Greek dry bulk shipowner Diana Shipping has agreed to extend the time charter contract with Germany’s Uniper Global Commodities for one of its Post-Panamaxes.
Under the agreement, the company’s 87,150 dwt Electra would continue working for Uniper for a period until mid-September 2019 or mid-December 2019 the latest.
During the extended period, the 2013-built bulker would work at a gross charter rate of USD 13,500 per day, as compared to the earlier earned rate of USD 8,000 per day.
The new charter period started on October 19, 2018.
Diana Shipping informed that the employment extension is expected to generate around USD 4.4 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the time charter extension.
Znači 11-14 mjeseci ali 69% više
KOja je točka pozitivne nule za atpl – 6 500, 7 000 usd ili više?
investimir,
Imaš procjene kolega forumaša na prethodnoj stranici kao i ovdje
http://www.poslovni.hr/forum/tema/atpl-atlantska-plovidba-dd-720?page=3307
Uz napomenu da su, barem prema dosadašnjim iskustvima, u atpl prihodi predvidivi dok rashodi baš i nisu.
BULK:BALTIC DRY-INDEKSEN -1,9% TIL 1.516 POENG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er ned 1,9 prosent til 1.516 poeng, ifølge The Baltic Exchange torsdag.
Baltic Dry -1,9%
Capesize -1,9%
Panamax -2,8%
Handysize +0,1%
Supramax -1,0%
Baltic Dry-indeksen angis i poeng. Resterende segmenter er snittrater i dollar pr dag.
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
25.10.18 1.516 18.662 12.993 9.772 12.378
woodiron,
Je li ove godine isporučeno manje ili više brodova nego prošle?
Je li ove godine ugovoreno manje ili više brodova nego prošle?
Jesu li indeksi i vozarine ove godine veći ili manji u odnosu na prošlu?
Misliš li da je danas bolje vrijeme za kupiti ili za prodati brod?
Je li bolje imati manji ili veći dug?
Je li bolje imati veći ili manji equity?
Hajde nam izračunaj za Atlantsku D/E.
IMO’s high sulfur carriage ban remains on track for March 2020: IBIA
IMO’s high sulfur carriage ban remains on track for March 2020: IBIA
Indian coal imports rise at the fastest rate in 3-1/2 years
China steel, iron ore prices climb for 4th day on firm demand, falling inventories
China steel, iron ore prices climb for 4th day on firm demand, falling inventories
25.10. ‘Padmini’ 2012 75506 dwt dely Yuhuan 25/27 Oct trip EC Australia redel China $10,000 – BG Shipping
prika brodolomac jeli se sa vaki vozarin more za najam brodi pokrit opex?
jeli ni na vaki vozarin atlanska otkazala najam godin dana ranije?
Hrvatska brodarska tvrtka Atlantska plovidba obavijestila je da je njezin ugovor o povratnom najmu s tvrtkom Rosebank Maritime, koji se odnosi na brod za rasute terete „Orsula“, završio ranije nego je planirano.
Prema podnesku za burzu, ugovor o najmu prestao je vrijediti.
Brod za rasuti teret, nosivosti 34.168 dwt, prodan je neimenovanom vlasniku 2014. godine zajedno s još dva broda, „City of Dubrovnik“ i „Atlant Frauke“.
Nakon prodaje, tvrtka ga je ponovno unajmila na razdoblje od pet godina.
U odvojenom izvješću, Atlantska plovidba je izjavila da je nedavno prodani brod „Libertas“ isporučila novom vlasniku u luci Fangcheng u Kini.
Tvrtka je u travnju prodala brod u seriji od dva broda po cijeni od 27 milijuna dolara. Očekuje se da će drugi brod iz serije biti isporučen novom vlasniku u kolovozu
ima i boji ugovori na https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/markets-landing-page/marketdata/drycargo/dry-bulk-fixtures
ja san izvuka ovi pari mi se da je to novi smir za vozarin ako ne sadi za 2019 po orderbooku i svitskom trgovinskom ratu.
ajmo promatrat
na tvoji pitanj imaš odgovori na drugi forum.
‘AP Sveti Vlaho’ 2009 53529 dwt dely Mississippi River 19/22 Oct min 4/abt 6 months redel worldwide $15,500 – Meadway –
woodiron,
umjesto pisanja pamfleta, radije odgovori na krajnje jednostavna pitanja koja sam sinoć postavio.
Znam da je AP Sveti Vlaho u vlasništvu Atlantske, ali nisam znao da je i ovaj Padmini. Reci, koliko dobiti može priskrbiti Atlantskoj plovidbi ovaj ugovor za AP Svetog Vlahu?
Kako si uspio preskočiti ovaj ugovor, koji je bio točno ispod ugovora Padminia?
2018-10-25 TIMECHARTER
‘Sidari’ 2007 75204 dwt dely Amsterdam end Oct trip Baltic redel UKC $15,000 – Atlantic Coal & Bulk
Za kompaniju Atlantic Coal & Bulk inače voze brodovi Atlantske.
Kako si uspio citirati samo taj najniži ugovor objavljen jučer na Lloyd’s za panamaxe, dok su svi ostali u rasponu od 12.750$ pa do 18.000$?
brodolomac odgovorija si na šta si tija iz moj komentar i napravija se da nisi pročita šta si pročita.pročitaj još jednom pa ćeš naći
ima i boji ugovori na https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/markets-landing-page/marketdata/drycargo/dry-bulk-fixtures [lloydslist.maritimeintelligence.informa.com]
ja san izvuka ovi pari mi se da je to novi smir za vozarin ako ne sadi za 2019 po orderbooku i svitskom trgovinskom ratu.
ajmo promatrat
na tvoji pitanj imaš odgovori na drugi forum.
prolaze miseci a još niki od vas nija skupija force za zalipit novi orderbook ovdi i prokomentirat a za prognozu da ne govorin.
a jeste ga lipili i guštali ovdi dok vam je bija po voji.
fala ti šta si zalipija danas ove dobre visti to je ono šta bi i ja tija da ima više takih visti pa će i vozarin gori.
mene interesiraju i dobre i loše visti.volija bi da ima više dobri visti i da me orkeštar uviri da ono šta je vidin ka loše visti da nisu loše visti.
da ne prodan ako ni još vrime za prodat.
očekiva san više od vozarin a morebit da će sad krenit gori?
ako su isporuke brodi na dnu a vozarin ne moru gori šta će bit kadi se isporuke povećadu u 2019 i 2020?