Kolega BudFox je pitao. Ja sam stavio odgovor, a moderator je izbrisao. Zadnji put kad su vozarine za Panamaxe bile na 17.000$ bilo je u ožujku sad već daleke 2011. i tada je cijena ATPL bila cca 720-740 kn.
Hvala maratonac!
@maratonac
Je, al je firma imala zancajno vecu flotu brodova, hotele u vlasništvu i radila gotovo dvostruko vece prihode, kao i bila operativno profitabilnija (nego danas) i to unatoč snažnim negativnim trendovima u brodarstvu. Naravno, imala je i vise duga, no moja poanta je da je to gotovo nemoguce usporedjivati.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2011-1Q-NotREV-K-HR.xls
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2011-1Y-REV-K-HR.pdf
Kakva nam je situacija u Kini?
@maratonac
Je, al je firma imala zancajno vecu flotu brodova, hotele u vlasništvu i radila gotovo dvostruko vece prihode, kao i bila operativno profitabilnija (nego danas) i to unatoč snažnim negativnim trendovima u brodarstvu. Naravno, imala je i vise duga, no moja poanta je da je to gotovo nemoguce usporedjivati.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2011-1Q-NotREV-K-HR.xls
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2011-1Y-REV-K-HR.pdf
Nek si ti to nama rekao i razjasnio…
Kakva nam je situacija u Kini?
Kejpovi osštro porasli… ostali segmenti manji minus.
Cape?
Panamax?
Po svemu sudeći… ronimo.
sve su nam plovidbe do sada s lošim rezultatima, nadajmo se najboljem, valjda će bar jedna biti malo pozitivna, a ne vjerujem da to može biti jadroplovidba
Kakva nam je situacija u Kini?
a svejedno za kinu i da sve tamo poraste +10%.. mi bi ostali tu di jesmo sa par milja prometa :))