Cape?
BCI -9,4%
BCI -9,4%
olala…počinje li to preokret trenda prema dolje?!
huhg@
kolega brodolomac@ to odrađuje na najvišem nivou pa…
bliže je da bliže ne može biti ali za hop pričekajmo još koji “sat”.
posljedice bi trebale biti pozitivne za sektor mjerljivo na skali u godinama.
to je što se tiče trajanja a intenzitet je teško predvidljiv i podložan pogledu iz vlastitih cipela.
vrijeme će presuditi
p.s.
nije tajna da ja ne nosim čavlerice
🙂
Danas bezveze panika na ATPL, a oni nemaju uopće Cape-ove 🙂
Nešto je usput i upalo u mreže 🙂
Opet vani rastu brodari, a i cijeli market
https://finance.yahoo.com/quote/GOGL?p=GOGL&.tsrc=fin-srch
Evo i velike preporuke za BUY brodara:
The quarterly shipping update from analysis manager Joakim Hannisdahl in Cleaves Securities leaves little doubt that – in addition to drinking Solo and eating Kvikk Lunsj – is time to buy shipping shares.
His message is impossible to misunderstand. "A super time to increase exposure", he concludes.
Can only go up
Of the 25 shipping companies that the brokerage house has coverage, 22 purchase recommendations, while three receive holdings, all receive dry cargo.
While he sees an upside of about 55 percent for the dry cargo shares in total, he believes in even greater upside in the shipping of liquid natural gas (LNG). There, too, the rates have fallen back somewhat from peak levels in the fourth quarter last year, partly as a result of a warmer winter than expected in the Far East.
"We nevertheless predict that spot rates will explode in the second half of 2019, and reach new record levels during the fourth quarter," he writes.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/04/Et-supert-tidspunkt-aa-oeke-eksponeringen-paa
Da se jos jednom prisjetimo ovoga clanka
VEĆ je na 850 kažeš?
Ajd dobro, kad ti kažeš da je već, onda je već.
Doduše, lani je bio na skoro 1380 u isto doba, ali nema veze, sad je već na 850.
https://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
Jad i bijeda.
[/quote]
haha, bravo jubito, fino si mu spustio 👍
[/quote]
Ja na ovom blomberg linku vidim 1032, pa jel moguce da je jos poraslo 🙂
P.S. Doduse danas su Cape-vi malo odmorili nakon porasta preko 100%, pa je BDI na 985
Ja na ovom blomberg linku vidim 1032, pa jel moguce da je jos poraslo 🙂
P.S. Doduse danas su Cape-vi malo odmorili nakon porasta preko 100%, pa je BDI na 985
https://tradingeconomics.com/commodity/baltic
Dosta dobro je potegnuo up, ali daleko je to od 1500, s tim da Panamaxi i Supramax ne mrdaju, a za capesize me zapravo boli neka stvar.
Nadam se da će idući tjedan nastaviti oporavak, ali ne samo na krilima tržišta capesize brodova koji su za nas zapravo nebitni.
Znam da ćete me sada napadati kako su capesize brodovi driveri tržišta i kako bez njih nema oporavka, ali meni su oni nebitni, jer sam se nebrojeno puta uvjerio da su oni rasli kao mutavi, BDI je rastao, a Panamaxi i Supramaxi su blago rasli, stagnirali ili čak padali.
Za naše brodare su najbitnije vozarine za Panamaxe i Supramaxe.
Oporavak capesize tržišta bez pratnje ostalih je “kujac od jalove ovce”.
Još malo o brodovima, da se znate orjentirati što je za neku firmu bitno, a što je nebitno: