donjuan
brate je u pravu si bila je neka forca za gori na strancima pri onog pada burzi priko bare.
ako se oće gori triba bi bdi probit 1750.
jeli se to more dogodit triba vidit.kinezi odlučivadu jeli će potegnit veće zalihe na ore i coal.
ako stisni jača zima i bez kiše da hidroenergija zakaže more se dogodit da pribaci dvi iljade.
za 2019 je orderbook priko mire i ne triba očekivat puno od vozarin.
za 2020 će ga još više prebacit.
znači čeka se nova kriza a da neće vozarine extra gori,ništa od velikih zalih za novu krizu.
more se pomalo otvorit kladiona koji će prvi brodari stradat.
ja bi reka da su to oni šta imaju najveći dug da će ih kamate brzo satrt.
i oni šta će naručit novi brodi u 2019 i 2020.
donjuan
brate je u pravu si bila je neka forca za gori na strancima pri onog pada burzi priko bare.
ako se oće gori triba bi bdi probit 1750.
jeli se to more dogodit triba vidit.kinezi odlučivadu jeli će potegnit veće zalihe na ore i coal.
ako stisni jača zima i bez kiše da hidroenergija zakaže more se dogodit da pribaci dvi iljade.
za 2019 je orderbook priko mire i ne triba očekivat puno od vozarin.
za 2020 će ga još više prebacit.
znači čeka se nova kriza a da neće vozarine extra gori,ništa od velikih zalih za novu krizu.
more se pomalo otvorit kladiona koji će prvi brodari stradat.
ja bi reka da su to oni šta imaju najveći dug da će ih kamate brzo satrt.
i oni šta će naručit novi brodi u 2019 i 2020.
woodiron,
daj malo nabaci brojeve s kojima ćeš argumentirati ove svoje izjave iz rukava o veličini orderbooka za 2019. pa nadalje. Reci nam koliko su manje isporuke novogradnji ove godine u odnosu na prošlu. I reci nam koji je odnos orderbooka u odnosu na veličinu flote. Te se osvrni malo na povijesne vrijednosti tog omjera.
https://finance.yahoo.com/quotes/DRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK%2CNM%2CQMAR%2CTBSI/view/v1
Vatromet na brodarima, posebno na dionici ESEA, trenutno je +120,45%.
DRYS – + 15,39%
NM – + 19,72%
Sutra će biti zanimljivo 🙂
brodolomac@
očekivan da neki iz orkeštra zalipi ovdi orderbook za 2019
lipili ste ga na početku godine kadi je bija 0,1 posti
ja san jedan od ritkih da je ima force stavit svoju prognozu u prvom misecu za orderbook za 2019.u međuvrimenu san poziva sto puti da ga se objavi.
maestro mi je ovdi napisa” Pitaš stalno za orderbook, pa prikane plati pare i sve ćeš znati”.
je ove godine su isporuke manje nego prošle.
sad to usporedi sa bdindexom za prošlu i ovu godin pa prognoziraj šta će bit slideće godine kadi se isporuke povečaju a svitska trgovina radi trgovinskog rata uspori rast.
ako ti opit nećeš imat force stavit svoju prognozu ovdi ja ću svoju stavit za bdi i za orderbook.
po stanju orderbooka za 2020 kako je sadi more se pritpostavit da će orederbook za 2020 nadmašit 2019.orderbook i isporuke su dvi različite stvari ali nisu tako različite ka šta bi orkeštar tija prikazivat.neka se otkaže 30 posti opit je puno ako se glida da je flota 830 milja a to je previše za 100 milja kako ja procinjivan.ako vozarin krinu gori malo će se odgodit za isporuku u 2019 i 2020.
u slideća dva miseca ja ću promislit jeli pobić ili ostat još godin dana.
zato bi tija da se ovdi šta boje raspravi.
očekiva san da će vozarin više rasti.trump je napravija veliko s…e za brodari.
ako se ne more puno zaradit triba promislit jeli se isplati rizik da se zaglavi u brodari u slidećoj krizi.
woodiron,
kako sam i pretpostavio, od brojeva i analize ništa, već prvenstveno propaganda koje se ni Goebbels ne bi stidio.
BULK:BALTIC DRY-INDEKSEN -0,1% TIL 1.577 POENG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er ned 0,1 prosent til 1.577 poeng, ifølge The Baltic Exchange tirsdag.
Baltic Dry -0,1%
Capesize +1,3%
Panamax -2,3%
Handysize +0,3%
Supramax -0,5%
Baltic Dry-indeksen angis i poeng. Resterende segmenter er snittrater i dollar pr dag.
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
23.10.18 1.577 19.436 13.740 9.741 12.631
22.10.18 1.579 19.180 14.068 9.714 12.698
19.10.18 1.576 18.932 14.217 9.704 12.771
18.10.18 1.565 18.491 14.327 9.674 12.890
17.10.18 1.554 18.099 14.385 9.636 12.981
16.10.18 1.578 18.683 14.364 9.619 13.026
15.10.18 1.584 18.894 14.259 9.585 13.071
12.10.18 1.579 18.746 14.227 9.536 13.102
11.10.18 1.515 17.205 14.133 9.473 13.138
10.10.18 1.493 16.744 14.030 9.396 13.117
09.10.18 1.503 17.012 14.012 9.336 13.104
08.10.18 1.530 17.692 14.029 9.296 13.074
05.10.18 1.536 18.026 13.849 9.206 13.034
04.10.18 1.554 18.639 13.685 9.232 12.977
03.10.18 1.574 19.319 13.470 9.209 12.951
02.10.18 1.570 19.217 13.461 9.187 12.942
01.10.18 1.555 18.749 13.577 9.178 12.981
Greek dry bulk shipowner Diana Shipping has agreed to extend the time charter contract with Germany’s Uniper Global Commodities for one of its Post-Panamaxes.
Under the agreement, the company’s 87,150 dwt Electra would continue working for Uniper for a period until mid-September 2019 or mid-December 2019 the latest.
During the extended period, the 2013-built bulker would work at a gross charter rate of USD 13,500 per day, as compared to the earlier earned rate of USD 8,000 per day.
The new charter period started on October 19, 2018.
Diana Shipping informed that the employment extension is expected to generate around USD 4.4 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the time charter extension.
Znači 11-14 mjeseci ali 69% više
giga kako ovo komentiraješ?
ne tribaš ovo za brodi šta se kupuju samo scrap.
Scrapping has been almost non-existent given improved market conditions, with demolitions dropping by 74 pct to 2.6 million deadweight tons, reaching the lowest year of scrapping since 2007.
Cape? BDI?