili bolje rečeno kada i ostali udare u sinergiju
biti će razloga za zadovoljstvo još i više a i za šampanjac jednog dana ali i neizbježno sa druge strane SŽJ,barem nas iskustvo tako uči…
a greške u uvijek moguće i nebi bilo….
🙂
Order book vise ni ne postoji..
Dno smo dotaknuli…sada gore..
Tako je to…dok ce brodogradilistima smrknuti brodarima ce sunce zasjati..
Polovni brodovi na.mjesecnoj bazi rastu do 5%
Bulk carrier rates significantly dropped in April due to China’s declining drive to import iron ore.
The capesize index in the month of April peaked at about USD12,000, 40% down from the previous month’s USD20,000 as demand for iron ore in China plunged due to the ample stockpiles it generated during the time when steel prices were on the mend.
The country’s iron ore stocks reached 130 million tonnes on the assumption that prices of steel exports would increase in the coming months.
However, steel prices declined, causing the sentiments of Chinese steel producers to go down as well.
The development caused shipping firms to venture into cut-rate contracts on the expectation that demand for
chartered vessels would fall further.
Aside from iron ore, the coal market is showing signs of fading on the possibility of Beijing reversing its ruling on coal importation to allow production in local mines.
“Freight rates of midsize carriers will face downward pressure if the government decides to increase production and cut imports,” Tramp Data Service said in a report.
Also, ships that carry imports along the South America-China route are on the downswing with rates of panamax-size charter prices plunging to an average of USD8,100 in mid-April.
Market analysts said the decline is in connection with imports of soy beans and other crops in Beijing that reached their peak. Moody’s Japan vice-president Mariko Semetko said that if China continues
to hold iron ore and soy beans on its stock piles, the vessels would remain stuck in port and more drops in freight rates are expected to take place.
U svijetu je do kraja travnja ugovoreno 179 brodova, što je na bazi godišnje usporedbe za četiri mjeseca porast od oko šest posto.
Prije toga pad potražnje bio je strelovit. U 2013. ugovoreno je 3048, u 2014. ukupno 2208, u 2015. tek 1635, a u 2016. ukupno samo 513 brodova. Blagi oporavak tržišta koji se događa trebao bi se u idućim mjesecima odraziti i na oporavak vozarina i cijena novogradnji.
http://www.dryships.com/pages/report.php
Indikator budućnosti kažu. Kakva je onda budućnost?