BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


momci…ide vam ovo ispod 1300 vrlo brzo…

marcipan

brate to se traži.
m.udo za napisat svoju procinu.
jeli moreš precizirat to vrlo brzo?
jeli si mislija prije ili posli peaka?
ako moreš u par redi napisat ali konkretno šta te navelo na tu procinu.
da provirimo jer si do sadi dosta falija a more bit da si u pravu.
https://finance.yahoo.com/news/ahoy-upside-ahead-b-riley-183145727.html
https://finance.yahoo.com/news/options-market-predicting-spike-golden-135801155.html

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.


momci…ide vam ovo ispod 1300 vrlo brzo…

I na 1300 je bilanca pozitivna 😎
A na 2000 je bajna

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Houston — Panamax grains cargo freight rates from the East Coast of South America have reached near four-year highs and are set to go even higher in mid-October as bunker fuel prices continue to soar, market sources said Friday.

“Owners may soon be asking well into the $18,000s/day on time charter for Panamax vessels from the ECSA,” a ship broker source said. “Especially at a time when bunker fuel prices are so high. Owners are asking crazy numbers to try and hedge against the bunker increases — we could see the voyage rate hit $40/mt by next week.”
https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/shipping/100518-atlantic-panamax-grains-freight-hits-near-4-year-high-on-bunkers

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

@woodiron

Treba sagledati makroekonomsku sliku…koja postaje sve anemičnija…
Pročitaj na temi ATPL…post od aliena2…rast kamatnih stopa, rast cijena nafte nikako ne može dobro utjecati na potrošnju…
Cijene nafte pogotovo utječu na cijenu transporta i operativni trošak koji uslijed toga postaje sve veći za prijevoznike…a marže sve manje što direktno utječe na dobit istih…
Sa smanjenom maržom postavlja se pitanje i dovodi pod znak upitnika i zaduživanje tih firmi…
Porast kamatnih stopa utjecat će na potrošnju…a smanjena potrošnja na potražnju…
Uz sve to…trgovinski rat i prepucavanje između Amerike i Kine…dolazi samo kao ulje na vatru…
Izgleda je cijena od 100$ za barel nafte iza ugla…i mogla bi se vrlo brzo realizirati…s obzirom na sankcije prema Iranu zbog nuklearnog programa …a koje stupaju na snagu 4.11….
Štrumf…kako ga ti zoveš…neće tako lako popustiti…a neće ni Kinezi…i ova “patka” o čipu i špijuniranju je plasirana kako bi se proizvodnja vratila natrag kući…sve je to povezano i imat će utjecaja na ponudu/potražnju što se tiče shippinga….


@pinball

Hm…nije ista bilanca na 1300 kad je cijena nafte 40$ i kad ista ode preko 70$ s tendencijom daljnjeg rasta…nemojte razmišljati samo o prihidima, razmislite malo i o rashodima…more bit i bdi preko 2000, a da će rezultati biti gori…

Rast cijena nafte je nešto najbolje što se moglo dogoditi bulkerima.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

@marcipan

mislite li da će bulkeri ploviti sporije ili brže uz veće cijene nafte?
Vjerujem da znadete kako troškovi goriva nisu uvijek na teret brodara, već ovisi o tome kako je brod ugovoren.



@woodiron

Treba sagledati makroekonomsku sliku…koja postaje sve anemičnija…
Pročitaj na temi ATPL…post od aliena2…rast kamatnih stopa, rast cijena nafte nikako ne može dobro utjecati na potrošnju…
Cijene nafte pogotovo utječu na cijenu transporta i operativni trošak koji uslijed toga postaje sve veći za prijevoznike…a marže sve manje što direktno utječe na dobit istih…
Sa smanjenom maržom postavlja se pitanje i dovodi pod znak upitnika i zaduživanje tih firmi…
Porast kamatnih stopa utjecat će na potrošnju…a smanjena potrošnja na potražnju…
Uz sve to…trgovinski rat i prepucavanje između Amerike i Kine…dolazi samo kao ulje na vatru…
Izgleda je cijena od 100$ za barel nafte iza ugla…i mogla bi se vrlo brzo realizirati…s obzirom na sankcije prema Iranu zbog nuklearnog programa …a koje stupaju na snagu 4.11….
Štrumf…kako ga ti zoveš…neće tako lako popustiti…a neće ni Kinezi…i ova "patka" o čipu i špijuniranju je plasirana kako bi se proizvodnja vratila natrag kući…sve je to povezano i imat će utjecaja na ponudu/potražnju što se tiče shippinga….


@pinball

Hm…nije ista bilanca na 1300 kad je cijena nafte 40$ i kad ista ode preko 70$ s tendencijom daljnjeg rasta…nemojte razmišljati samo o prihidima, razmislite malo i o rashodima…more bit i bdi preko 2000, a da će rezultati biti gori…


nisi odgovorija jeli tvoja prognoza ispod 1300 vrlo brzo za prije ili poslije peaka?
svitska makroenekonomija daje više tereta.trend je up poslidica bdi sa 700 na 1700.
more bit da će to štrumf prominit.
čita san neku analizu da nebi tribalo bit drama poslidica i da zaratu do kraja.
piše da je razmina usa kina 12 % svitske trgovine a ne more stati more se samo smanjit.
štete će bit ajmo promatrat.
kina će okrinit na domaću potrošnju pa će opit tribat ore i uglina.
u zadnje vrime indija raste boje od kine i moru oni radit čelik za amere i opet će tribat sirovine.
svitska potrošnja raste jer ljudi ima više ima i više šoldi.
more bit da će ovi šta imaju novije brodi boje profitirat ako cina nafte raste.
ako cina nafte raste smanjiva se brzina brodi a to je dobro za brodari.
višak brodi se smanjiva i triba bi pojačat scrap. ne isplati se na stari brod
dati 2 milje za sulphur.
štrumf bi triba malo uštopat orderbook isporuke novi brodi i vako demand raste brže.
sad san ti napisa zašto očekivan bdi priko dvi iljade u peaku.

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

jasno je da će voziti sporije…i bit će u prednosti brodari koji imaju brodove veće nosivosti…tu je najbolje na našem tržištu poziocionirana ATPL…ali sve pod uvjetom da se potražnja ne smanji…ne znam šta će JDPL sa svojim handymaxima…a ni ULPL povećanje cijena nafte ne ide u prilog…
S povećanjem cijene nafte rastu i cijene sirovine, metali i ostalih roba…što će zasigurno utjecati i na smanjenje potražnje istih….možemo govoriti sad o Indiji, Brazilu, Australiji itd…ali bez Kine može biti velik problem…
Ovo nije situacija kakvu smo imali prije…nitko ne zna dokle će trgovinski rat dogurati…neki predviđaju da će ovo trajati godinama…i da se neće ovo tek tako brzo odmotati…to može imati katastrofične posljedice za svjetsku ekonomiju…a prvi koji će stradat biti će prijevoznici…
Kina sve više prelazi na alternativne izvore energije…i praktički je otpisala ugljen…a na tragu toga je i Europa…jedino još papa štrumpf potiče ugljen…a njegova era vladavine bi mogla skončati za 2 godine…
Ono na što bi tipovao tijekom ovih vremena…jesu kompanije orijentirane na alternativne izvore energije i na proizvođače električnih vozila u Kini…budući su Teslu “nagradili” s 40% tarifama…a i vlada subvencionira električna vozila…tako da do 2035. pređu kompletno na elektriku…

@ woodiron

što se tiče prognoze…rekao sam ti…da mislim da ste bili blizu peaka….on vam je na razinama 1700-1800 bodova…
sad slijedi spuštanje ispod 1300 u vrlo kratkom vremenu…a onda je moguć i zaron ispod 1000….što se budemo više bližili 4.11…..
kao najbolji scenarij….da se relativno bezbolno i brzo razriješi odnos između SAD-a i Kine….što se ne nazire ni u tragovima….



@marcipan

mislite li da će bulkeri ploviti sporije ili brže uz veće cijene nafte?
Vjerujem da znadete kako troškovi goriva nisu uvijek na teret brodara, već ovisi o tome kako je brod ugovoren.

što se tiče ugovora…jel znate kakvi su kod ATPL?
hvala…




@marcipan

mislite li da će bulkeri ploviti sporije ili brže uz veće cijene nafte?
Vjerujem da znadete kako troškovi goriva nisu uvijek na teret brodara, već ovisi o tome kako je brod ugovoren.

što se tiče ugovora…jel znate kakvi su kod ATPL?
hvala…
[/quote]

Na znam kakvi su ugovori, ali je najvjerojatnije dio brodova ugovoren s “time charter”, a dio je na “spotu”.


@ woodiron

što se tiče prognoze…rekao sam ti…da mislim da ste bili blizu peaka….on vam je na razinama 1700-1800 bodova…
sad slijedi spuštanje ispod 1300 u vrlo kratkom vremenu…a onda je moguć i zaron ispod 1000….što se budemo više bližili 4.11…..
kao najbolji scenarij….da se relativno bezbolno i brzo razriješi odnos između SAD-a i Kine….što se ne nazire ni u tragovima….


brate ti ka fol pesimista a kad ono peak do 1800?:D
znači capeovi 30-35 iljada a pnmxi 20 iljada.
lipi se šoldi zarađivadu na te vozarine a moru i lipi ugovori na duže ugovorit.
stranci najavljivadu dividende nisi komentira.
ne tribaš se previše pristrašivat štrumfa jer trgovina ne more stat sa carinami.
more se neki dil smanjit ali drugi će uletit ka indija,brazili ostali.
roba će poskupit i cinu će platit potrošači.
kina je rekordu sa uglinom za struju i raste više od svi drugi izvori.
to se još godinami ne more prominit.
more bit za 20 ili 30 godin ali sad triba struja i ne more se čekat.
mene interesiraje šta će bit za misec dva a ne za 20 godin.
za 20 godin moru brodari dvaput gori doli.
ja se nisan vinča za brodari ako tako procinim prodam ih sve sad u peaku.
sam si napisa da idu el auta u kini a od kud struja?

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

New Report

Close