do sadi i boje od plana za cape
u devetom misecu bi tribalo bit 30-35 iljadi i posli još u finalu priko 40.
pnmxi i supre moradu pratit za sadi nebi tili ali to će se prominit.
ajmo promatrat
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/08/Baltic-Dry-opp
Baltic Dry-indeksen er ifølge The Baltic Exchange opp 0,97 prosent til 1.773 poeng, skriver TDN Direkt.
Capesize legger på seg 2,65 prosent til 27.124 mens Panamax derimot daler 2,97 prosent til 11.574.
Handysize er ned 0,24 prosent til 7.945 og Supramax mister 0,14 prosent til 11.069
cape:pnmx 2,34
ajmo promatrat do kud ovo more vako.
cape:pnmx 2,34
ajmo promatrat do kud ovo more vako.
Panamaxi ytd + 14.45%
Capeovi ytd +3.0%.
Dok capeovi ne dodu na + panamaxa, morat će jos malo bujati. Nadam se da će izdrzazi, jer mi to jako odgovara, a i very je SMART.😀😎
p.s. 1.52 mil dwta…….ajmo promatrat 😀😎✌🤞🖐👌👍
Panamaxi ytd + 14.45%
Capeovi ytd +3.0%.
Dok capeovi ne dodu na + panamaxa, morat će jos malo bujati. Nadam se da će izdrzazi, jer mi to jako odgovara, a i very je SMART.😀😎
p.s. 1.52 mil dwta…….ajmo promatrat 😀😎✌🤞🖐👌👍
[/quote]
jeli more usporedba ytd za orderbook 2018 i 2019 ukupno ili po klasami brodi?
ja bi rika da je to sadi najvažnije jer to će pokazat šta moremo očekivat od rasta vozarin i slideću godin ili dvi i da na duže vrime ne more bit prednost brodaru da nima sve klase brodi.koji napravi boji omir pokupi više šoldi.
strani brodari se pribacivaju sa pnmxi na cape u zadnji godin dana ako griše više će zaradit ovi šta imaju pnmxi.
ja bi rika da imadu puno više informacij od nas zašto tako radu.
pratu i oni orderbook pa moru i smanjit naručivanje ako tako procine moru prominit ugovoru na pnmx ili otkazat.
još se na palu alarmi za orderbook ali je krinulo brže naručivanje novi brodi.
Dry Bulk Market: Net Fleet Growth Keeps Falling in Boom Sign for Rates
it is worth mentioning that new ordering activity for 2018 is significantly higher than that of 2017. Just to put this difference to scale, the extra new ordering noted in the first half of 2018 compared to that of the first half of 2017 is equivalent to 0.6% of the current in service fleet both in terms of number of vessels and in terms of deadweight”.
“On the other hand, this figure is not yet at alarming levels given the current Orderbook development, were we continue to see an overall decrease equivalent to 11.64% in terms of number of vessels and 9.72% in terms of deadweight. All-in-all, the market seems to be on a fairly good track, whilst most indicators nominate for a fairly promising second half of 2018
evo zašto ne pratu pnmxi sa vozarinami cepovi
od coala bi svi tili pobić i ovi drugi po važnosti teret nima budućnost na duže.
In its latest weekly report, Allied Shipbroking said that “this week came with some disappointing news for coal, as prices started to take on a downward correction. The retreat in demand seems to have been triggered by a sudden drop in temperatures in China brought about by a series of heavy rainfalls, whilst at the same time the overall market supply seems to have been boosted by a revamp in production volumes by local Chinese mines and a jump in port inventories. The feel now is that prices could witness a further 5 percent drop on top of the 5 percent drop noted thus far
When looking at the longer-term view and while seeing large consumer bases like that of China being in a state of slow transition away from coal it’s hard to see long-term evidence and backing to support a bullish view on this vital commodity for the dry bulk sector
i ovo more isto bit
lipo nas je trump za…a
more nas spasit samo da uzgubi izbore.
China: The Trade Juggernaut In a Crossroad as Shipping Industry Awaits Outcome
the growth rate of China’s economy fell to 6.7 per cent in 2018 Q2 – the slowest since 2016. The change versus 6.8 per cent in 2018 Q1 may seem marginal but the indication simply cannot be ignored. The drop has been mainly driven by the aggressive deleveraging campaign, and the resulting decrease in investment in infrastructure and manufacturing. This expansion is still above the government’s target of 6.5 per cent for this year, but the slowdown expected in 2018 H2, due to the US trade war, might not allow this target to be achieved.
da ima pameti svi brodari svita bi stali naručivat brodi jer sadi je situacija da malo novi brodi more puno štete napravit.ide se prima tomu da pomor počisti pola brodara svita da ovi šta preživu moru daje.
ima polovni brodi više nego triba za kupit i koja je to logika da se povečiva tonaža sa novi a ima je previše?
za godin ili dvi će svi izjavljivat da ima previše brodi i da ni tribalo naručivat novi.
more li mi neki dat odgovor na ovo?
jeli to ovi šta naručivaju znaju pa bi namirno tako tili se rišit konkurencije?
imadu banke pravo triba svi natirat da vratu kredite ili ih tirat da prodaju brodi.
sa svojin šoldima nek kupuju brodi ako moru.
nimam to sad ali more bit da san to i ovdi zalipija članak di se govori o tomu da su
velike banke šta dugo kreditiraju brodari izlazu iz kreditiranja brodari.
biće da im je dosti ovoga i da se boju da će ostat bez šoldi a sa brodima koji neće vridit šoldi šta su ih dali.
umisto njizi ulaze novi koji deru visoke kamate da pokriju rizik i zna se šta slidi.
tu smo da pobignemo na vrime i ja bi rika da ni još vrime.
i ovo more isto bit
lipo nas je trump za…a
more nas spasit samo da uzgubi izbore.
China: The Trade Juggernaut In a Crossroad as Shipping Industry Awaits Outcome
the growth rate of China’s economy fell to 6.7 per cent in 2018 Q2 – the slowest since 2016. The change versus 6.8 per cent in 2018 Q1 may seem marginal but the indication simply cannot be ignored. The drop has been mainly driven by the aggressive deleveraging campaign, and the resulting decrease in investment in infrastructure and manufacturing. This expansion is still above the government’s target of 6.5 per cent for this year, but the slowdown expected in 2018 H2, due to the US trade war, might not allow this target to be achieved.
da ima pameti svi brodari svita bi stali naručivat brodi jer sadi je situacija da malo novi brodi more puno štete napravit.ide se prima tomu da pomor počisti pola brodara svita da ovi šta preživu moru daje.
ima polovni brodi više nego triba za kupit i koja je to logika da se povečiva tonaža sa novi a ima je previše?
za godin ili dvi će svi izjavljivat da ima previše brodi i da ni tribalo naručivat novi.
more li mi neki dat odgovor na ovo?
jeli to ovi šta naručivaju znaju pa bi namirno tako tili se rišit konkurencije?
imadu banke pravo triba svi natirat da vratu kredite ili ih tirat da prodaju brodi.
sa svojin šoldima nek kupuju brodi ako moru.
nimam to sad ali more bit da san to i ovdi zalipija članak di se govori o tomu da su
velike banke šta dugo kreditiraju brodari izlazu iz kreditiranja brodari.
biće da im je dosti ovoga i da se boju da će ostat bez šoldi a sa brodima koji neće vridit šoldi šta su ih dali.
umisto njizi ulaze novi koji deru visoke kamate da pokriju rizik i zna se šta slidi.
tu smo da pobignemo na vrime i ja bi rika da ni još vrime.
Pila naopako, sada Ti je jasno zasto navijas za kupnju capeova i orea i nove dokape i nove kredite. Ali ioak lutas i sam u bezdanu proturjecnih informacija, a sa druge strane rado bi nasao metu i sigiran pihodak. E moj Woodiron trebao si krenuti prije 2.5 godine.
Ali znas puno pa Ti se mozda posreći. A i zaradilo se svojevremeno nesto na shippingu pa vuce.
Ukratko za puno stvari koje navodiš osobno ih vidim oprecno od Tene. Ajmo promatrat prijatelju tko će biti u pravu………😀😎
gigicu pri 2,5 godin je bija velik rizik i lako je sadi bit pametan komu je dobro ispalo a bilo je pred bankrot za poli brodara svita.
ka šta san napisa prvi dil je uć na vrime ali ako izlaz fališ boje da nisi ni ulazija znaš i san.
neka meni manji rizik i zarada i da pobignem na vrime.
ima dobro a ima i loše da nami se rišit trumpa na tovaru smo ali opit slidi šta mora slidit.
ja bi puno volija da si ti u pravu i da ja krivo gledan.
a promatrat ćemo nego šta smo ovdi.
BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKS +0,59% TIL USD 27.283/DAG