Tako, tako… samo po bidu…
Ovdje bi game changer mogao biti ako BDI pređe 2000 bodova, a
i čekaju se rezultati za prvih 6. mjeseci poslovanja ATPL
Baltic Dry-indeksen er torsdag opp 2,2 prosent til 1.816 poeng
Capesize-ratene er opp 1,1 prosent til 26.705 dollar per dag.
Panamax-ratene opp 5,0 prosent til 15.018 dollar per dag, men Handysize er opp 1,1 prosent til 6.868 dollar per dag. Supramax er opp 1,9 prosent til 9.897 dollar per dag.
ovo je ludilo kako raste -Panamaxi prešli 15000 dolara
Uz današnje stope, brodovi koji su na spot tržištu zarađuju dobar novac. Prema Cleaves Securities, Capesizeu je potrebna dnevna stopa od $ 16,328 da bi otišla na nulu.
U svom tjednom ažuriranju, Fearnley Securities piše da temeljni uvjeti za tržište Capesize ostaju robusni, budući da su svi glavni rudnici vraćeni u pogon, a uz povijesno visoke cijene željezne rude, dobivaju što je moguće više volumena.
ovo su sada fine vozarine za panamaxe, uz poprilično smanjenje novih narudžbi novih brodova ove godine…..
sad da se na ovom valu samo 6-to mj….. godišnje i višegodišnje vozarine iskorigiraju pa da otvorimo novu bocu vina da proslavimo odličnu odluku pred 3 godine 🙂 ….
Što se tiče Panamaxa transport soje iz USA u Kinu gura daljni
rast istih. Panamaxi su danas prešli 15 000$ što se zadnji put
desilo 2013. g.
Prijevoz željezne rude iz Brazila i dalje gura rast indexa, a poglavito
Cape-ova.
Supre i Handy-ji također lijepo rastu, a uskoro bi, ako se rast nastavi,
Supre mogle prijeći granicu od 10 000 $/dan.
Vani lijepa zelenjava. Odmor za oči.
Samo, kako će to nama pomoći…
s obzirom na trendove porasta vozarina vjerujem kako ćemo vrlo brzo kod Atpl prijeći razinu od 400 kuna pa i više, a i kod Ulpl možemo očekivati lijep rast. ( smirila se medijska hajka na njih, prodali su brod, znatno će riješiti kreditne obveze, vjerujem kako će nakon porasta vozarina doći i do porasta vrijednosti brodova zbog povećane potražnje, pa bi trebalo doći i do revalorizacije vrijednosti brodova)
vjerujem kako imamo razloga vjerovati kako će druga polovica godine biti odlična po prihodima za brodare.
imam pitanje i za one koji imaju više znanja i saznanja – po kojim cijenama su ugovorene vozarine i na koje vremensko razdoblje. Da li i Atpl i Ulpl imaju na svim brodovima ugovorene vozarine ili neki brodovi imaju prihode u skladu sa kretanjem indeksa.
Reklo bi se da zaostajemo, kao da se dovoljno ne trudimo.hahaha.ali ipak je jasno ko dan da cemo prije ili kasnije porasti a sad koliko jako ostaje za vidjeti. ja bi se usudio prognozirati ako vozarine za panamaxe od danas pa do kraja godine budu imale prosjek današnje vrijednosti vozarina ( znaci 15000) možemo očekivati i cijenu Atpl puta 2 u odnosu na današnju cijenu. A sad bumo vidjeli kao ce biti. mozda nas Bdi još pozitivnije iznenedi pa svi koji smo unutra dignemo, ja bi to nazvao Atpl Jack pot……svakim danom visokih vozarina atpl postaje sve isplativija kupnja……pogotovo na ovim cijenama……trenutna mi cijena atpl više odgovara panamaxima od 12000 a ne 15000, no izgleda da placamo danak losih vozarina u prvom djelu godine makar je atpl imala po meni odličan rezultat za prvi kvartal s obzirom na vozarine……ko zna možda drugi bude lošiji od prvog…..
Ma sve ok, obicno ne raste polako svaki dan par %… nego skokovito, kad krene bit ce drz nedaj i tko nije iskoristio priliku tesko ce nabrzaka uci jer ce se pitat jel to to od rasta ili ide i dalje.. kad je padalo isto je bilo silovito, da nisi znao dali prodati ili je dosta palo vec… vjerujem da ce sad bit kontra kroz koji mjesec. A meni svjedeno dali ovaj mjesec ili za godinu dana ako vozarine ostanu ovakve :))
Fale ovi kaj stalno crnjače. Gotovo da i nema komentara koji prizivaju armagedon.
Bez takvih, ova dionica nema perspektivu.
Gdje li su se svi posakrivali…