Sada pišeš i glorificiraš tih 18% kao da su pri tome brodari zaradili tonu love…18% su veće u odnosu na prošlu godinu koja je bila nikakva…
I s tim povećanjem prosječnih vozarina…koje je eto takvo…ništa posebno…plovili su s gubitcima…
Stvari se ne žele nazvati onakvima kakve jesu…sad je "perfect storm" kriv za ovaj drastičan pad vozarina…to nitko nije mogao predvidjeti…i takve se stvari dešavaju jednom u 1000 godina…da nije bilo toga…bdi bi već odavno bio preko 2000…
Pa ne znam koliko vam ta teorija baš drži vodu…
Ja sam rekao kuda idu vozarine…dok su drugi vidjeli nešto drugo…izgleda da ja opet vidim nešto drugo…slabljenje svjetske ekonomije, usporavanje Kine koje nije bilo nikad veće…neizvjesnost oko trgovinskog rata koja će još potrajati ohoho, postepeni ulazak EU u recesiju, a kasnije i svih ostalih…ali…ništa od toga nema veze…već su puknuće brane, višemjesečne kiše krive za pad cijena vozarina…
Ajde..vidjet ćemo tko je bio u pravu…i što čeka brodare…
ne glorificiram jer sam i osobno očekivao više ali nije ni fer kako ti tendenciozno obezvrijeđuješ rast od 18% u 2018 i trenutno stanje,imaš nedavno iskustvo na usa tržištu koje te je demantiralo.
prikazujem dobre i loše strane podjednako,barem pokušavam.ne zaboravi da je taj rast od 18% uključivo i sa stvarno lošim 4q koji će biti niska baza za ovogodišnji obračun,
manje je važno u kojem će mjescu ili kvartalu više ili manje ,jedino je važan prosjek i to godišnji
Da,trenutno je perfect storm i držim da nije održiv i pravo mjerilo stanja.
di je istina pokazat će izvješća 4q za koja očekujem da će biti takva da ćeš bit skeptičan po pitanju točnosti.
a ako kod nas i može vani je gotovo nemoguće značajnije frizirati.
svj ekonomija slabi radi neizvjesnosti koje bi se trebale rješiti uskoro jer u protivnom ide sve u mp3.
to možeš htjeti ili biti zaslužan za to samo ako nisi svoj pa očekujem da će se izbjeći.
veliki igrači znaju naći win-win do nekog novog odmjeravanja rogovlja.
u suprotnom su i prividni trenutni dobitnici kasniji veliki gubitnici.
ako nisi pogledaj dukumentarac o trump povijesti i sve će ti biti jasnije.
to su punokrvni trgovci i biznismeni koji ne prezaju….
dogovora će biti a svaki dogovor je otklanjanje velike neizvjesnosti za svj trgovinu.
barem na neko vrijeme disanje punim plućima.tanka je linija koja razdvaja previše od premalo brodova pri tome pomaci na avg vozarinama mogu biti nestvarni.
i danas tome svjedočimo a u nekoj budučnosti izgledno i u suprotnom smjeru.
Zamolba kolegama…
Skratiti postove barem na pola
Hvala
Donald Trump launches charm offensive, calling Liu He one of the world’s ‘most respected men’
Trump also hailed China’s decision to buy 5 million tonnes of US soybeans, after Beijing bought another 5 million in December.
https://www.scmp.com/news/china/diplomacy/article/2184644/us-china-trade-talks-become-theatre-liu-finds-himself-focus
Evo preporuke za kupnju bulkera uz prosječan povrat od 100% na sadašnje cijene dionica.
https://www.cleaves.no/single-post/2019/01/30/Dry-Bulk-Shipping-Update-BUY—Tragedy-Hits
Ali takvih preporuka bilo je i lani pa vidimo kako je ispalo.
Neradi ti link,
I’m a potencijala i u DCIX + share buy back, SHIP, isto, jel su neke za razliku od domaćih korigirane do daske
Nisu važni ni prosjeci. Važno je kakvi su zaključeni ugovori, po kojim cijenama voze brodovi ATPL od 01.01. do 31.12. Kaj ako ATPL ima većinu ugovora zaključenih na duži vremenski period? Tada, ovakve oscilacije kretanja BDI-a malo ili nimalo utječu na nju…
FI su jedini pokazatelji…ajmo pričekat…Ovako samo trkeljanje bez ikakve objektivnosti, ovisno o tome jel netko ima ili nema dionicu ATPL.
Tako je maratonac, AP kao iskusni renomirani brodar ima ugovore otprilike 80% fiksirane unaprijed na 6mjeseci a cije su cijene znatno vece od cijena u prvom mjesecu a preostalih cc.20% je vezano uz spot trziste.
Evo preporuke za kupnju bulkera uz prosječan povrat od 100% na sadašnje cijene dionica.
Ali takvih preporuka bilo je i lani pa vidimo kako je ispalo.
Neradi ti link,
I'm a potencijala i u DCIX + share buy back, SHIP, isto, jel su neke za razliku od domaćih korigirane do daske
[/quote]
Evo ponovo
Vaš link …
kolega kvasac oni se goste drugim specijalitetima, a to je već sigurno preveženo
Zamolba kolegama…
Skratiti postove barem na pola
Hvala
s obzorom da sam sebe prepoznao u ovom komentaru da odgovorim što sam već više puta ponovio.
1.ili se rodiš ili se ne rodiš da možeš kratko..
2.višekratno sam pozivao da me netko primi na tečaj kratkog komentiranja i to bez uvjeta upisa diplome u radnu knjigu,nitko se nikad nije javio pa…
3.100 komentara sa po jednim redom je jednako kao i jedan komentar od sto redova.
4.komentiram kada želim za to imati vremena i to je uglavnom u zimskom periodu jer mi je onaj drugi predragocjen a proljeće je pred vratima pa…
5 smisao foruma nije nekomentiranje i nečitanje već je pretpostavka da oni koji to ne žele da neće biti prisutni
6.zadnje a možda i najvažnije je da 2klika u 2 sekunde za ignore rješavaju problem a tko može reći da…
Nisu važni ni prosjeci. Važno je kakvi su zaključeni ugovori, po kojim cijenama voze brodovi ATPL od 01.01. do 31.12. Kaj ako ATPL ima većinu ugovora zaključenih na duži vremenski period? Tada, ovakve oscilacije kretanja BDI-a malo ili nimalo utječu na nju…
FI su jedini pokazatelji…ajmo pričekat…Ovako samo trkeljanje bez ikakve objektivnosti, ovisno o tome jel netko ima ili nema dionicu ATPL.
nekoliko komentara iznad tvog sam….
…zato i inzistiram na avg vozarinama i to prije svega kroz FI…