Kina svi segmenti osim supri u minusu, kejpovi značajno.
kejp -11,6%
ova korekcija došla u pravo vrijeme treba se malo uzdrmat i ohladit
Zbilja ne znam šta bi to trebalo biti dobro u “korekciji”?
To je poštapalica kojom se luzeri tješe kada nisu prodali na vrijeme ili su dionice kupili preskupo i prekasno, ali stvarno ne vidim što bi to bilo dobro za bilo koga, osim za naručitelje brodskog prijevoza, da vozarine padaju nakon kraćeg razdoblja rasta?
je je, pratimo u rastu i u padu. Inače kako si?
Korekcija. Ok. Vjerojatno dno ATPL na cca 380 kn. To bi bilo cca 20% korekcije. Sve više od toga bi bilo neracionalno, nepotrebno…uzevši u obzir da su Panamaxi iznad 17.000$.
Sve će to u jednom trenutku biti itekako nadoknađeno, ali tada će rast ići do 5xx kn.
mislim ja da su se na našem tržištu izmiješale i plovidbe i indexi i tereti i brodovi, osobno od svih ponuđenih imam i kupujem Atpl, a Tpng samo imam, ostali me za sada ne zanimaju
Pa budući da je jučer BPI porastao, a danas je malo u minusu, i trenutno je na jako visokim razinama, ne znam zašto neki misle da naši brodari trebaju pasti??!
Pri ovim vozarinama, 7.mj. će biti u ogromnom plusu, a time i 3. kvartal i tako nadalje…
Zbilja ne znam šta bi to trebalo biti dobro u "korekciji"?
To je poštapalica kojom se luzeri tješe kada nisu prodali na vrijeme ili su dionice kupili preskupo i prekasno, ali stvarno ne vidim što bi to bilo dobro za bilo koga, osim za naručitelje brodskog prijevoza, da vozarine padaju nakon kraćeg razdoblja rasta?
[/quote]
a isto tako se tješe oni koji nisu kupili na vrijeme.. tko zna možda budu imali prilike, nikad se nezna,, samo vjerojatno ni tada neće iskoristiti
vozarine su prenaglo porasle, to nije zdravo ni održivo, ali one tako i rastu i padaju, hbga.. glavno da je presjek ugovornih vozarina i dalje debelo iznad vrijednosti koje donose dobit, i to skoro duplo !!!, pa ekipa neka kalkulira dali je to dobro ili loše 😉 …
https://www.hellenicshippingnews.com/category/report-analysis/weekly-dry-time-charter-estimates/