Cape +0,8% već okreće
Kakav jal kod kolega sto nam BDI opet danas raste, za ne povjerovati, sve same jedinice, a samo ste objavili javni podatak!!!
Panamax?
BDI -0.51%, 1.937
Capesize +0.81% to $27,145
Panamax -3.22% to $16,869
Supramax 58k tons -0.73% to $11,492
Handysize +0.49% to $7,575
👌😉👏😂😎
No comment!!! 😁
With the help of a fast-paced increase in freight rates in the Capesize and Panamax markets, the BDI has reached a level last seen in December of 2013 (though it must be noted that we are now looking at a new BDI with much bigger weighting on the Capesize market). The Capesize market has been the one that has made the most remarkable upswing, with the BCI Time Charter Average having increased by US$ 29,503 (equivalent to an 853% increase) since the 2nd of April of this year and the BPI Time Charter Average having increased by US$ 13,162 (equivalent to a 297% increase) since its bottoming out on the 4th of February”.
Dry Bulk Market: Gloom Makes Way for Optimism After 300% Capesize Rally
kolege. o cemu se tu raspravlja? zadnje 3 strane rpelsitane izgeldaju kao da se prica o stranim indexima i stranim dionicama?
Tema je BDI (baltic dry index – brodarski indeks). Ovdje se iznose svakodnevne promjene brodarskih indeksa i raspravlja se o brodarskim indeksima i potencijalu istih. Ponekad se kao primjer spominju strani ili domaci brodari, te njihov potencijal u odnosu na indekse.
Malo sam pogledao i odustao od bilo kakve kupnje. Da bi vozarine za drybulk rasle kako valja trebalo bi bar 20% brodova otići u rezalište. Ovdje se flota povećava iz godine u godinu. Kad čovjek samo pogleda koliko je brodova bilo 2004 a koliko danas sve je jasno. Ovako budu plovili s niskim vozarinama cijelu vječnost. Užas od sektora
Malo sam pogledao i odustao od bilo kakve kupnje. Da bi vozarine za drybulk rasle kako valja trebalo bi bar 20% brodova otići u rezalište. Ovdje se flota povećava iz godine u godinu. Kad čovjek samo pogleda koliko je brodova bilo 2004 a koliko danas sve je jasno. Ovako budu plovili s niskim vozarinama cijelu vječnost. Užas od sektora
Kolega, slažem se s vama. Bolje odustati od ulaganja nego nemirno spavati, bez obzira što mislim da ste vrlo, vrlo, vrlo površno izanalizirali stanje na brodarskom tržištu…
Malo sam pogledao i odustao od bilo kakve kupnje. Da bi vozarine za drybulk rasle kako valja trebalo bi bar 20% brodova otići u rezalište. Ovdje se flota povećava iz godine u godinu. Kad čovjek samo pogleda koliko je brodova bilo 2004 a koliko danas sve je jasno. Ovako budu plovili s niskim vozarinama cijelu vječnost. Užas od sektora
Blizu si istine, iako je kratkoročno situacija povoljna.
Iskreno, jedva čekam da se maknem iz tog mulja !
Malo sam pogledao i odustao od bilo kakve kupnje. Da bi vozarine za drybulk rasle kako valja trebalo bi bar 20% brodova otići u rezalište. Ovdje se flota povećava iz godine u godinu. Kad čovjek samo pogleda koliko je brodova bilo 2004 a koliko danas sve je jasno. Ovako budu plovili s niskim vozarinama cijelu vječnost. Užas od sektora
Paaa ne trebaju vise rasti… nek budu tu di jesu +/- koja milja…
Ugovorene novogradnje prvih 6 mjeseci su bas ubijene bile… Neka tako i ostanu
Malo sam pogledao i odustao od bilo kakve kupnje. Da bi vozarine za drybulk rasle kako valja trebalo bi bar 20% brodova otići u rezalište. Ovdje se flota povećava iz godine u godinu. Kad čovjek samo pogleda koliko je brodova bilo 2004 a koliko danas sve je jasno. Ovako budu plovili s niskim vozarinama cijelu vječnost. Užas od sektora
Blizu si istine, iako je kratkoročno situacija povoljna.
Iskreno, jedva čekam da se maknem iz tog mulja !
[/quote]
Predmnijevam da je daleko od istine.