cape:pnmx 2,34
ajmo promatrat do kud ovo more vako.
cape:pnmx 2,40
Ovaj mjesec još rastu capeovi a od idućeg i ostatak flote a naročito panamaxi, tako da će se taj omjer smanjiti na 1,8-1,9,zanimljiva jesen je pred nama a naročito 2019.
ameru volija bi da si pravu.
jeli vidiš ugovore na 2-3 godin?
nima tu puno vire u ona šta bi mi tili.
u prošli 12 miseci je demand dosti potegnija treba vidit jeli se to more vako nastavit a trump se ne primiriva.
novi brodi se naručivaju više svaki je nepotriban i ruši cine vozarin kome moreš dokazat?
ako su ovi za naftu odridili proizvodnju i nabili cine tribaju i brodari ograničit broj novi brodi ili će ih pola u bankrot u slidećoj krizi.
to je tribalo dogovoit još davni,utrka u naručivanju je krinula.
gigic je napisa da je orderbook na 80 milja jeli moru po tom rast vozarin ka šta bi mi tili?
ovdi more nova regulativa spasit nešti i povičat scrap na kratko vrime.
posli slidi rast orderbook i opet isto.
Brodovi će morati uložiti u nove skupe sustave ili prijeći na LNG
Predviđa se da će zbog ekoloških zahtjeva u pomorskom prometu cijena barela rasti onako kako je rasla 2007-2008. godine, kad je skok cijena također djelomično bio rezultat manjka nisko sumpornih goriva. Predviđa porast cijene barela na 160 dolara i više.
Hoće li i vozarine rasti kao 2007-2008. godine.
http://pomorac.net/2018/08/06/brodovi-ce-morati-uloziti-u-nove-skupe-sustave-ili-prijeci-na-lng/ [pomorac.net]
to se ne isplati na starije brodi a za novi triba imat šoldi
more milijardi investicij će to bit za svi brodari a triba vidit jeli će to oni uspit financirati i prebacit na cine vozarin. more bit da će uspit ako neće bit previše brodi.
scrap će se povičat za još dobri brodi to je gubitak za brodari ako cine vozarin ne rastu.
tribaju se svi izredat na dokovanju i tu je gubitak na broju dana.
bura se sprima a more bit i dobro za brodari.
od bodari do brodari more bit puno velika razlika.
to se ne isplati na starije brodi a za novi triba imat šoldi
more milijardi investicij će to bit za svi brodari a triba vidit jeli će to oni uspit financirati i prebacit na cine vozarin. more bit da će uspit ako neće bit previše brodi.
scrap će se povičat za još dobri brodi to je gubitak za brodari ako cine vozarin ne rastu.
tribaju se svi izredat na dokovanju i tu je gubitak na broju dana.
bura se sprima a more bit i dobro za brodari.
od bodari do brodari more bit puno velika razlika.
Ko to more platit?
😀😎
BALTIC CAPESIZE-INDEKS -3,1% TIL USD 26.439/DAG
BALTIC CAPESIZE-INDEKS -3,1% TIL USD 26.439/DAG
nisu pnmxi tili podržat pa slidi pad.
koji će više ronjat?
ni još vrime za ono šta bi mi tili priko 2 iljade.
za misec dani bi tribalo bit.
ajmo promatrat.
ja ću bez komentari da se odmoru ovi šta san ih izmorija.
ne triba falit.
😀
BALTIC CAPESIZE-INDEKS -3,1% TIL USD 26.439/DAG
nisu pnmxi tili podržat pa slidi pad.
koji će više ronjat?
ni još vrime za ono šta bi mi tili priko 2 iljade.
za misec dani bi tribalo bit.
ajmo promatrat.
ja ću bez komentari da se odmoru ovi šta san ih izmorija.
ne triba falit.
😀
Ovo su normalne oscilacije. Dobro se drzi BDI, a cape-ovi rasturaju.
H2 je tradicionalno bolji od H1 i tako ce biti i ove godine.
Po svemo sudeci ugljen ce gurati vozarine u H2 jer je u kini proizvodnja struje iz hidrocentrala puno manja ove godine i moraju pojacati proizvodnju iz termocentrala. To ce potaknutni uvoz ugljena, a pogotovo sto se njihova vlastita proizvodnja smanjuje.
Zeljezna ruda ce biti standardno dobra, pogotovo iz Brazila u H2
imamo sve preduvjete da vozarine budu jos bolje nego sada, a i sada su super.
ono sto zabrinjava da iako su vozarine dosta bolje nego prosle godine, cijene dionica to ne prate, ima puno primjera gdje su cijene manje nego prije 5 kvartala…a to ne moze jos dugo tako…taj gap se mora zatvoriti
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/08/Baltic-Dry-snur-ned
Baltic Dry-indeksen er ifølge The Baltic Exchange ned 2,3 prosent til 1.732 poeng, skriver TDN Direkt.
Capesize trekker ned 3,1 prosent til 26.439 mens Panamax daler 2,4 prosent til 11.094.
Handysize er ned 0,2 prosent til 7.913 mens Supramax stiger 0,2 prosent til 11.091.
Kolega K-PAX upravo su te anomalije prisutne na našem plitkom tržištu podulje razdoblje a nakon kraha Agrokora i još više dolazi do izražaja…E sad ovo vidim kao priliku za imaoce keša da kupe podcijenjene dionice kao i subjektivno trenutno atpl na ovim razinama(400kn) u korelaciji sa vozarinama te kroz nekoliko mjeseci profitiraju.
Nakon kraha agrokora u strahu su velike oči i par loših natpisa o nekj dionici na forumu uzrokuje bježaniju iz bilo kojeg bluechip-a nažalost, ali nadam se da će se to ustabiliti kroz neko vrijeme..
Svakako ovo vidim kao priliku za kupnju dionica koje po meni imaju potencijal rasta, među kojima je i atpl