BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Po svemu sudeći pad će se nastaviti jer su jedino capeovi do sada držali indeks.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

a što reći nego sretno!
neki ovdje nikad nisu čuli za onu burzovnu o hvatanju noževa koji padaju…


Slazem se, samo dokup ovdje dolazi u obzir jer ovo kada raste onda leti u nebo!!


a što reći nego sretno!
neki ovdje nikad nisu čuli za onu burzovnu o hvatanju noževa koji padaju…


Slazem se, samo dokup ovdje dolazi u obzir jer ovo kada raste onda leti u nebo!!

[/quote]

Kada se dijele savjeti, fer je i pošteno pokazati reference. Za ovaj savjet vjerujem da je Tvoje osobno iskustvo. Ako nije problem podjeli ga sa nama, da Svi nešto naučimo. Hvala

😁👍

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋


Ove razine cijene su definitivno za dokup i sam razmišljam za kupnju 200-300kom.

tako se pisalo pred par mjeseci na 500 kn…pa pred dva mjeseca na 400 kn…a piše se opet sada

20+ godina aktivnog investiranja u Hrv i inozemstvu. jesi sretan?



a što reći nego sretno!
neki ovdje nikad nisu čuli za onu burzovnu o hvatanju noževa koji padaju…


Slazem se, samo dokup ovdje dolazi u obzir jer ovo kada raste onda leti u nebo!!

[/quote]

Kada se dijele savjeti, fer je i pošteno pokazati reference. Za ovaj savjet vjerujem da je Tvoje osobno iskustvo. Ako nije problem podjeli ga sa nama, da Svi nešto naučimo. Hvala

😁👍
[/quote]

Global crude steel output increases by 4.6% in 2018

Global crude steel output increases by 4.6% in 2018

Iron Ore Miners Are Surprise Winners From A Shift Away From Scrap Steel
“Lower scrap use could persist, lifting iron ore demand,” the bank said in a note headed “less scrap, more ore”.
Morgan Stanley’s calculations show that the shift away from high-priced scrap could boost overall iron ore demand in China, which has the world’s biggest industry, by around 40 million tons a year.

Iron Ore Miners Are Surprise Winners From A Shift Away From Scrap Steel

Na GOGL jutros rasturačina
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl.ol/view/v1?bypass=true&ltr=1

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


20+ godina aktivnog investiranja u Hrv i inozemstvu. jesi sretan?



a što reći nego sretno!
neki ovdje nikad nisu čuli za onu burzovnu o hvatanju noževa koji padaju…


Slazem se, samo dokup ovdje dolazi u obzir jer ovo kada raste onda leti u nebo!!

[/quote]

Kada se dijele savjeti, fer je i pošteno pokazati reference. Za ovaj savjet vjerujem da je Tvoje osobno iskustvo. Ako nije problem podjeli ga sa nama, da Svi nešto naučimo. Hvala

😁👍
[/quote]
[/quote]

Prijatelju Ne soli pamet, koliko dugo investiraš, već koliko si uspjesan, a ako zelis raspraviti moze pm

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Tovarish a i ostali kolege, samo jedno kratko pitanje postavljam za sve i molim lijepo da se kratko obrazloži. Da li smatrate da sa ove razine od 300kn dionica ima potencijala za rast ili pad i zbog čega? Moje subjektivno mišljenje je da je na 300kn dionica podcijenjena za cc.30% u odnosu na rezultate poslovanja u 2018.godini te javno dostupne cijene prijevoza za sadašnje i polugodišnje rute u 2019.godini.Hvala.

@amerikanec
FI rezultati za 2018. su prošlost, bitna je sadašnjost tj budućnost
kina jako usporava, gospodarski rat sad/kina je sve gori i sve to će utjecati na vozarine i loše FI za ovu godinu.
kad izađe FI za 1Q s minusom, pa ako opet bude minus za drugi, što misliš hoće li cijena biti na 400 ili prije na 200 kn?


Tovarish a i ostali kolege, samo jedno kratko pitanje postavljam za sve i molim lijepo da se kratko obrazloži. Da li smatrate da sa ove razine od 300kn dionica ima potencijala za rast ili pad i zbog čega? Moje subjektivno mišljenje je da je na 300kn dionica podcijenjena za cc.30% u odnosu na rezultate poslovanja u 2018.godini te javno dostupne cijene prijevoza za sadašnje i polugodišnje rute u 2019.godini.Hvala.

Evo da malo podupremo razmisljanja cijenjenog kolege sa par brojeva

01/2016 8.554 mil
Isporuke 01/2017 8,828 mil dwta

01/2018 4,944 mil dwta

do danas 01/2019 2,173 mil dwta

Ćisto da se vidi

😁

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

A gledaj, medalja ima dvije strane a mi smo sada na prekretnici, carine vise nad glavom do 1.3. te će uvelike ovisiti ostatak godine od tog eventualnog dogovora a težinu također imaju i rezališta do kraja godine gdje će se sigurno ponuda smanjiti a potražnja naravno uvelike ovisi o daljnjem gospodarskom rastu Kine.

New Report

Close