Po svemu sudeći pad će se nastaviti jer su jedino capeovi do sada držali indeks.
a što reći nego sretno!
neki ovdje nikad nisu čuli za onu burzovnu o hvatanju noževa koji padaju…
Slazem se, samo dokup ovdje dolazi u obzir jer ovo kada raste onda leti u nebo!!
a što reći nego sretno!
neki ovdje nikad nisu čuli za onu burzovnu o hvatanju noževa koji padaju…
Slazem se, samo dokup ovdje dolazi u obzir jer ovo kada raste onda leti u nebo!!
[/quote]
Kada se dijele savjeti, fer je i pošteno pokazati reference. Za ovaj savjet vjerujem da je Tvoje osobno iskustvo. Ako nije problem podjeli ga sa nama, da Svi nešto naučimo. Hvala
😁👍
Ove razine cijene su definitivno za dokup i sam razmišljam za kupnju 200-300kom.
tako se pisalo pred par mjeseci na 500 kn…pa pred dva mjeseca na 400 kn…a piše se opet sada
20+ godina aktivnog investiranja u Hrv i inozemstvu. jesi sretan?
[/quote]
Kada se dijele savjeti, fer je i pošteno pokazati reference. Za ovaj savjet vjerujem da je Tvoje osobno iskustvo. Ako nije problem podjeli ga sa nama, da Svi nešto naučimo. Hvala
😁👍
[/quote]
Global crude steel output increases by 4.6% in 2018
Iron Ore Miners Are Surprise Winners From A Shift Away From Scrap Steel
“Lower scrap use could persist, lifting iron ore demand,” the bank said in a note headed “less scrap, more ore”.
Morgan Stanley’s calculations show that the shift away from high-priced scrap could boost overall iron ore demand in China, which has the world’s biggest industry, by around 40 million tons a year.
Iron Ore Miners Are Surprise Winners From A Shift Away From Scrap Steel
Na GOGL jutros rasturačina
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl.ol/view/v1?bypass=true<r=1
[/quote]
Kada se dijele savjeti, fer je i pošteno pokazati reference. Za ovaj savjet vjerujem da je Tvoje osobno iskustvo. Ako nije problem podjeli ga sa nama, da Svi nešto naučimo. Hvala
😁👍
[/quote]
[/quote]
Prijatelju Ne soli pamet, koliko dugo investiraš, već koliko si uspjesan, a ako zelis raspraviti moze pm
Tovarish a i ostali kolege, samo jedno kratko pitanje postavljam za sve i molim lijepo da se kratko obrazloži. Da li smatrate da sa ove razine od 300kn dionica ima potencijala za rast ili pad i zbog čega? Moje subjektivno mišljenje je da je na 300kn dionica podcijenjena za cc.30% u odnosu na rezultate poslovanja u 2018.godini te javno dostupne cijene prijevoza za sadašnje i polugodišnje rute u 2019.godini.Hvala.
@amerikanec
FI rezultati za 2018. su prošlost, bitna je sadašnjost tj budućnost
kina jako usporava, gospodarski rat sad/kina je sve gori i sve to će utjecati na vozarine i loše FI za ovu godinu.
kad izađe FI za 1Q s minusom, pa ako opet bude minus za drugi, što misliš hoće li cijena biti na 400 ili prije na 200 kn?
Tovarish a i ostali kolege, samo jedno kratko pitanje postavljam za sve i molim lijepo da se kratko obrazloži. Da li smatrate da sa ove razine od 300kn dionica ima potencijala za rast ili pad i zbog čega? Moje subjektivno mišljenje je da je na 300kn dionica podcijenjena za cc.30% u odnosu na rezultate poslovanja u 2018.godini te javno dostupne cijene prijevoza za sadašnje i polugodišnje rute u 2019.godini.Hvala.
Evo da malo podupremo razmisljanja cijenjenog kolege sa par brojeva
01/2016 8.554 mil
Isporuke 01/2017 8,828 mil dwta
01/2018 4,944 mil dwta
do danas 01/2019 2,173 mil dwta
Ćisto da se vidi
😁
A gledaj, medalja ima dvije strane a mi smo sada na prekretnici, carine vise nad glavom do 1.3. te će uvelike ovisiti ostatak godine od tog eventualnog dogovora a težinu također imaju i rezališta do kraja godine gdje će se sigurno ponuda smanjiti a potražnja naravno uvelike ovisi o daljnjem gospodarskom rastu Kine.