ok ..prodala AP 2 broda …i hotel …i to je ok ..bar su ljudi pametni ..prolaze kroz krizna vremena NE zadužujući se kod lihvarskih banaka …a kaj bi trebali ..ko agrokor uzet kredite kod rusa, amera svi ovi bankarski lihvari jedva čekaju nekoga oderat …nakupovat hrpu brodova više ..uzet kredite za poslovanje…predložit partnerima u svijetu ..mjenično plaćanje 🙂 ..faktoring ..pa ko šatro fenomenalno poslovat …ljudi se bore …vole svoju firmu ..ovise naravno o svjetskim kretanjima cijena ..
i to sve nije ništa loše ..odlična firma ..ali nadasve borbeni ljudi ..nije IB tu bez razloga frende
[/quote]
Potpisujem i dodajem,koji iole značajniji svjetski dry bulker prošao bez dokapa. Usprkos tome posluju negativno. ßto se tiče IB,siguran sam 100%, da je sve napravio extra studiozno. Sinergija koja se na taj načim stvorila napravit će iz odlične tvrtke vrhunsku. Živi bili pa vidjeli…….😃
što je sa starom zgradom zemljom stanovima posl.prostorima….
Čeka se komercijalizacija po najboljoj cijeni. To su definitivno potencijalni dodatni bilančni benefiti. 😃👍
Janlana
Hoteli su prodani, prodaju se brodovi, bdi gadno roni a ova godina lagano prolazi.
Gdje će završiti firma ako bdi bude na neprofitabilnim razinama još par godina?
Koliko se kapitala još może otopiti?
Može li doć do dokapa?
Bravo Robinho,
Napokon se ti i ja u nečrmu slažemo. Dokap apsolutno da, aamo kada, po kojoj cijeni i što i koliko kupiti sa parama.
Tako se ražmišlja Robinho 👍👏
capeovi okrenuli
evo i malo zelenila nakon dugog crvenila.
prostora za rast ima nemalo.
čekamo da se capevi vrate nazad down under
pa će i za ostale biti više “zraka”
kinezi su “gladni” da skoro pa gladniji ne mogu biti.
ako će denamd biti veći od suply-a,zna se,nema majci…
neće pomoći niti SŽJ
🙂
ovo još može biti samo prividni rebound , tj.lažnjak.
ali ako nastave sa rastom 3 uzastopna dana ,( praksa je tako pokazala ) ) , bit će fino
…. ono što je indikativno , jest da je i USA dobro okrenula danas . vidjet ćemo tamo u utorak….
falco@
možda će ovaj puta biti lažnjak a možda i neće ali ukupnog sam dojma da će prevladati ako ne sada tada malo kasnije up trend.
možda griješim ali i dalje nenormalizirana do kraja down under situacija je značajno utjecala na zadnja kretanja vozarina te očekujem da će vrijeme odraditi svoje?
…. ono što je indikativno , jest da je i USA dobro okrenula danas . vidjet ćemo tamo u utorak….
da doista snažan rast na početku trgovanja,a možda je i to samo odbijanac “lažnjak”?
meni izgleda ipak malo preozbiljno za lažnjak?
možda i griješim,nebi bilo…
🙂
Baltic index slips on weaker panamax, smaller vessel rates
May 5, 2017 by Reuters dry bulk carrier ship shipping
Dry Bulk Vessel Discharging Cargo, Image (c) Karatzas Photographie Maritime
ReutersBy Karen Rodrigues – May 5 (Reuters) The Baltic Exchange’s main sea freight index, tracking rates for ships carrying dry bulk commodities, slipped on Friday, as gains in capesize rates failed to offset lower rates for panamax and smaller vessels.
The overall index, which considers rates for capesize, panamax, supramax and handysizeshipping vessels, declined 10 points, or 1 percent, to 994 points.
The panamax index slipped for the twelfth straight session, losing 25 points, or 2.4 percent, to end at 1,023 points.
Average daily earnings for panamaxes, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, decreased $203 to $8,225.
Among smaller vessels, the supramax index was down 11 points, at 811 points, while the handysize index fell nine points to 523 points.
The capesize index snapped a four-session losing streak and gained 22 points, or 1.5 percent, to end at 1,480 points.
Average daily earnings for capesizes, which typically transport 150,000-tonne cargoes such as iron ore and coal, climbed $85 to $11,499. (Reporting by Karen Rodrigues in Bengaluru; Editing by Sai Sachin Ravikumar