U SAD ide smanjivanje poreza na rad te corporate tax sa 35 na 15.
Mislim da će to blagotvorno djelovati na sve pa i na BDI. Također ECB će držati i dalje niske kamate, opet very good.
Samo naprijed!
Fi za ulpl je dobro,pogledaj malo bolje
gledam…ali ne znam što se ima za vidjeti..
u bilanci vjerujem da je prikazano realno stanje što se tiče vrijednosti flote…budući da imaju mladu flotu koja se sastoji od 4 tankera nosivosti 52610 mt…svai nek vrijedi po 25 mil $…to je 100 mil za tankere…i 5 bulk carriera…nek svaki vrijedi po 15 mil…to je 75 mil…to je to…recimo…kod jdpl nema još čiste računice u izvješću oko vrijednosti flote…
međutim…ova mlada flota je u bilanci ostavila traga…dugoročne obveze…nešto preko milijardu kuna i kratkoročnih još 186 milijuna….uz prijenos gubitka veći od 500 milijuna….
a prvi kvartal koji se najavljivao kao prekretnica…uslijed rasta vozarina…čak se zazivalo da će brodari već u prvom kvartalu biti oko nule ili čak poslovati s plusom…prihodi manji za 3 milijuna u prvom kvartalu….a kao prošla godina je bila toliko loša, da nije mogla biti gora za brodare (prema nekima)….ali gubitak u prvom kvartalu je još uvijek veliki…i bio bi još veći, ali zahvaljujući jakom dolaru uspjeli su izvuć nešto na tečajnim razlikama…
vozarine i bdi je krenuo u rikverc…a i dolar…pa ne znam što se može očekivati dobroga u drugom kvartalu…a i općenito…ova godina neće zasigurno biti onako dobra kako su neki ovdje najavljivali…eto nas u 5. mjesecu još malo…a vozarine nisu ni približno tamo gdje su neki najavljivali da će biti…
iznimka je atpl kod nas…čiju cijenu na životu drži jedan dioničar…što nikako ne može biti pokazatelj nekakvog trenda u shippingu…
Fi za ulpl je dobro,pogledaj malo bolje
Kolega falco jeli moze objašnjenje navode, jer ja to iskreno ne vidim …..
Isprika, sad vidjeh da je smanjenje dugih i kratkih obveza manja za 61mil kn., ako ste na to mislili….. da to mijenja na stvari…
gledam…ali ne znam što se ima za vidjeti..
u bilanci vjerujem da je prikazano realno stanje što se tiče vrijednosti flote…budući da imaju mladu flotu koja se sastoji od 4 tankera nosivosti 52610 mt…svai nek vrijedi po 25 mil $…to je 100 mil za tankere…i 5 bulk carriera…nek svaki vrijedi po 15 mil…to je 75 mil…to je to…recimo…kod jdpl nema još čiste računice u izvješću oko vrijednosti flote…
međutim…ova mlada flota je u bilanci ostavila traga…dugoročne obveze…nešto preko milijardu kuna i kratkoročnih još 186 milijuna….uz prijenos gubitka veći od 500 milijuna….
a prvi kvartal koji se najavljivao kao prekretnica…uslijed rasta vozarina…čak se zazivalo da će brodari već u prvom kvartalu biti oko nule ili čak poslovati s plusom…prihodi manji za 3 milijuna u prvom kvartalu….a kao prošla godina je bila toliko loša, da nije mogla biti gora za brodare (prema nekima)….ali gubitak u prvom kvartalu je još uvijek veliki…i bio bi još veći, ali zahvaljujući jakom dolaru uspjeli su izvuć nešto na tečajnim razlikama…
vozarine i bdi je krenuo u rikverc…a i dolar…pa ne znam što se može očekivati dobroga u drugom kvartalu…a i općenito…ova godina neće zasigurno biti onako dobra kako su neki ovdje najavljivali…eto nas u 5. mjesecu još malo…a vozarine nisu ni približno tamo gdje su neki najavljivali da će biti…
iznimka je atpl kod nas…čiju cijenu na životu drži jedan dioničar…što nikako ne može biti pokazatelj nekakvog trenda u shippingu…
[/quote]
Niti jedan dioničar nije i ne može biti tako moćan. Kod AP je definitivno sinergija po svim segmentima operativno – investicuijsko – vlasnički probudila optimizam koji je potpuno preokrenuo kompaniju u pozitivnom smislu, a što će se vjerovatno brzo i potvrditi, vjerovatno već na Fi Q1.
kad nitko neće…evo ja ću…
BDI -25
BCI – 19 (-55 $)
BPI – 73 (-584 $)
BSI -9 (-108 $)
trend je jasno vidljiv…
Trend je vidljiv,ali u suprotnom smjeru.prirodno je da dodje do laganog zastoja.ne bi bilo normalno da stalno raste
Vjetar u krmu
Ma ne mogu vjerovat.a sto ce bit u utorak?
Trend je vidljiv,ali u suprotnom smjeru.prirodno je da dodje do laganog zastoja.ne bi bilo normalno da stalno raste
kad dođe do zastoja, onda cijene vozarina ne cure iz dana u dan za recimo panamaxe po 500$, nego su u nekom malom minusu ili plusu…to je za mene mali zastoj…
ali ovo je žestoko okrenulo…i pitanje je gdje će se zaustaviti…